Straattaalquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:41 schreef kdricklamar het volgende:
White boys die straattaal tegen je gaan praten omdat je zwart bent![]()
nog ze praten bullshit
Ik ga me wel vermaken hoor maar heb soms iemand nodig waarmee ik hierom kan lachen
ja, dat werkt voor mij niet, ik heb geen grote borsten..quote:
Hermann welquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat werkt voor mij niet, ik heb geen grote borsten..
prik ze met een kraspen. dat zal ze lerenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:41 schreef kdricklamar het volgende:
White boys die straattaal tegen je gaan praten omdat je zwart bent![]()
nog ze praten bullshit
Ik ga me wel vermaken hoor maar heb soms iemand nodig waarmee ik hierom kan lachen
Neequote:
scheert hij ook zn borsthaar?quote:
Ben geen zwerverquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker backpacken door Australië op zoek naar jezelf?
wrom zou je zo'n soort vakantie in je eentje doen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:43 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ben geen zwerver
Gewoon in m'n eentje sws weekje ergens heen met hotel
Geen kamperen of backpacken
Puur genieten weetje
moet kunnenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:43 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ben geen zwerver
Gewoon in m'n eentje sws weekje ergens heen met hotel
Geen kamperen of backpacken
Puur genieten weetje
Onzin, enige wat er in mn hoofd speelt is dat ik geen goeie fuck ben, pik te klein is en dat masterberen chiller is. Misschien later eens in de paar maanden gewoon ff vluggertje is prima.quote:
Nee.quote:
hoe weet je dat masturberen chiller is als je enige ervaring met een hoer is geweest waar je je niet op je gemak voelde dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:44 schreef I3east het volgende:
[..]
Onzin, enige wat er in mn hoofd speelt is dat ik geen goeie fuck ben, pik te klein is en dat masterberen chiller is. Misschien later eens in de paar maanden gewoon ff vluggertje is prima.
Je was zenuwachtig en het was met een hoer. Echte seks is niet zo.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:44 schreef I3east het volgende:
[..]
Onzin, enige wat er in mn hoofd speelt is dat ik geen goeie fuck ben, pik te klein is en dat masterberen chiller is. Misschien later eens in de paar maanden gewoon ff vluggertje is prima.
Omdat ik van mezelf houd en vind in m'n eentje zijn soms niet ergquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
wrom zou je zo'n soort vakantie in je eentje doen?
Oke, dat zou ik zelf wat saai vinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:45 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Omdat ik van mezelf houd en vind in m'n eentje zijn soms niet erg
Even weg van alles toch
Lijkt me echt leuk eerlijk gezegd
Geen zon zuipen vakantie maar gewoon Chillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |