De goedkopere/mindere fabrikanten gebruiker doorgaans MTK; wellicht dat het door die correlatie komt.dat MTK de schuld krijgt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:00 schreef mschol het volgende:
[..]
toch zijn met de smartphones met een mediatek soc erin meer problemen met de GPS t.o.v
de snapdragon toestellen.
het zou aan de fabrikant kunnen liggen, maar er is telkens 1 constant: die mediatek chip, dat doet toch echt anders vermoeden
Idem, die van mij deed het prima, zelfs/ook met navigatiequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:30 schreef J.B. het volgende:
Ik ben met de kwaliteit van de GPS van mijn Jiayu S3 toch uitermate tevreden.
Volgens mij niet. Je hebt wel bepaalde smartcovers geloof ik die een e-ink display hebben waarmee je dus bijv. je iPhone een e-ink always-on scherm heeft. Ik was ook al tempted toen ik het laatst zag. Maar vanwege de specs enz als het toch geen daily driver gaat zijn, dan kan ik 'em net zo goed niet halen. Maar ik vind het wel wat hebben idd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:31 schreef Dromer het volgende:
Ik dacht.. doe eens gek en ik heb de Yotaphone 2 besteld. Ik heb hem vroeger even in het vizier gehad, maar de idiote prijzen (500/600 euro) schrikten me af. Nu wordt ie gedumpt voor rond de 140 euro bij diverse Chinashops.
Het geinige aan deze telefoon is dat ie naast het hoofscherm een e-ink scherm op de achterkant heeft. Daarom kon ik 'm niet laten liggen.
De specs zijn dus wat verouderd, maar hij kan nog altijd goed mee (Snapdragon 800, 2GB/32GB, FHD Amoled, LTE etc. Helaas wel nog KitKat; er is een Lollipop voor, maar die is volgens verhalen op xda nog niet 100%.
Oh ja. hij is Russisch..
Het wordt vast niet m'n daily phone, maar om even mee te klooien lijkt hij me wel leuk.
Weet iemand overigens of er nog andere e-ink phones zijn? Ik vind zo snel wel de Oukitel U6 en Umi Zero 2, maar die lijken een stille dood te zijn gestorven na hun aankondiging; iig nergens verkrijgbaar. Áls er een betere aanbieding is... ik kan nu nog annuleren.
Ik ga er eens mee spelen als ie binnen is. Misschien bevalt hij wel erg goed; kan me zo snel nog niet heel goed voorstellen hoe het in de praktijk gaat werken. Een handigheidje lijkt me wel de tijd en notificaties te kunnen zien zonder het (gewone) scherm aan te hoeven doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Je hebt wel bepaalde smartcovers geloof ik die een e-ink display hebben waarmee je dus bijv. je iPhone een e-ink always-on scherm heeft. Ik was ook al tempted toen ik het laatst zag. Maar vanwege de specs enz als het toch geen daily driver gaat zijn, dan kan ik 'em net zo goed niet halen. Maar ik vind het wel wat hebben idd.
Voor mij ook een puntje hoor, maar als de Lollipop (toch of uiteindelijk) redelijk werkt is het voor mij wel voldoende. Voor mijn doeleinden was de upgrade naar 6 niet zo boeiend (nahja.. merk er op andere icoontjes na niet zo veel van) al kan het op de lange termijn wel probleempjes opleveren met compatibiliteit van apps. Maar denk hem toch niet echt serieus te gaan gebruiken; het is voor een groot deel nieuwsgierigheid.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:30 schreef RobertNL het volgende:
De updates of het ontbreken daarvan laten mij dit dealtje overslaan.
Als er Android 6.0 voor was zou ik het wel overwegen.
De S3 is dan ook de uitzondering bij Jiayu. In heel veel dingen een buitengewoon goede telefoon.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:30 schreef J.B. het volgende:
Ik ben met de kwaliteit van de GPS van mijn Jiayu S3 toch uitermate tevreden.
Het zal aan mij liggen maar dat afgeronde bezzle less / e2e zoals in bijvoorbeeld de Futre hoeft wat mij betreft niet. Doe mij maar gewoon een super dunne bezzle alla P9000; die toestellen zijn even breed en hebben niet van die vreselijke afgeronde kanten aan het glas.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Xiaomi mi Note 2.
Gaat het nu echt los wat betreft edge to edge schermen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind hem bovendien debiel duur, zeker gelet op de toch niet bepaald vlekkeloze naam van het merk.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:07 schreef shiznuts het volgende:
Denk dat ik 'em links laat liggen, hoewel ik F.I.T. van m'n Z9 ontiegelijk zal missen.
Maar voor veel minder zijn er tegenwoordig toch wat aardige alternatieven straks...
Die dan tenminste wel FM Radio hebben... en een homebuttonfingerprintID, i.p.v. op de achterkant en dualcam.
Hebben ze na de P9000 nou ook echt iets verkocht/gemaakt? Of alleen maar promo's van de verschillende telefoons gemaakt?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:18 schreef shiznuts het volgende:
Z9 was ook niet echt goedkoop. Maar goed, ik vind de Z9 dan ook een veel betere keus dan hetgeen je ook van Apple/Samsung/LG/HTC/etc ziet. En was destijds concurrentloos en baanbrekend. Nu hebben ze weliswaar F.I.T. dus, echter borduren ze nu eigenlijk voort op de Z9, maar dan net ietsjes beter. 't Is niet nog een revolutie zoals de Z9, maar meer een geinige update van de reeks. En nu poept elk merkje zo'n beetje edge-to-edge schermen uit met features en specs die best indrukwekkend zijn. Nu zijn dat allemaal van die zo-zo-merken, maar goed, daar is de prijs dan ook naar. Maar dan geef ik liever een 1/4e of 1/3e uit voor zoiets, dan de volle mep voor de Z11 die ze ook de Z9s zouden kunnen noemen.
Hier, Elephone is met de zoveelste smartphone in de weer:
Dit filmpje blijftquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:18 schreef shiznuts het volgende:
Z9 was ook niet echt goedkoop. Maar goed, ik vind de Z9 dan ook een veel betere keus dan hetgeen je ook van Apple/Samsung/LG/HTC/etc ziet. En was destijds concurrentloos en baanbrekend. Nu hebben ze weliswaar F.I.T. dus, echter borduren ze nu eigenlijk voort op de Z9, maar dan net ietsjes beter. 't Is niet nog een revolutie zoals de Z9, maar meer een geinige update van de reeks. En nu poept elk merkje zo'n beetje edge-to-edge schermen uit met features en specs die best indrukwekkend zijn. Nu zijn dat allemaal van die zo-zo-merken, maar goed, daar is de prijs dan ook naar. Maar dan geef ik liever een 1/4e of 1/3e uit voor zoiets, dan de volle mep voor de Z11 die ze ook de Z9s zouden kunnen noemen.
Hier, Elephone is met de zoveelste smartphone in de weer:
Die S7 doet me een beetje denken aan de Honor 8 van glas. Ook in 't blauw verkrijgbaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:09 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Hebben ze na de P9000 nou ook echt iets verkocht/gemaakt? Of alleen maar promo's van de verschillende telefoons gemaakt?
Alleen maar renders.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:09 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Hebben ze na de P9000 nou ook echt iets verkocht/gemaakt? Of alleen maar promo's van de verschillende telefoons gemaakt?
Ziet er wel gaaf uitquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Alleen maar renders.
P9000 Edge is al maanden in zhe works. De P20 is ooit announced. Nu zijn ze voornamelijk bezig met de S7... wat natuurlijk haast een 1:1 is van een bepaald merk/model.De R9... wat dan weer eigenlijk dezelfde is, maar dan met metalen achterkant i.p.v. glas. Veel bombarie... weinig actie. Nou ja, misschien dat de S3 uitkwam na de P9000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |