Ik heb mijn namenlijstje voor mijn toekomstige kinderen al eens gepost hier.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Misschien vind ik afgezaagd wel leuk.
Dima kennende gaat hij hier allemaal analyses en andere hersenspinsels op loslaten waardoor hij nog meer fucked up raakt.quote:
Hij haalde geen 30+cm zoals de anderen, totaal gefaaldquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Dima kennende gaat hij hier allemaal analyses en andere hersenspinsels op loslaten waardoor hij nog meer fucked up raakt.
Ik heb hele tijd mensen om me heen die graag vrienden met me willen worden maar het is niet hetzelfdequote:
Zou die graag eens willen zienquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb mijn namenlijstje voor mijn toekomstige kinderen al eens gepost hier.
Zelfreflectie is goed.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Dima kennende gaat hij hier allemaal analyses en andere hersenspinsels op loslaten waardoor hij nog meer fucked up raakt.
Jongensquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou die graag eens willen zien
Alissaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jongens
Samuel
Jeremy
Joshua
Alexander (Alex)
Thomas
Richard
Meisjes
Victoria (Vicky)
Emily
Lucy
Rachel
Catherine
Alissa
ben jij zo populair?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:38 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik heb hele tijd mensen om me heen die graag vrienden met me willen worden maar het is niet hetzelfde
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jongens
Samuel
Jeremy
Joshua
Alexander (Alex)
Thomas
Richard
Meisjes
Victoria (Vicky)
Emily
Lucy
Rachel
Catherine
Alissa
haterquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alissa
Engelse namen zijn al snel een beetje 'camp'
Lekker naar Renessequote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:39 schreef kdricklamar het volgende:
Ik verdien over 2 jaar wel een vakantie in m'n eentje naar ergens geweldigeik ga over een jaar alvast sparen
Verdien ik wel na 2 jaar solo voelen
Mwah mensen zijn altijd gewoon benieuwd naar mijquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben jij zo populair?
nja, mooi toch, beter dan dat niemand met je wil praten..
lekker backpacken door Australië op zoek naar jezelf?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:39 schreef kdricklamar het volgende:
Ik verdien over 2 jaar wel een vakantie in m'n eentje naar ergens geweldigeik ga over een jaar alvast sparen
Verdien ik wel na 2 jaar solo voelen
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:40 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Mwah mensen zijn altijd gewoon benieuwd naar mij
Je hebt ons toch bbyquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:41 schreef kdricklamar het volgende:
White boys die straattaal tegen je gaan praten omdat je zwart bent![]()
nog ze praten bullshit
Ik ga me wel vermaken hoor maar heb soms iemand nodig waarmee ik hierom kan lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |