gianni is ervaringsdeskundige sryquote:
oh ja, die steammachines bestaan ook nogquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hahaha.
Nee dat niet maar ze hebben zo' n 'pc' met xbox controller. Kun je als normale pc gebruiken en als steammachine.
Ja dan kan ik net zo goed mijn pc upgraden met fatsoenlijke hardware en een controller aansluitenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hahaha.
Nee dat niet maar ze hebben zo' n 'pc' met xbox controller. Kun je als normale pc gebruiken en als steammachine.
Nee man, sorry haha.😮quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:22 schreef Drug het volgende:
[..]
o weet ik niet haha ik dacht dat er standaard ssd in zat dan blijkbaar. is dat niet?
ik ga toch meer voor de mening van dp omdat we hetzelfde zijn minus de drugs en alcohol en geweldige humorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dp en ik verschillen wel vaker van mening.
Is geflopt zit ook hardware in die ruk is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ja, die steammachines bestaan ook nog
na de release niks meer van gehoord
Upgraden is een dure grap vaak.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dan kan ik net zo goed mijn pc upgraden met fatsoenlijke hardware en een controller aansluiten
boksquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga toch meer voor de mening van dp omdat we hetzelfde zijn minus de drugs en alcohol en geweldige humor
weet ik veel, een of ander budget ding van nvidiaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Upgraden is een dure grap vaak.
Wat voor GPU heb je nu?
Aah oké, je gamed niet echt op PC?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik veel, een of ander budget ding van nvidia
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:26 schreef Der_Mann het volgende:
godverdomme zit nieuwe muziek op spotify te luisteren en vind iets dat ik wel tof vind en kom ik erachter dat het christian rap is
nee niet echtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Aah oké, je gamed niet echt op PC?
Ik vaak wel vind muis en toetsenbord gouden combo.
ja deal, en dan ik gooi The Crew - Wild Run Edition voor niks in de mix om die ssd/hd torie te compenserenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee man, sorry haha.😮
Was al blij, maar alsnog 250 met 2 controllers?
Dat niet, ding is 400 euro ofzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:25 schreef deadprez het volgende:
een hele nieuwe pc bouwen zal wss nog goedkoper zijn dan er één van alienware aanschaffen
ohquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat niet, ding is 400 euro ofzo.
Maar is het niet waard, echt kut specs.
deze manquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:27 schreef Drug het volgende:
[..]
ja deal, en dan ik gooi The Crew - Wild Run Edition voor niks in de mix om die ssd/hd torie te compenseren
ja je vindt het toch chill, wat maakt het verder uit danquote:
Ieder zijn ding, speel veel gecrackte AC, dan vind ik controller echt aids.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee niet echt
controller > muis en toetsenbord
ben buddhistquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja je vindt het toch chill, wat maakt het verder uit dan
wtf AC zonder controller spelen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, speel veel gecrackte AC, dan vind ik controller echt aids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |