Je klinkt alsof je het er even zo tussendoor hebt gedaanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:07 schreef Nazil het volgende:
Ik ben er wel blij mee dat hij eerder is gekomen
weeen gingen heel snel toen ze eenmaal doorzetten, persen week wat hulp van weeenversterkers gekregen omdat ik doodmoe was. Begon om 1 uur vanmiddag en om 6 uur kwamen ze regelmatig en een half uur later had ik 3cm. Om 9 uur naar zh, daar al 7 cm dus dat ging wel vlot. Alleen wilde ik er tijdens het persen gewoon mee kappen omdat ik zo moe was en het idee had niks te doen terwijl iedereen zei dat het zo goed ging.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:22 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je het er even zo tussendoor hebt gedaan![]()
.
Ik had wel een intake gehad en 3 dagen later eerste echo. Intake idd voor niks geweest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:29 schreef Kyara het volgende:
[..]
Of het zijn er 2 en dan sta je ook zonder intake en met doorverwijzing weer buiten.
jupquote:Op woensdag 24 augustus 2016 06:44 schreef Savvy. het volgende:
Gefeliciteerd Nazil!
Waren dat toch geen gewone harde buiken gistermiddag, maar al gerommel?
Misschien vandaag al .. wie zal het zeggenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 05:32 schreef Quoi het volgende:
Nazil!![]()
Jij snellie! Van harte met jullie zoon!
Ongelofelijk. Kan nog niet geloven dat er heel snel ook zoiets met mij gaat gebeuren.
ik wil ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |