Ik heb zo'n standaard brief die ik om de zoveel tijd naar bedrijven stuur voor functies die 30 keer boven mijn niveau zijn, moet van het UWV.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon alles bij elkaar proppen, afsluiten met hoogachten en je hebt er weer een sollicitatiebrief bij
Hey yvonnequote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:19 schreef yvonne het volgende:
Oy!Lief doen hier, niet zeiken over van alles en nog wat, heb je op of aanmerkingen dan ga je naar KLB feedback, niet verdekt in een of andere slowchat zitten neuzelen, daar heb ik een schijthekel aan.
Oh en onthoud nou eens: je bent heus niet onzichtbaar als je ergens in een slowchat zit te roddelen.
lui zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb zo'n standaard brief die ik om de zoveel tijd naar bedrijven stuur voor functies die 30 keer boven mijn niveau zijn, moet van het UWV.
Begrijpelijk, lijkt me echt kutwerkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb zo'n standaard brief die ik om de zoveel tijd naar bedrijven stuur voor functies die 30 keer boven mijn niveau zijn, moet van het UWV.
slappe zakquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:20 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Hey yvonne
We gaan normaal doen hier
miss moet je meer eten..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:20 schreef Amarantha het volgende:
Mijn buik maakt stomme geluidjes, ik ga dood denk ik.
of minderquote:
haha jij en normaal doen hahahahaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:20 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Hey yvonne
We gaan normaal doen hier
ja geef mij maar weer de schuldquote:
Oh zijn posts lees ik nooit.quote:
of je hebt honger of niet..trek is voor negersquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb niet echt honger. Wel trek.
Ik ben een negerin.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:22 schreef Thezappa het volgende:
[..]
of je hebt honger of niet..trek is voor negers
doe ik altijd..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja geef mij maar weer de schuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |