Z`n laatste actie vorig seizoen was wel bazig met Sansagodinquote:
Ik vond die actie met Robyn Arryn mooi.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Z`n laatste actie vorig seizoen was wel bazig met Sansagodin
Dom kutkotertjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vond die actie met Robyn Arryn mooi.
Ik had het wel zwaar vandaag dankzij mijn overgewichtquote:
Sansaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Z`n laatste actie vorig seizoen was wel bazig met Sansagodin
waddddupquote:
okequote:
"Ik ben Geert Wilders en mijn spreekbeurt gaat over..."quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:50 schreef Fok-it het volgende:
Dat nieuwe partijprogramma van Wilders![]()
wat een totaalidioot moet je dan zijn als je dat als zoete koek slikt als stemmer
waarom lekker duidelijk zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:50 schreef Fok-it het volgende:
wat een totaalidioot moet je dan zijn als je dat als zoete koek slikt als stemmer
Het is wel het enige partijprogramma dat door meer dan 20 mensen helemaal gelezen gaat worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:50 schreef Fok-it het volgende:
Ik geloof dat het partijprogramma van de PvdA al 30 jaar niet meer door iemand gelezen is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel het enige partijprogramma dat door meer dan 20 mensen helemaal gelezen gaat worden.
Bruinhemd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
Gisteren weer een poging gedaan om erachter te komen wat mijn politieke kleur is maar ik heb het weer niet ontdekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |