Dit is niet de nachtbagger hoor Bob. Dit is gewoon verkapte KLB SC.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:19 schreef goodtripbob het volgende:
Hoi nachtbagger. Tijd geleden dat ik hier gepost hebt.
Hoe gaat het met jullie?
Het is op dit moment de naam KLB SC niet echt waardigquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is niet de nachtbagger hoor Bob. Dit is gewoon verkapte KLB SC.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is op dit moment de naam KLB SC niet echt waardig
oke nouja als jij het zegt dan zal het wel zo zijn jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
zonder existentie geen essentie toch :s
welke dan snoepje? o in FB was een grapje toch snoesjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat ik een treurig berichtje van je zag in sherlock
ja, ik ben verder super leuk, aardig, mooi en gezelligquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:18 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
![]()
allemaal veel te scherp mensen hier
ik zie vaak mooie vrouwenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:20 schreef Etsu het volgende:
ik zag vanmiddag een knappe jongen
weet alleen niet of ie ook gay is
Ja waarom is klbsc gesloten?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is niet de nachtbagger hoor Bob. Dit is gewoon verkapte KLB SC.
zoek je een vriendje dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:20 schreef Etsu het volgende:
ik zag vanmiddag een knappe jongen
weet alleen niet of ie ook gay is
Ach gedoe. Gaat wel weer open.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:21 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja waarom is klbsc gesloten?
bob...wat doe jij hierquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:21 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja waarom is klbsc gesloten?
misschien hommo'tje worden danquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zie vaak mooie vrouwen
weet vrijwel zeker dat ze niet geïnteresseerd zijn in hzaw
mwoah, niet echt. kijken mag altijd toch.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:21 schreef Thezappa het volgende:
[..]
zoek je een vriendje dan?
een van mijn beste maatjes is net single..
ja, maar beetje zombie mode met dat warme weer denk ikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:21 schreef Amarantha het volgende:
Mweh echt nog geen zin in slapen. Red een mens het op 4 uurtjes?
maar dan krijg je wel eerder een relatiequote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb onvoorstelbaar veel hoop ondanks dat ik vrij pessimistisch ben
het tweakerforum is dood?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bob huppelt af en toe even langs in KLB SC normaal.
Beter niet slapen dan, goed eten en douchen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:21 schreef Amarantha het volgende:
Mweh echt nog geen zin in slapen. Red een mens het op 4 uurtjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |