Badkleding verplicht.quote:
Als ik in een trui en broek wil zwemmen mag dat ook niet toch? (in het zwembad)quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Geldt toch net zo goed voor westerse mensen die bijna naakt als standaard hebben?
Nee dat mag niet. Badkleding verplicht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik in een trui en broek wil zwemmen mag dat ook niet toch? (in het zwembad)
Fylax de islamgeleerdequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:28 schreef Fylax het volgende:
Je kan niemand dwingen tot geloof? Je mag de islam niet verlaten toch.. dus je wordt wel gedwongen
Pics van je vrouw in bikiniquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:28 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind die moslimmannen het ergst.
Ik wil gewoon lekkere moslimmeisjes spotten. Maar zijn ze allemaal bedekt.
En dan zie je die harige mannen wel naar mijn vrouw in bikini kijken.
Het is lang niet altijd zo dat vrouwen met plezier hun religie volgen, natuurlijk. Maar goed, als ze die religie volgen moeten ze het gewoon ook lekker dragen. Daar moet niets tegen op zijn dus ik snap het Franse verbod ook niet echt. Ik zie het als een verkapte vorm van met kleding in water zwemmen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan dragen ze toch wat ze willen? Niemand dwingt ze hun geloof te volgen. Iedereen is in Nederland vrij te geloven wat ze willen. En daarmee te dragen wat ze willen
Dan wil ik een volledig bedekkende badkleding voor de man.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nee dat mag niet. Badkleding verplicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |