Ik neem aan dat hij alleen de badkuip bedoelt. Zou het water gewoon weghalen, gootsteenontstopper op het gaatje en als dat niet werkt mr muscle. Als dat niet werkt dan is het echt tijd voor de huurbaas inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:42 schreef CoolGuy het volgende:
Is het koop of huur? Indien huur, als de sodemieter je huurbaas bellen, en indien koop, zo'n bedrijf bellen dat dat voor je kan oplossen. Wat je niet moet doen is op een forum gaan zitten wachten op reacties terwijl je badkamer onder 1,5cm water staat.
Er zit overal water in, werkt Mr. muscle dan nog steeds?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hier werkt zo'n gootsteenontstopper vaak al echt prima. Als dat niet werkt half flesje mr muscle. Dat spul vreet overal doorheen.
Oh ik nam letterlijk aan dat hij bedoelt wat hij schrijft, nl de badkamer. 1,5cm water in de badkuip is niet zo heel spannend natuurlijk, al is dat wel vervelend.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij alleen de badkuip bedoelt. Zou het water gewoon weghalen, gootsteenontstopper op het gaatje en als dat niet werkt mr muscle. Als dat niet werkt dan is het echt tijd voor de huurbaas inderdaad.
Dat zou wel heel bizar zijn, toch? Hoe kan je het zo ver laten komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh ik nam letterlijk aan dat hij bedoelt wat hij schrijft, nl de badkamer. 1,5cm water in de badkuip is niet zo heel spannend natuurlijk, al is dat wel vervelend.
Het is was lastig uit te leggen, bij de douche is het wel 1,5cm bij de rest meer gewoon een laagje (de onderkant van je voet is gwn wat nat zeg maar) water. Het loopt overigens niet verder op. Als het putje doorloopt kan ik met 1 "bezemschuif" zo het water allemaal weg krijgen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:42 schreef CoolGuy het volgende:
Is het koop of huur? Indien huur, als de sodemieter je huurbaas bellen, en indien koop, zo'n bedrijf bellen dat dat voor je kan oplossen. Wat je niet moet doen is op een forum gaan zitten wachten op reacties terwijl je badkamer onder 1,5cm water staat.
Nee, eerst beetje met ontstopper op het putje raggen. En zorgen dat het water weg is.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:47 schreef iDavidB het volgende:
[..]
Er zit overal water in, werkt Mr. muscle dan nog steeds?
Ik zal het proberen! Ik laat weten of het is geluktn bedankt!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, eerst beetje met ontstopper op het putje raggen. En zorgen dat het water weg is.
[ afbeelding ]
Met zo'n unit dus.
Geef ik je helemaal gelijk in!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:54 schreef cvboer2 het volgende:
Ontstoppingsbedrijf bellen, niet zelf gaan zitten klooien.
Met deze temperaturen moet je überhaupt niet willen werken, maar dat terzijde.
bij huur ben je gewoon verantwoordelijk voor je eigen leidingen, tenzij de leidingen verstopt zijn waar meerdere woningen op uitkomen. Maar dan zouden er meer mensen last van hebben. Jij denkt toch niet dat de woningverbouw verantwoording neemt voor dat jij te laks bent op je gootsteenrestjes uit de zeef te halen en lekker door het putje stapt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:42 schreef CoolGuy het volgende:
Maar vaak zit er een rioolfonds of ontstoppingscontract in de servicekostenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:19 schreef spierbal het volgende:
[..]
bij huur ben je gewoon verantwoordelijk voor je eigen leidingen, tenzij de leidingen verstopt zijn waar meerdere woningen op uitkomen. Maar dan zouden er meer mensen last van hebben. Jij denkt toch niet dat de woningverbouw verantwoording neemt voor dat jij te laks bent op je gootsteenrestjes uit de zeef te halen en lekker door het putje stapt.
En, gelukt?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:52 schreef iDavidB het volgende:
[..]
Ik zal het proberen! Ik laat weten of het is geluktn bedankt!
Dat is inderdaad wat je als eerste moet gebruiken. Meestal is de verstopping een kluwen haar met alles wat eraan blijft hangen. Met ontstopmiddel krijg je dat haar (zeker als er ook een elastiekje, wat vezels van kleding oid inzit) niet opgelost.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, eerst beetje met ontstopper op het putje raggen. En zorgen dat het water weg is.
[ afbeelding ]
Met zo'n unit dus.
uhu bij wat er onder service kosten valt wordt medegedeeld tijdens het ondertekenen van het contract, en daar kan je dus niet kwakeloos vanuit gaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:21 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar vaak zit er een rioolfonds of ontstoppingscontract in de servicekosten. Kan bij een VvE trouwens ook nog zo zijn.
Wel even oppassen daarmee, want soms zit de afdichting van de afvoer vast met dezelfde schroef als waarmee het roostertje ook vast zit. Schroef je die open en er staat een laag water dan loopt dat water allemaal weg naar een plek waar het niet moet zijn...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:53 schreef vannelle het volgende:
Of je schroeft het dekseltje van je afvoer er even af en verwijdert al de haren en zeepresten die zich in de loop der jaren hebben opgebouwd.
Dat kun je prima zelf doen, als het dan nog niet goed is kun je alsnog externe hulp inschakelen.
Daar heb je gelijk in, goed dat je noemt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:17 schreef Palomar het volgende:
Wel even oppassen daarmee, want soms zit de afdichting van de afvoer vast met dezelfde schroef als waarmee het roostertje ook vast zit. Schroef je die open en er staat een laag water dan loopt dat water allemaal weg naar een plek waar het niet moet zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |