Nou, je stelt je niet aan wmb. Het zo ontzettend niet nodig om je lichaam van (negatief) commentaar te voorzien. Gewoon niet. Als jij zegt het niet leuk te vinden, dan moet ie daar mee kappen hoor. Het is geen grapje als jij er duidelijk de lol niet van inziet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:56 schreef sproetjes het volgende:
Quoi ik hoop dat jullie kleine snel komt! En je figuur is indd prachtig!
Ik moet even hormonen hoormijn man is de liefste vd hele wereld maar vind t nogal leuk om grapjes/opmerkingen te maken als lekkere bolle/fatty/jij mag niet meer eten want je bent al volgegeten... En ik trek dat gewoon erg slecht. Ik wéét dat ie maar een grapje maakt en me heel mooi vind, maar ik vind mezelf nu niet altijd even leuk en door mn hormonen enz komt dit nu zo hard binnen...
Ik moest net huilen om de zoveelste opmerking en heb t em eerlijk gezegd watvoor gevoel ik erbij krijg en nu issie boos omdat ik me aanstel en niks kan hebben![]()
Check. Als ik zit schiet ik regelmatig omhoog en maak ik een raar geluid omdat ie in mijn schaambeen, bmm of elders crasht. Leuk joh, op vergadquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:23 schreef Burdie het volgende:
Hebben jullie ook van die Mega drukke buikbaby's? Guppy doet me regelmatig echt pijn, dan voelt het alsof de huid van mijn buik echt heel dun is.
Da's waarquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daar straf je jezelf toch ook mee?
Ook fijn toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:17 schreef Burdie het volgende:
[..]ik las "weer hard genomen"
.
A dirty mind is a joy forever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |