quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:12 schreef Insomnia_ het volgende:
hier een nasheed voor CRIP.
Halalstatus:
confirmed
Alleen in de slaapkamerquote:Op zondag 28 augustus 2016 20:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij bent al net zo ordinair als de rest van FOK!
Aaaah crack wat klinkt dat leuk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Slacklinen, mountainbiken, raften, canyoning, boot huren en hele dag op zee van ene eiland naar andere hoppen en drankjes drinken op bootje, zeekayakken, snorkelen
en dan ijsjes eten en stadje bezocht en gewandeld en nog meer ijsjes en nog meer lekker eten en gezwommen en uitgeweest en ahwmygawdd
Hoiquote:Op maandag 29 augustus 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Verveel me dood in mn eentje.
Graag dit topic laten posten
jaquote:Op zondag 28 augustus 2016 20:26 schreef JanCees het volgende:
denken jullie dat taylor swift borstvergroting heeft gedaan?
Leuke jongen dus?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:11 schreef Crack_ het volgende:
Heb een date overgehouden aan de terugreis gisteren, en ineens appjes en aandacht enzo. Zo onverwachts, ben helemaal van mn a propos
Ik vind het vandaag een stuk koeler dan de afgelopen dagen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is te warm voor broeken vandaag
Gister was hier wel lekker. Windje, weinig zon.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het vandaag een stuk koeler dan de afgelopen dagen.
HALLOquote:
Ja, lekker.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HALLO. Hoe gaat het? Ben je je lessen al aan het voorplannen of kun je nog gewoon genieten van laatste daagjes? Of zijn scholen hier alweer begonnen?
![]()
ohhh, jammerrr. Fijne vakantie gehad?quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, lekker.
Ik ben al weer een week aan het werk hoor.
Eerste week had ik al klaar liggen qua werk. Moet nog wel even kijken voor woensdag en donderdag, maar komt wel goed.
Heb vanmiddag lekker even een dutje gedaan op de bank. Heerlijk.
Ja hoor, heb genoten.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh, jammerrr. Fijne vakantie gehad?![]()
Dutje is nice. Ik ben nog aan het nagenieten van vakantie en tegelijkertijd blij met thuis zijn
![]()
Dan moet het wel een leuke jongen zijn.quote:
Sfeermakertje, maar zo onverwachtssssss. Vind nog steeds zo gekquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor, heb genoten.
[..]
Dan moet het wel een leuke jongen zijn.
Waarom vind je het gek?quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sfeermakertje, maar zo onverwachtssssss. Vind nog steeds zo gek![]()
Picknicken, kanoën, naar een pannenkoekenhuis wandelen en daar een hapje etenquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:54 schreef Crack_ het volgende:
Wat kun je allemaal buiten doen als leuke date?
terrasquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:54 schreef Crack_ het volgende:
Wat kun je allemaal buiten doen als leuke date?
Gewoon zo onverwachts, en ja weenie. Ik deed echt 0 mijn best om leuk te zijn.quote:
Misschien kickt hij daar wel op. Of vond hij het schattig.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik had 'm vier keer ondergekwijld in de bus HOAOAOA![]()
![]()
![]()
Ja denk wel schattigquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kickt hij daar wel op. Of vond hij het schattig.
Je weet het niet.
Hij heeft in ieder geval voldoende tijd gehad om je van dichtbij te bestuderen.
Ik verwacht een uitgebreid verslag na zaterdag.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja denk wel schattig
Uhu, dat vind ik ook wel echt tof. Dus pas sinds busreis terug eigenlijk zo samen, maar hij heeft me wel gewoon 10 dagen lang iedere dag gezien. Is niet zo van dat ie niet weet hoe ik ben
leuk toch crackiequote:Op maandag 29 augustus 2016 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja denk wel schattig
Uhu, dat vind ik ook wel echt tof. Dus pas sinds busreis terug eigenlijk zo samen, maar hij heeft me wel gewoon 10 dagen lang iedere dag gezien. Is niet zo van dat ie niet weet hoe ik ben
Zo af en toe.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is supersof hier nog wel eens?
Ik neem aan dat ze hyped is voor 1 september
Dat was de dag van jullie ontmoeting toch?quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is supersof hier nog wel eens?
Ik neem aan dat ze hyped is voor 1 september
Nou, we hebben elkaar nooit ontmoet dus dat wordt moeilijk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was de dag van jullie ontmoeting toch?
Ik neem aan dat ze dit in haar agenda heeft geschreven.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
1 september is ons grote 2 jaar vriendschapsfeest
Een echte vriend zoals ik weet dat haar oma dan ook jarig is dus dat is makkelijk om te onthouden.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dit in haar agenda heeft geschreven.
Sof boft maar met zo'n vriend.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een echte vriend zoals ik weet dat haar oma dan ook jarig is dus dat is makkelijk om te onthouden.
Ik had ook een redelijk goedequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prachtige topickill weer van ons haags.
Jaaaaa. Moet alleen nog geheugenkaartje in. Best een kek dingetje hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je je gewonnen camera al binnen?
Ik zie de foto wel tegemoet danquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaa. Moet alleen nog geheugenkaartje in. Best een kek dingetje hoor.
Welke foto? Van mij en de camera? Van de camera? Zou ik trouwens niet uberhaupt een foto ergens van naar je sturen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie de foto wel tegemoet dan
Ik kreeg er nog wel een van jou, ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke foto? Van mij en de camera? Van de camera? Zou ik trouwens niet uberhaupt een foto ergens van naar je sturen?
De verwarring
hij wil nudesquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke foto? Van mij en de camera? Van de camera? Zou ik trouwens niet uberhaupt een foto ergens van naar je sturen?
De verwarring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |