Is serieus erg gezellig en comfy.quote:
Lijkt me ook kei tofjes joaaquote:Op zondag 28 augustus 2016 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is serieus erg gezellig en comfy.
En er is overal lekker vers eten.
Ik heb al 2 weken niet gewogen omdat ik niet meer durf.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:03 schreef Crack_ het volgende:
Heee Inso, hoe is het?
Ik ben echt te veel afgevallen en nu weeg ik niks meerVRETEEEN
jeetje, waarom durf je niet? Je denkt dat je bent afgevallen?quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb al 2 weken niet gewogen omdat ik niet meer durf.
en heb continu stress dat ik niet meer trouwpak pas irrationeel
maar beter veel eten ja.
ja.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jeetje, waarom durf je niet? Je denkt dat je bent afgevallen?
quote:
Kun je niet kcal shakies drinken oid? Stel dat nood isquote:Op zondag 28 augustus 2016 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja.
zal sowieso tegenvallen. echt viesveel uit eten geweest laatste 2 weken.
maar weinig verder gegeten, dus gaat hard.
Is volgende maand in Den Haag, als je interesse hebt.quote:
Oehh, datum?quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is volgende maand in Den Haag, als je interesse hebt.
Split, waar de Dany haar draakjes opsloot in de kelder (en waar Meereen is en waar ze uitkijkt naar eilandjes met draken die daar zo vliegen en omg iedere gids had het over GoTquote:
ik hou vn haramquote:Op zondag 28 augustus 2016 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
HALAL.
jammer probeer het opnieuw
23, 24, 25 september.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehh, datum?Zal eens kijken, weet roostertechnisch nog niks maar wil dat wel heul graag
Leuk hoor Splitquote:Op zondag 28 augustus 2016 20:09 schreef Crack_ het volgende:
Split, waar de Dany haar draakjes opsloot in de kelder (en waar Meereen is en waar ze uitkijkt naar eilandjes met draken die daar zo vliegen en omg iedere gids had het over GoT )
wowquote:Op zondag 28 augustus 2016 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
HALAL.
jammer probeer het opnieuw
quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:12 schreef Insomnia_ het volgende:
hier een nasheed voor CRIP.
Halalstatus:
confirmed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |