Ik dacht Kruijswijk.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:51 schreef Pino112 het volgende:
Ja op Twitter zeggen ze ook Krachtwijk
Ik dacht wat rode haren te zien onder de helmquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:51 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, was mijn eerste gedachte iig wel
Dit inderdaad en wat sproetjesquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht wat rode haren te zien onder de helm
dat kan ook echt nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:53 schreef Ereinion het volgende:
[..]
De kleurling kwam er niet langs.
Mijn pooltjes zijn zojuist bij het grofvuil gezet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:53 schreef Sked het volgende:
Ik overweeg de Vuelta verder maar te boycotten
Ik houd het bij CM.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn pooltjes zijn zojuist bij het grofvuil gezet.
Wat een spektakel hè.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:53 schreef KolonelBroodje het volgende:
Wat is die commentator van NOS kut, ik wil namen horen
Zie nog niets staan op Twitt0r.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:54 schreef KolonelBroodje het volgende:
Wie was die renner van Tinkoff?
Kwiatkowski is toch niet gevallen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en wat losse tandenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
Nog een sleutelbeentje bij Tinkoff.
Ik heb Meersman wel, maar als hij hier twee etappes vrij simpel wint vind ik het extra jammer dat Sky Van Poppel heeft thuisgelaten. Ze hoeven toch niet allemaal voor Froome te rijden?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kroatisch wielergodquote:
Jawel. Sky geeft geen fuck om Van Poppel.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:55 schreef Mykonos het volgende:
Ze hoeven toch niet allemaal voor Froome te rijden?
Ze hadden de winnaar niet goed?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:53 schreef KolonelBroodje het volgende:
Wat is die commentator van NOS kut, ik wil namen horen
Zeker omdat hij hier niet rijdt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:56 schreef Zelva het volgende:
[..]
Jawel. Sky geeft geen fuck om Van Poppel.
Maar hij had hier wel moeten rijden gezien zijn vorm en het matige sprintveld, dat is mijn punt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:56 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Zeker omdat hij hier niet rijdt.
Die had al twee ritten gewonnen nu.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:56 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Zeker omdat hij hier niet rijdt.
Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:56 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Maar hij had hier wel moeten rijden gezien zijn vorm en het matige sprintveld, dat is mijn punt.
Kan Jose het commentaar niet solo doenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:56 schreef Columbiafan het volgende:
Wuyts lult echt met de dag slapper
Dacht dat Gerrans met Gilbert in de aanval ging onder andere.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze hadden de winnaar niet goed?
Ja dat dan weer wel, maar ik wilde weten wie er op de grond lagen. Nu moest ik het zelf opzoeken aan de hand van de rugnummers.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze hadden de winnaar niet goed?
Dat is wel heel erg slecht.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dacht dat Gerrans met Gilbert in de aanval ging onder andere.
Gerrans. In een groen truitje. In de aanval.
Hij zei dat Campenaerts gevallen was. Heb je toch je naam?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:57 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel, maar ik wilde weten wie er op de grond lagen. Nu moest ik het zelf opzoeken aan de hand van de rugnummers.
Eigenlijk zouden ze het bij een etappe als dit gewoon moeten doorrekenen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:57 schreef Sked het volgende:
Niet zo lullen, Wuyts. Gewoon zelfde tijd en normaal doen.
Aha. Dan had je in elk geval ook niks aan de Belg gehadquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:57 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel, maar ik wilde weten wie er op de grond lagen. Nu moest ik het zelf opzoeken aan de hand van de rugnummers.
Vergeet Van Vleuten en Ellen van Dijk nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:57 schreef 4-elements het volgende:
Wat is dat toch met Nederlandse renners en vallen? Ze maken er een specialiteit van. Gesink, Dumoulin, Kruijswijk, Mollema...
twitter:raykerckhoffs twitterde op woensdag 24-08-2016 om 17:59:15Ook Contador betrokken bij valpartij #vuelta2016 ? Via @CyclingHubTV https://t.co/huoOauZaph reageer retweet
Traksel denkt dat het Boaro is.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:59 schreef Pino112 het volgende:
Kiserlovski van Tinkov was die ene
Edit: was al gemeld zie ik
RIP tweet. Weggehaald.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:00 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:raykerckhoffs twitterde op woensdag 24-08-2016 om 17:59:15Ook Contador betrokken bij valpartij #vuelta2016 ? Via @CyclingHubTV https://t.co/huoOauZaph reageer retweet
![]()
Aha dan maakte het niet veel uit. NOS komt nu pas met Kruijswijkquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aha. Dan had je in elk geval ook niks aan de Belg gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |