Er is natuurlijk een wezelijk verschil tussen burgers die zichzelf en elkaar restricties opleggen die uiteindelijk te volgen zijn of te negeren zijn en een overheid die restricties oplegt met eventuele kooigijzeling.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:36 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Prima, maar het zou het mooi zijn als men zich net zo druk maakte om vrouwen die gedwongen worden tot religieuze kleding.
Bewijs maar eens dat ze gedwongen worden, er zijn al vrij veel wetten tegen huiselijk geweld en zo. Als jij nog verbeteringen hebt hoe we dwang kunnen verminderen houd ik me aanbevolen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:36 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Prima, maar het zou het mooi zijn als men zich net zo druk maakte om vrouwen die gedwongen worden tot religieuze kleding.
Trekt ook toeristen aan natuurlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:24 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Gezien de locatie speelt misschien ook de toeristische industrie een rol. Misschien liggen toeristen liever niet tussen de boerkini's op het strand.
Wat maakt het dan uit of het een man is die wat probeert te zeggen of een vrouw? Niks!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:36 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wat heeft een andere vrouw over een andere vrouw te zeggen, niks!
Nee, dat maakt niks uit. Het gaat om de individu. tjongejonge..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat maakt het dan uit of het een man is die wat probeert te zeggen of een vrouw? Niks!
Omdat wij samenleven. Punt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Die vraag kan ik ook stellen, waarom zouden "wij" ons moeten aanpassen. En waarom.
Ik ga idd mijzelf niet aanpassen aan de grillen van een vreemde religie. Mits ik uiteraard naar een land als Iran/S.A./Jemen gaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij past je dus niet aan als zij zo'n ding dragen....
Ach ze zijn al met dit geniale idee gekomen dus denk dat ze er misschien wel voor openstaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik weet niet of de rechterlijke macht daar in meegaat, maar kudos voor je idee!
Dit bedoel ik dus. En je maar druk maken over dit burkini verbod, zo hypocriet. Tientallen miljoenen vrouwen die gedwongen worden moeten het maar uitzoeken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:37 schreef Wespensteek het volgende:
Bewijs maar eens dat ze gedwongen worden, er zijn al vrij veel wetten tegen huiselijk geweld en zo. Als jij nog verbeteringen hebt hoe we dwang kunnen verminderen houd ik me aanbevolen.
Ja precies. Maar hier pas je dus niet aan aan hen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga idd mijzelf niet aanpassen aan de grillen van een vreemde religie. Mits ik uiteraard naar een land als Iran/S.A./Jemen gaat.
Ik pas me dan aan aan hun gebruiken en normen en waarden.
Waarom zou ik me aanpassen aan hen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja precies. Maar hier pas je dus niet aan aan hen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ach ze zijn al met dit geniale idee gekomen dus denk dat ze er misschien wel voor openstaan.
Grapje he, voordat op mijn kop krijg.
Nu ja, ze zijn er, en doe gewoon normaal tegen ze. Ik haat ze ook niet als mens.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:39 schreef Ringo het volgende:
[..]
Omdat wij samenleven. Punt.
Of vind jij een moslim in jouw nabijheid tolereren ook al een ongewenste vorm van aanpassing?
Er zijn onderzoeken die aantonen dat ze niet gedwongen worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:41 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. En je maar druk maken over dit burkini verbod, zo hypocriet. Tientallen miljoenen vrouwen die gedwongen worden moeten het maar uitzoeken.
Zou gewoon niet moeten kunnen imho.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:42 schreef Ulx het volgende:
Een burkini zien is je al aanpassen?
Hoe slap ben je?
Waarom zouden zij zich aan jou moeten aanpassen dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waarom zou ik me aanpassen aan hen?
Ja hoezo niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zou gewoon niet moeten kunnen imho.
Om dezelfde reden die ik eerder al opgaf. #257quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zouden zij zich aan jou moeten aanpassen dan?
Ik wil niet naast paupers liggen die het hele jaar hard moeten werken voor één armoedige strandvakantie en dan denken dat de king of the world zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:37 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Trekt ook toeristen aan natuurlijk.
Mensen die het hele jaar hard werken om 1 keer per jaar op vakantie te gaan
willen niet tussen zwervers of vrouwen met bourkini's aan op het strand liggen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:48 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik wil niet naast paupers liggen die het hele jaar hard moeten werken voor één armoedige strandvakantie en dan denken dat de king of the world zijn.
Ik wil niet naast patatvreters liggen.
Niet naast dikke zwetende mensen.
Niet naast proleten met een Brabants accent.
Niet naast tyfusmongolen van 18 met 538 op de radio.
Niet naast smakkende Duitsers.
Niet naast Russen, die kijken zo eng.
Niet naast Amerikanen, die schreeuwen zo.
Niet naast ouwe wijven in jurkjes met inkijk.
Niet naast zestienjarige mokkels met geile harde tepeltjes.
Niet naast huisvrouwen met een cameltoe.
Niet naast drie gezellige Amstelmannen met hun gelul over voetbal.
Niet naast thuiswerkende IT-consultants met een smartphone en een te grote bek.
Niet naast hoogblonde milfs met een cocktailverslaving.
Niet naast gezinnen met kinderen.
Niet naast bejaarden.
Niet naast baby's. Zeker niet naast moeders-met-baby's.
Niet naast niemand.
Hallo, wereld.
Wat beweer je dan?quote:
Racist, seksist.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:48 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik wil niet naast paupers liggen die het hele jaar hard moeten werken voor één armoedige strandvakantie en dan denken dat de king of the world zijn.
Niet naast bejaarden.
Niet naast niemand.
Hallo, wereld.
Dan ga je ergens anders heen waar ze dat niet hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:48 schreef Ringo het volgende:
[..]
Niet naast bejaarden.
Niet naast niemand.
Hallo, wereld.
Nee, dat beweer ik ook niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat beweer je dan?
Als je de islam zoveel mogelijk faciliteert dan hoop je dat er geen aanslagen komen, maar garantie heb je niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |