Wist niet dat er inspiratie nodig is voor notarieel recht.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wou wat voor school doen maar echt 0,0 inspiratie
wist niet dat ik notarieel recht studeerdequote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Wist niet dat er inspiratie nodig is voor notarieel recht.
Ja was ook grapje.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wiki woordenboek staat abortussen
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
abortus
Abortus is een woord wat eindigt op -us, maar waarbij er toch maar 1 correcte meervoudsvorm is: abortussen. Je zou wellicht verwachten dat aborti ook correct zou zijn, aangezien veel woorden eindigend op -us als meervoudsvorm aangepast worden naar -i. Dit is bij abortus dus niet het geval.
*quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Betekenis ' abortus '
Je hebt gezocht op het woord: abortus.
abor·tus (de; m; meervoud: abortussen)
1
kunstmatige beëindiging van een zwangerschap
en nu?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:30 schreef Chai het volgende:
hetzalallemaalwel is een username die eindigt op -el
Geenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als ik andere username zou nemen welke zou ik dan moeten nemen
boeitmenietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als ik andere username zou nemen welke zou ik dan moeten nemen
lewlaamellalaztehquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
komt er in het rood te staan: "u dient een username in te voeren"
ofzo
nee gvd dat bedoel ik niequote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o nou sry wou gwn beetje gesprek op gang houden
Als je geen invoert, gek.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
komt er in het rood te staan: "u dient een username in te voeren"
ofzo
Dat ook nog.quote:
Echt, plsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
huh wat ;s
[..]
huh wat ;s
huh nou ik vind dit heel verwarrend!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Echt, pls
Geen is ook een naam :s
dima, wat heb je nu weer gedaan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:45 schreef I3east het volgende:
nu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijt
waarom kill je dit topic?quote:
Dan lijkt het nog watquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:01 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben zo bang dat er een wesp mijn short is ingekropen en mij in mijn zak gestoken heeft.
ik denk dat je dat wel zou merkenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:01 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben zo bang dat er een wesp mijn short is ingekropen en mij in mijn zak gestoken heeft.
Was je binnen 1 minuut klaar?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:45 schreef I3east het volgende:
nu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijtnu spijt nu spijt
nog voordat hij zn broek uit hadquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was je binnen 1 minuut klaar?
ga alvast liggenquote:
wat is er loos?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:45 schreef I3east het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |