Mediatek toestel?quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is er een app die laat zien welke banden een smartphone heeft? Of kun je dat ergens in de instellingen na gaan.
Leuk systeem. Zijn wel vaker voorbij gekomen in het Webshops topic.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:54 schreef Brecht35 het volgende:
Ik heb me zo'n magnetische laadkabel gekocht met zo'n klein dingetje dat je constant in je micro-usb uitgang laat zitten om m'n micro-usb uitgang wat te sparen.
http://www.banggood.com/1(...)hones-p-1022556.html
Volgens mij laadt m'n telefoon gewoon even snel op als voorheen, dus voorlopig ben ik een tevreden gebruiker.
Connector is inderdaad groter, maar het stoort me eigenlijk totaal niet.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mediatek toestel?
[..]
Leuk systeem. Zijn wel vaker voorbij gekomen in het Webshops topic.
Heb zelf de snapz gebacked op kickstarter, maar die heeft zoals gewoonlijk voor kickstarter weer vertraging.
Deze connector is/lijkt wel groot, dat was voor mij toen de reden om de znaps te kopen via kickstarter.
Yep, gebruik ze hier alleen maar voor tablets. Zo kan m'n zoontje de micro-usb port tenminste niet slopen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:12 schreef RobertNL het volgende:
Deze connector is/lijkt wel groot, dat was voor mij toen de reden om de znaps te kopen via kickstarter.
Er was toch iets met de GPS van dat model?quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:52 schreef shiznuts het volgende:
UMI Plus (niet te verwisselen met de MAX of Super natuurlijk), is ook zonder coupon scoren te in de pre-order bij BG al 179,99 USD: http://www.banggood.com/U(...)phone-p-1085030.html .
Heb net sinds gisteren de Xiaomi redmi note 3 binnen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Er was toch iets met de GPS van dat model?
Verder nog aanraders?
De Xiaomi redmi pro 3?
Sta op het punt om een Galaxy S7 aan te schaffen, maar aan de andere kant wil ik een chinese telefoon ook weer eens een kans van slagen geven. Ik had de beschikking over een Jiayu G4s maar die heb ik kort daarna ingeruild voor een S5 in verband met het feit dat de GPS van dat model echt bizar slecht was.
Moet er ook eerst weer een andere ROM op gezet worden?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:31 schreef igi0n het volgende:
[..]
Heb net sinds gisteren de Xiaomi redmi note 3 binnen.
Wat een top toestel! Wekelijkse updates, snelle interface en alles werkt uitmuntend. GPS kan ik weinig over zeggen, behalve dat de fix vrij snel is en dat hij ook accuraat is!
Onthou wel dat de normale versie niet band 20 4G ondersteund (800mhz). De Taiwanese versie heeft dit wel (ook wel bekend als SE versie). Deze versie heb ik dus besteld.
Dat is natuurlijk aan jezelf. Standaard staat er MIUI 7.5 of 8 op, wat ik persoonlijk zeer fijn vind werken. Verder heb ik geen ervaring met de S7, maar ik vermoed dat het echt zeker niet tekort komt aan een S7. Je hebt een ontzettend snelle fingerprint scanner op de achterkant en de camera maakt echt (mooie) foto's binnen 0.2 sec.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Moet er ook eerst weer een andere ROM op gezet worden?
Hoe verhoudt hij zich tot de S7?
Mijn ideale scenario is om straks weer een Nokia te hebben met Android die gruwelijke foto's kan maken
Alleen bij weinig licht is de camera bijzonder slecht. Mi5 maakt veel mooiere fotos!quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:24 schreef igi0n het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk aan jezelf. Standaard staat er MIUI 7.5 of 8 op, wat ik persoonlijk zeer fijn vind werken. Verder heb ik geen ervaring met de S7, maar ik vermoed dat het echt zeker niet tekort komt aan een S7. Je hebt een ontzettend snelle fingerprint scanner op de achterkant en de camera maakt echt (mooie) foto's binnen 0.2 sec.
Is er een versie van de Mi5 die wel 4g goed ondersteund?quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:54 schreef julius123 het volgende:
[..]
Alleen bij weinig licht is de camera bijzonder slecht. Mi5 maakt veel mooiere fotos!
Als we een euro kregen voor elke keer dat jij hier of op Tweakers de nubia z11 noemt, kunnen we makkelijk de note 2 kopen!quote:Op maandag 12 september 2016 13:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Voor zulke bedragen (aangezien je dat als argument aangaf om goedkoper te gaan) zou ik voor de Nubia Z11 gaan.
Of je gaat werken voor je geld, hoef je niet van een euro meer of minder wakker te liggen.quote:Op maandag 12 september 2016 14:16 schreef tomthelong het volgende:
[..]
Als we een euro kregen voor elke keer dat jij hier of op Tweakers de nubia z11 noemt, kunnen we makkelijk de note 2 kopen!
Maar on topic, iemand al een internationale xiaomi met band 20? Zie zowel redmi 3 als redmi note 3 een internationale versie met deze band heeft.
quote:Op maandag 12 september 2016 14:16 schreef tomthelong het volgende:
Als we een euro kregen voor elke keer dat jij hier of op Tweakers de nubia z11 noemt, kunnen we makkelijk de note 2 kopen!
quote:Op maandag 12 september 2016 14:16 schreef tomthelong het volgende:
[..]
Ben benieuwdquote:Op maandag 12 september 2016 16:34 schreef Dragonetti het volgende:
UMI super, plus en max krijgen update naar nougat:
http://www.umidigi.com/page-umi_Nplan.html
Ik heb de redmi note 3, met band 20. Staat trouwens niet gelijk aan de internationale versie!quote:Op maandag 12 september 2016 14:16 schreef tomthelong het volgende:
[..]
Maar on topic, iemand al een internationale xiaomi met band 20? Zie zowel redmi 3 als redmi note 3 een internationale versie met deze band heeft.
Dat is de se toch?quote:Op maandag 12 september 2016 18:25 schreef igi0n het volgende:
[..]
Ik heb de redmi note 3, met band 20. Staat trouwens niet gelijk aan de internationale versie!
Klopt inderdaad. Sommige sellers zijn daar totaal niet duidelijk in welke ze nu exact aanbieden.quote:Op maandag 12 september 2016 18:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat is de se toch?
Ik hoop dat ze die van meer producten gaan uitbrengen.
Ver weg blijven van dat merk.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Alleen maar renders.
P9000 Edge is al maanden in zhe works. De P20 is ooit announced. Nu zijn ze voornamelijk bezig met de S7... wat natuurlijk haast een 1:1 is van een bepaald merk/model.De R9... wat dan weer eigenlijk dezelfde is, maar dan met metalen achterkant i.p.v. glas. Veel bombarie... weinig actie. Nou ja, misschien dat de S3 uitkwam na de P9000.
Heb je een link van die SE?quote:Op maandag 12 september 2016 18:40 schreef igi0n het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Sommige sellers zijn daar totaal niet duidelijk in welke ze nu exact aanbieden.
http://nl.aliexpress.com/(...)1f-8c31-c62ab08deee8quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Heb je een link van die SE?
Zie ik het goed dat onderstaande link dan dezelfde telefoon is maar dan met 3GB RAM en 32GB ROM (en dus ook Special edition)?quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:09 schreef igi0n het volgende:
[..]
http://nl.aliexpress.com/(...)1f-8c31-c62ab08deee8
Klopt, je moet kijken of die oa Band 20 (800mhz) heeft. Dan is het de SE editiequote:Op dinsdag 13 september 2016 19:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zie ik het goed dat onderstaande link dan dezelfde telefoon is maar dan met 3GB RAM en 32GB ROM (en dus ook Special edition)?
Official Global Version Xiaomi Redmi Note 3 3i pro prime special Edition Smartphone 5.5 Inch 3GB 32GB 16.0MP
http://s.aliexpress.com/yYf2IFbA
(from AliExpress Android)
Wat is jouw persoonlijke ervaring met de GPS en met de Camera?quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:42 schreef igi0n het volgende:
[..]
Klopt, je moet kijken of die oa Band 20 (800mhz) heeft. Dan is het de SE editie. Deze heeft dat inderdaad ook!
Zonde, dat lijken ze (samen met WIFI) bij UMI toch gewoon niet onder de knie te hebbenquote:Op woensdag 14 september 2016 15:23 schreef Catch22- het volgende:
Heb de umi super als navigatiesysteem gebruikt op en neer naar Kroatië.
Gps is wel echt matig. Het ging op zich wel, tot de 160, dan snapte hij er echt helemaal niks meer van. Ook bij verkeerd rijden deed hij een beetje corky en duurde het even voor hij weer scherp was.
Dat is de reden dat ik destijds de Jiayu G4s als reserve heb bewaard en een Samsung S5 had gekocht.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:23 schreef Catch22- het volgende:
Heb de umi super als navigatiesysteem gebruikt op en neer naar Kroatië.
Gps is wel echt matig. Het ging op zich wel, tot de 160, dan snapte hij er echt helemaal niks meer van. Ook bij verkeerd rijden deed hij een beetje corky en duurde het even voor hij weer scherp was.
Ze zijn met een eigen NFC betaaldiensten bezig. Lijkt me dus dat ze daar nu serieus werk van willen maken.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:18 schreef cb2013 het volgende:
Wanneer gaat Xiaomi nou NFC toestellen uitpoepen. De MI5 is het enige toestel dat NFC ondersteunt.
GPS heeft een snelle fix, werkt ook prima en is accuraat te noemen (heb niet echt iets van statistieken om bij te voegen, maar persoonlijk vind ik het prima). Camera is ook goed te noemen, maakt snelle foto's en heeft een hele hoop extra functies en filters (voor de instaboys/girls). Verder zijn de foto's gewoon scherp, en heb ik er weinig over aan te merken.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat is jouw persoonlijke ervaring met de GPS en met de Camera?
Net mijn review van de apollo afgerond. In de basis een aardig toestel, maar er is op een aantal punten bezuinigdquote:Op woensdag 14 september 2016 17:17 schreef Dragonetti het volgende:
Gearbest flash sale:
Vernee Apollo lite 181¤ (9 stuks op dit moment): http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_356130.html?wid=11
UMI super 160¤ (159 stuks op dit moment): http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_361292.html?wid=21
Vergelijking tussen de 2 toestellen
Ik heb net de apollo lite besteld...
Sowieso, 'flagship' en 'MTK P10' lijkt me al een rare combo. Alles met die soc is het bekijken niet waard, wat mij betreft.quote:Op donderdag 15 september 2016 01:05 schreef shiznuts het volgende:
Weet niet... die specs zie je zo'n beetje bij elk ander Chinees merk als flagship, maar hebben dan een hipper design en een veel aantrekkelijkere prijs. Enige is dat Vernee dan waarschijnlijk wel kwalitatief wat in huis heeft en goed in elkaar steekt. Ook die 'arc antenna' zou goede zaken moeten doen. Maar ik ben er niet ondersteboven van nu, ofzo.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nubia Z11 Europese versie volgende week in huis.
Het verschil tussen een FHD en 2K scherm is op 5,5 inch echt niet zichtbaar.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:30 schreef shiznuts het volgende:
That's more like it. Mist alleen nog een 2K scherm, rear dualcam, FM Radio en fingerprint reader aan de voor- of zijkant (achterkant vind ik een oplossing van niks). Oh en SIM+SIM+MicroSD, maar goed, dat doet haast niemand meer tegenwoordig.
Persoonlijk vind de upgrades t.o.v. de Z9 niet nog eens weet ik hoeveel honderden euro's waard. Dan zingt de Z9 het nog wel ff wat langer uit totdat er echts iets excitings voorbijkomt.Of ik moet van een dualSIM situatie af... en dat er dan opeens aardig wat interessante high-end mogelijkheden zijn (denk: LG V20).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |