Wist niet dat er inspiratie nodig is voor notarieel recht.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wou wat voor school doen maar echt 0,0 inspiratie
wist niet dat ik notarieel recht studeerdequote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Wist niet dat er inspiratie nodig is voor notarieel recht.
Ja was ook grapje.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wiki woordenboek staat abortussen
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
abortus
Abortus is een woord wat eindigt op -us, maar waarbij er toch maar 1 correcte meervoudsvorm is: abortussen. Je zou wellicht verwachten dat aborti ook correct zou zijn, aangezien veel woorden eindigend op -us als meervoudsvorm aangepast worden naar -i. Dit is bij abortus dus niet het geval.
*quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Betekenis ' abortus '
Je hebt gezocht op het woord: abortus.
abor·tus (de; m; meervoud: abortussen)
1
kunstmatige beëindiging van een zwangerschap
en nu?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:30 schreef Chai het volgende:
hetzalallemaalwel is een username die eindigt op -el
Geenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als ik andere username zou nemen welke zou ik dan moeten nemen
boeitmenietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als ik andere username zou nemen welke zou ik dan moeten nemen
lewlaamellalaztehquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
komt er in het rood te staan: "u dient een username in te voeren"
ofzo
nee gvd dat bedoel ik niequote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o nou sry wou gwn beetje gesprek op gang houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |