Z`n laatste actie vorig seizoen was wel bazig met Sansagodinquote:
Ik vond die actie met Robyn Arryn mooi.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Z`n laatste actie vorig seizoen was wel bazig met Sansagodin
Dom kutkotertjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vond die actie met Robyn Arryn mooi.
Ik had het wel zwaar vandaag dankzij mijn overgewichtquote:
Sansaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Z`n laatste actie vorig seizoen was wel bazig met Sansagodin
waddddupquote:
okequote:
"Ik ben Geert Wilders en mijn spreekbeurt gaat over..."quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:50 schreef Fok-it het volgende:
Dat nieuwe partijprogramma van Wilders![]()
wat een totaalidioot moet je dan zijn als je dat als zoete koek slikt als stemmer
waarom lekker duidelijk zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:50 schreef Fok-it het volgende:
wat een totaalidioot moet je dan zijn als je dat als zoete koek slikt als stemmer
Het is wel het enige partijprogramma dat door meer dan 20 mensen helemaal gelezen gaat worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:50 schreef Fok-it het volgende:
Ik geloof dat het partijprogramma van de PvdA al 30 jaar niet meer door iemand gelezen is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel het enige partijprogramma dat door meer dan 20 mensen helemaal gelezen gaat worden.
Bruinhemd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
Gisteren weer een poging gedaan om erachter te komen wat mijn politieke kleur is maar ik heb het weer niet ontdekt.
Red or dead.quote:
Ik zal het Heppie zeggen.quote:
1 post per week straks. Een moment om naar uit te kijkenquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 post per week straks. Een moment om naar uit te kijken
30 miljoen koopjequote:
Baco-Ariegodquote:
Iemand op bloga was daar nogal mad over. dat Nederland een `bizarre' land was met legale prostitutie, homoseksualiteit en nog grotere fixers dan in Azie lolzquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
nee heb mezelf net voor de gek gehouden door psv te gaan kijken
wat een pure kankeraids was dat.
ja was ikquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand op bloga was daar nogal mad over. dat Nederland een `bizarre' land was met legale prostitutie, homoseksualiteit en nog grotere fixers dan in Azie lolz
wat betreft eerste twee punten had je he twel kunnen zijn jaquote:
Was eerste keer dat je weer voetbal keek sinds de zomer zeker. Meteen goed beginnen met zo`n aidspotquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat groningen gaat echt niet goed eindigen.
Dat kan ik Paxcon op een papiertje geven
ja gelijkw eer klaar mee.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was eerste keer dat je weer voetbal keek sinds de zomer zeker. Meteen goed beginnen met zo`n aidspot
Dat was chaos ja koekoekquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gelijkw eer klaar mee.
heb nog meer plezier beleefd aan de f1
Wel lekker puntje gestolenquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat groningen gaat echt niet goed eindigen.
Dat kan ik Paxcon op een papiertje geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |