Ook zulke grote? Ik vind overal alleen van die vierkantequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:27 schreef Hilzillah het volgende:
Sproet! Ik hou van die kleur!!! En je kan stickers kopen om je tegels evt op te leuken hè![]()
Gaan ze niet al stiekem kijken bij de intake Tweedle? Kleine moeite toch? Dan zien ze ivf of er een hartje aan is!
hoe ver zou je zijn bij de intake? Want ik zou echt afraden om voor de zeven weken te kijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:56 schreef Tweedledee het volgende:
Hilz, ik ga natuurlijk wel heel zielig kijken bij de intake![]()
Sproetjes: kijk eens op Etsy of ebay!
Dat lijkt mij ook gewoon een veel logischere volgorde... hele intake en dan blijkt het niet goed te zijn...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
Wat apart trouwens dat ze de intake toch vaak voor de eerste echo doen. Hier is dat altijd er na!
op dezelfde dag? Dat is wel reteonhandig ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:05 schreef Fazzoletti het volgende:
Hier is de intake ook pas na de termijnechoAlleen een beetje lastig dat de echo vroeg in de ochtend is en de intake begin middag
Echo's vinden centraal in de regio plaats hier, volgens mij zijn er helemaal geen vk praktijken met eigen apparatuur
Mijn vriendin is 6 dagen na mij uitgerekend en we zitten (nu nog) bij dezelfde praktijk. Ik kreeg bij 8 weken een echo en bij 11 weken de intake, zij precies andersom.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
Wat apart trouwens dat ze de intake toch vaak voor de eerste echo doen. Hier is dat altijd er na!
Loop je nu bij de verloskundige? Of nog in het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:56 schreef Sam1993 het volgende:
Hier officieel ook echo en intake op dezelfde dag maar vandaag tussendoor gemogen dus nu intake appart
Of het zijn er 2 en dan sta je ook zonder intake en met doorverwijzing weer buiten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook gewoon een veel logischere volgorde... hele intake en dan blijkt het niet goed te zijn...
Oh ja... dat kan ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:29 schreef Kyara het volgende:
[..]
Of het zijn er 2 en dan sta je ook zonder intake en met doorverwijzing weer buiten.
Moet donderdag nog op echo op het ivf lab maar daarna gewoon verloskundige. Alleen even navragen hoe dat zat met medische vanwege je bmi. Bij lisa moest ik met 20 weken verplicht over maar ben wel veel kilo's kwijt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:05 schreef Cygne het volgende:
[..]
Loop je nu bij de verloskundige? Of nog in het ziekenhuis?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:51 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Ik wilde er al bijzetten dat t de muren warenfoto's onder de spoiler
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel pinterest verantwoord early dew van flexahadden we nog over.
Gelukkig hier alles in 1x goed gedekt en man vond t mooigeloofde eerst niet dat ik t alleen had gedaan.
. Hier is de wc ultrasaai. Geen kleur niks
. Niet eens een handdoekhaakje nog
.
Je toiletruimte weerspiegelt je persoonlijkheid zeggen ze toch? Nou: praktisch kaal, lekkermakkelijkwit-gelaten en semi-smetvrees-schoon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:08 schreef Quoi het volgende:
Sproetjes, mooi! Zou ook echt iets voor mij zijn
Heb dezelfde kleur een keer spontaan in de badkamer op het bovenste gedeelte vd muur gesmeerd. Kwam ik een keer thuis, was het weer wit. Had mijn meneer het weer even spontaan terug veranderd![]()
oh jij doet iets zonder te overleggen? Nou dat kan ik ook enzo
Oh, ik begreep uit je post dat je vandaag bij de verloskundige bent geweest al.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:36 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Moet donderdag nog op echo op het ivf lab maar daarna gewoon verloskundige. Alleen even navragen hoe dat zat met medische vanwege je bmi. Bij lisa moest ik met 20 weken verplicht over maar ben wel veel kilo's kwijt.
Ze dacht dat het 1 baby was maar ze durfde nog niet 100% uit te sluiten omdat het allemaal nog wat moeilijk te zien was ook Door de overstimulatie. Over 3 weken mag ik weer.
Je klinkt alsof je het er even zo tussendoor hebt gedaanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:07 schreef Nazil het volgende:
Ik ben er wel blij mee dat hij eerder is gekomen
weeen gingen heel snel toen ze eenmaal doorzetten, persen week wat hulp van weeenversterkers gekregen omdat ik doodmoe was. Begon om 1 uur vanmiddag en om 6 uur kwamen ze regelmatig en een half uur later had ik 3cm. Om 9 uur naar zh, daar al 7 cm dus dat ging wel vlot. Alleen wilde ik er tijdens het persen gewoon mee kappen omdat ik zo moe was en het idee had niks te doen terwijl iedereen zei dat het zo goed ging.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:22 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je het er even zo tussendoor hebt gedaan![]()
.
Ik had wel een intake gehad en 3 dagen later eerste echo. Intake idd voor niks geweest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:29 schreef Kyara het volgende:
[..]
Of het zijn er 2 en dan sta je ook zonder intake en met doorverwijzing weer buiten.
jupquote:Op woensdag 24 augustus 2016 06:44 schreef Savvy. het volgende:
Gefeliciteerd Nazil!
Waren dat toch geen gewone harde buiken gistermiddag, maar al gerommel?
Misschien vandaag al .. wie zal het zeggenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 05:32 schreef Quoi het volgende:
Nazil!![]()
Jij snellie! Van harte met jullie zoon!
Ongelofelijk. Kan nog niet geloven dat er heel snel ook zoiets met mij gaat gebeuren.
ik wil ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |