Ik verwacht een uitgebreid verslag na zaterdag.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja denk wel schattig
Uhu, dat vind ik ook wel echt tof. Dus pas sinds busreis terug eigenlijk zo samen, maar hij heeft me wel gewoon 10 dagen lang iedere dag gezien. Is niet zo van dat ie niet weet hoe ik ben
leuk toch crackiequote:Op maandag 29 augustus 2016 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja denk wel schattig
Uhu, dat vind ik ook wel echt tof. Dus pas sinds busreis terug eigenlijk zo samen, maar hij heeft me wel gewoon 10 dagen lang iedere dag gezien. Is niet zo van dat ie niet weet hoe ik ben
Zo af en toe.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is supersof hier nog wel eens?
Ik neem aan dat ze hyped is voor 1 september
Dat was de dag van jullie ontmoeting toch?quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is supersof hier nog wel eens?
Ik neem aan dat ze hyped is voor 1 september
Nou, we hebben elkaar nooit ontmoet dus dat wordt moeilijk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was de dag van jullie ontmoeting toch?
Ik neem aan dat ze dit in haar agenda heeft geschreven.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
1 september is ons grote 2 jaar vriendschapsfeest
Een echte vriend zoals ik weet dat haar oma dan ook jarig is dus dat is makkelijk om te onthouden.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dit in haar agenda heeft geschreven.
Sof boft maar met zo'n vriend.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een echte vriend zoals ik weet dat haar oma dan ook jarig is dus dat is makkelijk om te onthouden.
Ik had ook een redelijk goedequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prachtige topickill weer van ons haags.
Jaaaaa. Moet alleen nog geheugenkaartje in. Best een kek dingetje hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je je gewonnen camera al binnen?
Ik zie de foto wel tegemoet danquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaa. Moet alleen nog geheugenkaartje in. Best een kek dingetje hoor.
Welke foto? Van mij en de camera? Van de camera? Zou ik trouwens niet uberhaupt een foto ergens van naar je sturen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie de foto wel tegemoet dan
Ik kreeg er nog wel een van jou, ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke foto? Van mij en de camera? Van de camera? Zou ik trouwens niet uberhaupt een foto ergens van naar je sturen?
De verwarring
hij wil nudesquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke foto? Van mij en de camera? Van de camera? Zou ik trouwens niet uberhaupt een foto ergens van naar je sturen?
De verwarring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |