Hehequote:Op woensdag 31 augustus 2016 01:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
matthiass25 natuurlijk.
Waar, post link swa.quote:
gast! waar ben jij mee bezig. je hebt me nu alweer voor schut gezet. ik ga jouw na deze post voor altijd..........NEGEREEEEEEEEEEEEEREN.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ach, hij was toch strontvervelend met zijn 'boeient'.
LurkjeRot is dit jouw kloon?quote:Op maandag 5 september 2016 17:33 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
gast! waar ben jij mee bezig. je hebt me nu alweer voor schut gezet. ik ga jouw na deze post voor altijd..........NEGEREEEEEEEEEEEEEREN.![]()
![]()
en ik vind het jammer dat hier geen middelvinger smely tussen zit anders had je die er ook bij gehad.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Matthias ben jij het.quote:Op maandag 5 september 2016 17:33 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
gast! waar ben jij mee bezig. je hebt me nu alweer voor schut gezet. ik ga jouw na deze post voor altijd..........NEGEREEEEEEEEEEEEEREN.![]()
![]()
en ik vind het jammer dat hier geen middelvinger smely tussen zit anders had je die er ook bij gehad.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee mogool. ik ben het......en ik ben het wachtwoord van matthias24 vergeten.quote:
Uhu.quote:Op maandag 5 september 2016 17:42 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nee mogool. ik ben ik wachtwoord van matthias24 vergeten.
Natuurlijk geloof ik er geen zak van vent.quote:Op maandag 5 september 2016 17:43 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
je gelooft het niet he......ik ben het echt hoor!!!!!!
denk je nou echt dat het mij ook maar ene soepstengel kan schelen of jij mij nou gelooft of niet! klaar ik ben de persoon achter matthias24 en ik ben het wachtwoord vergeten oke???? snapie? en nu heb ik een ander acount aangemaakt.....en ja dit is dus het kloon acount van matthias24.....maar dat komt alleen omdat ik mijn houdige wachtwoord ben vergeten.quote:Op maandag 5 september 2016 17:44 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Natuurlijk geloof ik er geen zak van vent.![]()
stik in je wiet!!!!!quote:Op maandag 5 september 2016 17:47 schreef BoneThugss het volgende:
eey anthonie heb ik je nou weggepest
Wat kan je wel onthouden?quote:Op maandag 5 september 2016 17:47 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
denk je nou echt dat het mij ook maar ene soepstengel kan schelen of jij mij nou gelooft of niet! klaar ik ben de persoon achter matthias24 en ik ben het wachtwoord vergeten oke???? snapie? en nu heb ik een ander acount aangemaakt.....en ja dit is dus het kloon acount van matthias24.....maar dat komt alleen omdat ik mijn houdige wachtwoord ben vergeten.
Geraporteerd.quote:
gast! ga alsjeblieft..........ergens naartoe waar de zon niet schijnt.quote:Op maandag 5 september 2016 17:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat kan je wel onthouden?![]()
Dit ws tgn mths24, nt tegn zn kln
gr
ha ha ha.quote:Op maandag 5 september 2016 17:50 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
gast! ga alsjeblieft..........ergens naartoe waar de zon niet schijnt.
de mazzel.
hoe gaat het trouwens met je klienten?quote:Op maandag 5 september 2016 17:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
ha ha ha.![]()
Goed typen jij ineens kan.![]()
![]()
Altijd, broeder, soms maak ik ze zo bang dat ze vanzelf dood gaan.quote:Op maandag 5 september 2016 17:56 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
hoe gaat het trouwens met je klienten?
zijn ze nog blij met je?
joh dat verbaast me niks. wat een frustrerend leven moet jij toch hebben. maar dat gun ik jouw wel. want dat is het eigenlijk toch??? BT? eigenlijk ben jij gewoon een gefrustreed mannetje dat een kut leven heeft.quote:Op maandag 5 september 2016 17:57 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Altijd, broeder, soms maak ik ze zo bang dat ze vanzelf dood gaan.![]()
HAAAA!!!11
Ik schater, ga door.quote:Op maandag 5 september 2016 18:00 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
joh dat verbaast me niks. wat een frustrerend leven moet jij toch hebben. maar dat gun ik jouw wel. want dat is het eigenlij toch??? BT? eigenlijk ben jij gewoon een gefrustreed mannetje dat een kut leven heeft.
lekker voor je!
nee, ik heb al mijn ding gezegt. tot kijk man......hopelijk word je een keer neegeslagen door een van jouw patienten.quote:
Doei, vogeltjesdans.quote:Op maandag 5 september 2016 18:02 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nee, ik heb al mijn ding gezegt. tot kijk man......hopelijk word je een keer neegeslagen door een van jouw patienten.![]()
de mazzel.
Je oogt wat mad, vogeltjesdans.quote:Op maandag 5 september 2016 18:04 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik.....ben... geen VOGELTJESDANS!!!!
Eey elf, kon mijn UI niet veranderen, was te groot.quote:Op maandag 5 september 2016 18:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Matthias / Anthonie is net zo min Vogeltjesdans als dat jij -tape- bent...
En wies die legendarische "-tape-"?quote:Op maandag 5 september 2016 18:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Matthias / Anthonie is net zo min Vogeltjesdans als dat jij -tape- bent...
Moet gewoon kunnen. Is een standaard jpg-plaatje op 60 bij 60 pixels. Kan niet te groot zijn.quote:Op maandag 5 september 2016 18:05 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Eey elf, kon mijn UI niet veranderen, was te groot.
nog x proberenquote:Op maandag 5 september 2016 18:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen. Is een standaard jpg-plaatje op 60 bij 60 pixels. Kan niet te groot zijn.
[ afbeelding ]
Hoe moest dat ook alweer?quote:Op maandag 5 september 2016 18:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen. Is een standaard jpg-plaatje op 60 bij 60 pixels. Kan niet te groot zijn.
[ afbeelding ]
De eerste user voor wie de UI-politie een UI maakte: ONZ / De UI-politie!quote:Op maandag 5 september 2016 18:07 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En wies die legendarische "-tape-"?
Nice, link waar ik dit direct in kan stellen?quote:Op maandag 5 september 2016 18:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De eerste user voor wie de UI-politie een UI maakte: ONZ / De UI-politie!
1: Sla het plaatje lokaal opquote:
Link werkt nietquote:Op maandag 5 september 2016 18:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
1: Sla het plaatje lokaal op
2: Ga naar je profiel-instellingen en kies User Icon Manager (directe link: http://forum.fok.nl/fok/usericon_manager)
3: Upload het plaatje vanaf de plek waar je het hebt opgeslagen
4: Vink aan welke UI je wilt gebruiken (bijvoorbeeld de nieuwe...)
5: Klaar!
Je zit op mobiel zeker?quote:Op maandag 5 september 2016 18:11 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Link werkt niet![]()
Weenie waar ik moet kijken.
Neuhquote:
De URL kopieert het laatste haakje mee, zie ik. Je moet het zonder dat haakje doen:quote:Op maandag 5 september 2016 18:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Neuh
De action 'usericon_manager)' is niet bekend. De pagina die je zoekt is dus niet beschikbaar. Kijk eens op de forumindex van FOK!forum voor een goed startpunt.
Elf, je bent een held.quote:Op maandag 5 september 2016 18:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De URL kopieert het laatste haakje mee, zie ik. Je moet het zonder dat haakje doen:
http://forum.fok.nl/fok/usericon_manager
Of gewoon rechts bovenaan naar profiel gaan en daarna usericon manager kiezen.
Je hebt jezelf met de woorden "in dat geval" prima ingedekt. Ik moet je teleurstellen, sorry.quote:Op maandag 5 september 2016 18:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Elf, je bent een held.![]()
Ben je een vrouwelijk persoon?
in dat geval gaan we binnenkort trouwen, zo niet dan heb ik dit niet geschreven.
gr
Heb jij BoneThugss ergens gezien, hij was hier net nog?quote:Op maandag 5 september 2016 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt jezelf met de woorden "in dat geval" prima ingedekt. Ik moet je teleurstellen, sorry.
Ik niet snappen doenquote:Op maandag 5 september 2016 18:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Heb jij BoneThugss ergens gezien, hij was hier net nog?
Hij was hier net nog, voor die opmerking.quote:
Beter zoquote:Op maandag 5 september 2016 18:28 schreef BoneThugss het volgende:
Maar Elf, wat een held ben jij.![]()
Nu ben ik die eckte BoneThugss.
Staat me wel.quote:
Eey vogeltjesdans.quote:Op maandag 5 september 2016 18:40 schreef Anthonie24 het volgende:
ik wou iets vervelends zegen maar ik denk dat ik me gewoon in ga houden......gewoon omdat dat dat het beste is om te doen.
ja hoor!.....waar heb jij het nou weer over? LionPopChoc?quote:Op maandag 5 september 2016 18:42 schreef LionPopChoc het volgende:
aah wat sgattig jullie missen mij, heel erg boeient!
eey, vogeltjesdans.quote:Op maandag 5 september 2016 18:42 schreef LionPopChoc het volgende:
aah wat sgattig jullie missen mij, heel erg boeient!
Ey man je weet ik ben die egte egte! jij bent een goedkope kopiequote:Op maandag 5 september 2016 18:43 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja hoor!.....waar heb jij het nou weer over? LionPopChoc?
jij heb nog niet eens een UI. ga dat eerst maar eens een keer regelen he.quote:Op maandag 5 september 2016 18:45 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Ey man je weet ik ben die egte egte! jij bent een goedkope kopie
Jij hebt feitelijk ook geen UI, natuurlijk.... Dat Vogeltjesdans-ding zorgt alleen maar voor verwarring. Het wordt tijd voor iets eigens.quote:Op maandag 5 september 2016 18:47 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
jij heb nog niet eens een UI. ga dat eerst maar eens een keer regelen he.
Koop jij eens een bril ik zie overduidelijk een smiley 2 puntjes en een streepje is goed genoeg.quote:Op maandag 5 september 2016 18:47 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
jij heb nog niet eens een UI. ga dat eerst maar eens een keer regelen he.
Dit soort tekstenquote:Op maandag 5 september 2016 18:48 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Koop jij eens een bril ik zie overduidelijk een smiley 2 puntjes en een streepje is goed genoeg.
eey, ga je op elf haten dan.quote:Op maandag 5 september 2016 18:48 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Koop jij eens een bril ik zie overduidelijk een smiley 2 puntjes en een streepje is goed genoeg.
luister ik was de gebruiker van matthias!!!!! ik ben het oke!quote:Op maandag 5 september 2016 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
Het wordt wat verwarrend allemaal.
Ik geloof je wel hoor. Maar die UI....quote:Op maandag 5 september 2016 18:49 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
luister ik was de gebruiker van matthias!!!!! ik ben het oke!
er is verder niks verwarends aan.,. echt waar ik zweer het ik was de persoon achter dat matthias24 acount oke.... maar ik heet in het echt geen matthias en ook geen Anthonie. dat heb ik gewoon zelf verzonnen en de reden dat ik nu een ander acount heb is omdat ik mijn huidige wachtwoord ben vergeten en ook het mail adres waar mijn FOK! acount aan gekoppeld was.
jullie moeten mij echt gelofen ik ben het oke!!!!
Wat lieg jij?quote:Op maandag 5 september 2016 18:49 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
er is verder niks verwarends aan.,. echt waar ik zweer het ik was de persoon achter dat matthias24 acount oke.... maar ik heet in het echt geen matthias en ook geen Anthonie. dat heb ik gewoon zelf verzonnen en de reden dat ik nu een ander acount heb is omdat ik mijn huidige wachtwoord ben vergeten en ook het mail adres waar mijn FOK! acount aan gekoppeld was.
Wat doe jij stoer?quote:Op maandag 5 september 2016 18:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
eey, ga je op elf haten dan.
hijs mijn homie
Op jou, zeer goede grap.quote:
Je oogt wat mad.quote:Op maandag 5 september 2016 18:49 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
Die gast is echt te dom om te poepen.quote:Op maandag 5 september 2016 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet bepaald. Ik verwijs je graag naar deze topicreeks: Topicreeks: De UI-politie!
Ha ha ha, goede reactie weer vogeltjesdans!quote:Op maandag 5 september 2016 18:52 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik lieg niet! ik ben gewoon de zelfde persoon als matthias24.
Bel de UI politie maar, i dont give a fuck laat ze maar komen...quote:Op maandag 5 september 2016 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet bepaald. Ik verwijs je graag naar deze topicreeks: Topicreeks: De UI-politie!
Rot toch op iedereen weet dat ik de egte matthias24 bent.quote:Op maandag 5 september 2016 18:52 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
Jij vieze leugenaar! wat probeer je met mijn schaamte te strijken?quote:Op maandag 5 september 2016 18:52 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nee man. dat weet helemaal niemand.quote:Op maandag 5 september 2016 18:53 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Rot toch op iedereen weet dat ik de egte matthias24 bent.
Echt wel idiootquote:Op maandag 5 september 2016 18:55 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nee man. dat weet helemaal niemand.
Dat je te dom bent om te poepen.quote:
je probeerd me terug te pakken he.....omdat ik zogenaamd een 13 jarige heb gepest.quote:Op maandag 5 september 2016 18:54 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Jij vieze leugenaar! wat probeer je met mijn schaamte te strijken?
Wat nu iedereen weet dat ik de echte matthias24 ben ga je ineens doen alsof ik 13 jarige jongetjes pest, ik was maar aan het trollen hoor.. Jezus man kan je niet tegen een grapje ofzo?quote:Op maandag 5 september 2016 18:56 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
je probeerd me terug te pakken he.....omdat ik zogenaamd een 13 jarige heb gepest.
ga alsjebieft maar weer lekker.........ergens anders naartoe.
Ik hou van poepen, Het lucht op. niks om je voor te schamen hoorquote:Op maandag 5 september 2016 18:56 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Loop jij nu met mijn schaamte te strijken?
En dan rennend terug naar je werkplek terwijl je het bepoepte papier als een vlag achter je aan laat wapperen. I hear ya.quote:Op maandag 5 september 2016 18:57 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Ik hou van poepen, Het lucht op. niks om je voor te schamen hoor
Nee dat is gewoon vies..quote:Op maandag 5 september 2016 18:59 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
En dan rennend terug naar je werkplek terwijl je het bepoepte papier als een vlag achter je aan laat wapperen. I hear ya.
jij bent echt dom! jij weet zelf ook wel dat ik de echte persoon ben achter dat matthias acount.quote:Op maandag 5 september 2016 18:57 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Wat nu iedereen weet dat ik de echte matthias24 ben ga je ineens doen alsof ik 13 jarige jongetjes pest, ik was maar aan het trollen hoor.. Jezus man kan je niet tegen een grapje ofzo?
Wat jij nu probeert te doen is mij voor leugenaar uitmaken, zodat niemand mij gelooft dat ik de echte matthias24 ben.quote:Op maandag 5 september 2016 19:00 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
jij bent echt dom! jij weet zelf ook wel dat ik de echte persoon ben achter dat matthias acount.
en zeker niet jij. wat jij nu doet is alleen maar verwaring schopen hiero zodat straks helemaal niemand mij meer gelooft. en dat vind ik wel een beetje jammer.
ooh en ik heb nu net ff een dikke scheet gelaten op je UIloze profiel. vind je toch niet erg he?![]()
![]()
Ik ben de echte echte echte echte matthias24!quote:Op maandag 5 september 2016 19:03 schreef Anthonie24 het volgende:
LIONPOPCHOC!!!!!!!!!........waar ben je nou mee bezig man. heb jij ook al zon kut leven als BoneThugss.
Ik las mijn naam, vieze troll.quote:Op maandag 5 september 2016 19:03 schreef Anthonie24 het volgende:
LIONPOPCHOC!!!!!!!!!........waar ben je nou mee bezig man. heb jij ook al zon kut leven als BoneThugss.
Doei!quote:Op maandag 5 september 2016 19:07 schreef Anthonie24 het volgende:
weetje mensen. ik heb hier geen tijd voor. ik ga naar school deze dagen en dan moet ik ook huiswerk maken......en dat ga ik nu dus ook doen dus nog een fijne avond iedereen.![]()
![]()
doegie doegie......ik ben weg.
doei he, vogeltjesdans.quote:Op maandag 5 september 2016 19:07 schreef Anthonie24 het volgende:
weetje mensen. ik heb hier geen tijd voor. ik ga naar school deze dagen en dan moet ik ook huiswerk maken......en dat ga ik nu dus ook doen dus nog een fijne avond iedereen.![]()
![]()
doegie doegie......ik ben weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |