Nee het is vrij normaal mijn ouders flippen gewoon als ik 2 halve liters drink op een dag, daarom moet ik stiekem wel een beetje bij drinken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:55 schreef LurkJeRot het volgende:
Je hebt er zelf ook een probleem mee want anders zou je het niet stiekem doen.
Dus 3-4 dagen per week. 3 liter per dag.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:54 schreef Argo het volgende:
Het is best normaal als je een halve liter of 4-6 drinkt om de dag.
Giet het in een thermosfles dan. Het blijft koud en je kan niet zien wat er in zit. Win/win.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee het is vrij normaal mijn ouders flippen gewoon als ik 2 halve liters drink op een dag, daarom moet ik stiekem wel een beetje bij drinken.
Slijterij is hier gewoon om 9u openquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:59 schreef TUFKAL het volgende:
Drinken mag toch al vanaf 15 uur dus wat is het probleem?
Het is altijd wel ergens middagquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:59 schreef TUFKAL het volgende:
Drinken mag toch al vanaf 15 uur dus wat is het probleem?
Klinkt wel goed ouders doen ook wel erg kinderachtig erover.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:10 schreef PesteNoire het volgende:
Harde struggles als je thuis woont. Ik ken het. Dronk ooit eens 's ochtends een fles absint binnen 5 minuten leeg en had het grootste gedonder met mijn ouders.
Woon sinds enkele jaren op mezelf en heb dat gezeik nu niet meer. Proost!
Geerdquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:17 schreef Geerd het volgende:
Ga je toch terras op ? Of koude pils in de super halen en bij de lokale alcies zitten
Held!!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:17 schreef Geerd het volgende:
Ga je toch terras op ? Of koude pils in de super halen en bij de lokale alcies zitten
Een "echte alfa" hoeft niet te vertellen dat hij een "echte alfa" is.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:19 schreef DerRabbit het volgende:
Gewoon je ouders confronteren met het feit dat jij wel een echte alfa vent bent en niet langer onderbroken wil worden door mietjes en faggs
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:55 schreef LurkJeRot het volgende:
Je hebt er zelf ook een probleem mee want anders zou je het niet stiekem doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |