twitter:Schiphol twitterde op dinsdag 23-08-2016 om 12:01:46Ze zijn er bijna! #TeamNL Kijk rond 13u live mee hoe onze helden voet op NLe bodem zetten:
https://t.co/myA5ZnUwGR reageer retweet
twitter:TeamNLtweets twitterde op dinsdag 23-08-2016 om 11:58:51Busjes voor de #TeamNL helden staan klaar! Zie ook plek waar ze aankomen met vliegtuig op #Schiphol.
reageer retweet
Ze komen er aan.twitter:TeamNLtweets twitterde op dinsdag 23-08-2016 om 12:41:29Stickers staan er mooi 🤗 bij op de medaillebus van #TeamNL
reageer retweet
Denk het ook, lekker met ijsje of biertje in hand lachen omdat ze een uur en kwartier in Ridderzaal moeten zittenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De rest dolblij dat ze niet met deze poppenkast hoeven mee te doen.
Normaal zag je dat wel op TV, maar daar heb ik nu echt geen seconde van gezien nee nu je het zegtquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet naar de huldigingen in het HHH gekeken?
Af en toe in een nieuwsflits. Viel idd tegen jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Normaal zag je dat wel op TV, maar daar heb ik nu echt geen seconde van gezien nee nu je het zegt
Facebook en Twitter van de NOS.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Normaal zag je dat wel op TV, maar daar heb ik nu echt geen seconde van gezien nee nu je het zegt
Dit is voor het eerst dat ik meekrijg dat RTL iets met de Spelen deedquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij had een dagelijkse TeamNL talkshow
Ah vandaar. Daar was geen tijd voor voor de die hard OS-fan.quote:
Komen alleen atleten die medailles hebben gewonnen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:46 schreef BobW het volgende:
De volleybaldames verdienden het om ook hier te zijn
Show was alleen te zien op youtube.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat ik meekrijg dat RTL iets met de Spelen deed
Nee niet namens RTL, namens team NL (op Youtube)quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, TeamNL, geen RTLquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
538 zat er ook met Evers. Wist je dat wel?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet op RTL 4 hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:46 schreef DeLuna het volgende:
Hij had een dagelijkse TeamNL talkshow
Nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
538 zat er ook met Evers. Wist je dat wel?
quote:
Dumoulin moest hier heel hard om lachen.quote:
Neequote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ook niet meegekregen?
538 zit er al best lang elke keer met de Spelen, dat is ook gewoon RTL.
Braas en Steenman zijn nog steeds MADquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:53 schreef heywoodu het volgende:
"Een ware zegereeks in het roeien."
Met die ene gouden medaille.
Met zwemfinales om 8 uur 's ochtends zodat ze in de VS 's avonds laat kunnen kijkenquote:
Peilingen zijn positief.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:53 schreef the_ring het volgende:
[..]
Graaaaag maar gaat niet gebeuren...
Dan is een paar uur later ook prima hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met zwemfinales om 8 uur 's ochtends zodat ze in de VS 's avonds laat kunnen kijken
Zolang de politiek lekker zelf geld zat heeft om overal ter wereld naar de OS te kunnen gaan zullen ze dat wel niet naar NL halenquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:58 schreef superniger het volgende:
Ze hadden Jan-Jaap van der Wal moeten uitnodigen.
twitter:raemonsluiter twitterde op dinsdag 23-08-2016 om 14:48:09Snap die ophef eerlijk gezegd niet zo over die losersvlucht. Had ik iedere week toen ik nog tenniste. reageer retweet
Neequote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:01 schreef the_ring het volgende:
Heeft ie bouwmeester nou overgeslagen?
Dan moeten ze voorbereidenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:03 schreef heywoodu het volgende:
Het wachten blijft op een bazenbobo die daar gewoon zonder papiertje een mooie, enthousiaste toespraak gaat houden.
Die bestaan nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:03 schreef heywoodu het volgende:
Het wachten blijft op een bazenbobo die daar gewoon zonder papiertje een mooie, enthousiaste toespraak gaat houden.
Ergens wel, maar die zitten steeds op de verkeerde plekken, want dat zijn niet de lullen die op zo'n hoge positie komenquote:
Dus dan bestaan ze niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ergens wel, maar die zitten steeds op de verkeerde plekken, want dat zijn niet de lullen die op zo'n hoge positie komen
Dat duurde echt een uurquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:03 schreef heywoodu het volgende:
Dit is bijna net zo leuk als de loting van het judotoernooi op de Spelen. Oa Max23 vond dat ook fantastisch.
Gelukkig is ie weg.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:09 schreef AF_ het volgende:
Kan iemand deze man van het podium halen
Straks gaat ze nog met d'r schoenen gooien.quote:
Wel een uur te laatquote:
Zoek dekkingquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Straks gaat ze nog met d'r schoenen gooien.
Fokquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:13 schreef heywoodu het volgende:
Eigenlijk wel heerlijk hoe we met z'n allen deze hele teringzooi nog even af zitten te zeiken, zo na de Spelen.
Dit is dan ook het gezelligste forum op FOK!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:13 schreef heywoodu het volgende:
Eigenlijk wel heerlijk hoe we met z'n allen deze hele teringzooi nog even af zitten te zeiken, zo na de Spelen.
Die opmerking roept allemaal beelden op die ik helemaal niet wilquote:
Hé, dat scheelde wel een millimeter of 2000.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:16 schreef heywoodu het volgende:
Het gaat om millimeters. Ellen van Dijk is het hier mee eens.
50, denk ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hé, dat scheelde wel een millimeter of 5000.
Je onderschat Nederlands geheime wapenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:18 schreef heywoodu het volgende:
Alsof Van der Breggen zonder Johansson en Longo Borghini ook maar een centimeter dichterbij was gekomen.
Dat is wielrennenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:18 schreef heywoodu het volgende:
Alsof Van der Breggen zonder Johansson en Longo Borghini ook maar een centimeter dichterbij was gekomen.
Ideale lijn zal een centimetertje of 3-5 naast de berm liggen. Ga je daar 5cm de mist in, dan eindig je in de berm.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan was ze niet in de berm beland?
Ze deden het voor Annemiek volgens Emma.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:18 schreef heywoodu het volgende:
Doriangod welquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:21 schreef AF_ het volgende:
Wel handig dat alle gouden medaille winnaars op voorgaande spelen nog geen goud hadden gepakt
TV aan het kijken.quote:
Oh ja natuurlijk. Dat ik die vergeetquote:
De borrel aan het voorbereidenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terecht. Zou zelf ook niet in die hitte gaan zittenquote:
Dat idee heb ik ook jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:24 schreef the_ring het volgende:
Sanne is volgens mij nog steeds overdonderd van alles dat ze meemaakt sinds haar winst
Zo'n 20 gradenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:25 schreef Pino112 het volgende:
Wat is het verschil tussen een koud en warm applaus?
Nee Maurits welquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Krijgt Marcel Wouda ook een lintje?
Shaunae Miller deed dat, liep niet zo goed afquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:32 schreef heywoodu het volgende:
Als je wist dat dit ging komen zou je in zo'n finale toch pardoes struikelen voor de finish.
Hij gaat plafond witten daar, hoeft dat niet gedaan te worden tijdens de verbouwingquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Clichétekst.
Geloof in jezelf.
Maurits krijgt vast een stijfje.
quote:Pyongyang, August 22 (KCNA) -- DPRK players grabbed seven medals at the 31st Olympic Games.
In the women's 75kg weightlifting event on August 12 Rim Jong Sim lifted 121kg at snatch and 153kg at jerk, lifting a total of 274kg, and came first, emerging a double Olympic gold medalist.
In the men's vault of gymnastics on August 15 Ri Se Gwang beat back his Russian, Japanese and Romanian rivals, coming first.
Meanwhile, OmGOD Yun Chol placed second in the men's 56kg weightlifting event and Choe Hyo Sim and Kim Kuk Hyang in the women's 63kg weightlifting event and over 75kg event respectively.
Kim Song I won a bronze medal in the women's single table tennis event while Kim Song Guk bagged a bronze medal in the men's 50m pistol event.
Westerse commerciequote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:39 schreef heywoodu het volgende:
De Noord-Koreanen hebben hun prestaties ook breed uitgemeten zeg. Dit is letterlijk het enige van de hele Spelen
[..]
Ik heb het idee dat er geedit is hierquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:39 schreef heywoodu het volgende:
De Noord-Koreanen hebben hun prestaties ook breed uitgemeten zeg. Dit is letterlijk het enige van de hele Spelen
[..]
Geen propaganda?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er geedit hier
Nee? Dit is verder geen bijzonder bericht wat dat betreft hoor, dat ze altijd doen alsof ze alles gewonnen hebben is een fabeltjequote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee? Dit is verder geen bijzonder bericht wat dat betreft hoor, dat ze altijd doen alsof ze alles gewonnen hebben is een fabeltje![]()
En als je geen medaille pakt wordt je niet gestraft (alleen flink aan de kaak gesteld als je in dienst bent van het leger en dus de partij, zoals elke andere ambtenaar, waarna je je moet gaan verbeteren). Geen medaille = geen vermelding in de media en that's it
Humberto? Neeuhquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:49 schreef heywoodu het volgende:
Deze man is niet gewend om te speechen of interviews te doen.
Dan moet hij het maar krijgen bij NOC*NSF sportgalaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:50 schreef heywoodu het volgende:
Wouda is toch helemaal geen opkomende coach?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |