quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
en die mannetje van bediening ging mij waarschuwen dat vindaloo pittig was.
mijn beide oma zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik alleen met mn omas.
Helaas is de ene nooit helemaal over de dood van dr man heen gekomen, ondanks dat het al 35 jaar geleden is.
En de andere ZEER goede band, al ben ik wel bang voor haar gezondheid met vlagen. Zeker als ze straks met pensioen gaat.
Vind Vindaloo niet lekkerste curry verderquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, was de enige blanke in een zaal vol indians
Vind curries sowieso maar mehquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind Vindaloo niet lekkerste curry verder
Buttercurry is erg lekkerquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind curries sowieso maar meh
maar deze was wel goed.
Massaman beste curry.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buttercurry is erg lekker
En MASSAMANGOD
Flippie weet
Ik laat het gewoon maken door anderenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Massaman beste curry.
Zit thuis alleen te knoeien met de juiste aardappel
Ik ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik laat het gewoon maken door anderen
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik laat het gewoon maken door anderen
Ik ook, alleen dan zonder het geld om het te ook daadwerkelijk te kunnen doen en naar mezelf te verantwoordenquote:
Als ik verhuis naar een groter stekje met een fatsoenlijke keuken ga ik ze zelf nog weleens in elkaar flansen maar nu, nahquote:
Broekje is al uit hier.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Over een weekje Narcos S02.
Zin in.
heb echt niets in huis en ah to go is dicht nuquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tijd voor een vrouw die het eten klaar heeft als jij na een zware dag werken thuis komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |