Nice.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
Dat moet deze zijn, uit Schotland toen ik daar 2 jaar terug was. Tijdens de wandeling naar de top van de Ben Nevis heb ik deze foto gemaakt. We hadden het geluk dat de top niet in de wolken zat, die zit namelijk normaal gesproken wel in de wolken.
De naam Ben Nevis betekend dan ook "mountain with its head in the clouds"
[ afbeelding ]
Als je nou eens een stuk van het water afsnijd zodat de kade op 1/3 van de onderkant komt, dan issie al een stuk mooier denk ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:14 schreef Max-Westerman het volgende:
[ afbeelding ]
ik kan geen mooie fotos maken
Je mag met 1 foto meedoen. Dus dat wordt een lastige keuze voor je.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:59 schreef ETA het volgende:
hoeveel foto's mag je insturen? Als max 1 is, zal ik er 2 weghalen. Hier in ieder geval mijn top3 van mijn laatste reis door Sri Lanka.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De winnaars worden bepaald door de users zelf. Daarom denk ik dat het wel zo fair is, als het om de betreffende foto gaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:05 schreef Oversight het volgende:
Ga je random een winnaar trekken, of maken alleen de goeie een kans hier?
En als het random is, mag de winnaar dan een andere laten afdrukken dan de geposte foto?
Sommige vakantiefoto's zijn best prive enzo, maar wel gaaf om zo aan de muur te hangen thuis.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De winnaars worden bepaald door de users zelf. Daarom denk ik dat het wel zo fair is, als het om de betreffende foto gaat.
Goede keuze, ook al was die tweede ook prachtigquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:59 schreef ETA het volgende:
hoeveel foto's mag je insturen? Als max 1 is, zal ik er 2 weghalen. Hier in ieder geval mijn top3 van mijn laatste reis door Sri Lanka.
edit: het is uiteindelijk deze geworden:
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:00 schreef CrashO het volgende:
Zuid Noorwegen, Een maandje geleden![]()
[ afbeelding ]
Die zou ik ook wel aan mijn muur willen hebben hangenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:03 schreef over_hedge het volgende:
IjslandDaar gemaakt dus
[ afbeelding ]
wowquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:03 schreef over_hedge het volgende:
IjslandDaar gemaakt dus
[ afbeelding ]
Wow, die kleurstelling!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:26 schreef Cyntiaa het volgende:
Midsland aan Zee (Terschelling)
[ afbeelding ]
Dat gevoel had ik ook heel erg bij het zien van de foto's hier. Wat een prachtige foto's!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Leuk topic. Ga er nog even over nadenken. Mooie foto's maken kunnen anderen duidelijk beter. Ik ga op zoek naar een leuke foto.
altijd druk daarquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:08 schreef sc00p het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bij de Senso-Ji. Omdat het één van de weinige foto's ik waar ik het voor elkaar kreeg om vrolijk te kijken
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:35 schreef ToT het volgende:
Is de foto die je hier post ook degene die je op canvas krijgt, of kun je een andere insturen?Mijn favoriete foto's hangen al aan de muur, zoals:
[ afbeelding ]
Maar er zijn nog wel een paar andere die ik ook wil ophangen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De winnaars worden bepaald door de users zelf. Daarom denk ik dat het wel zo fair is, als het om de betreffende foto gaat.
Ik denk dat die foto behoorlijk bijgeknipt moet worden om 40x60 te krijgen. Maar wel een mooie fotoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:59 schreef Bart het volgende:
Geen vakantie deze zomer, dus dan maar vakantie aan het IJ:
http://i.imgur.com/TRdOoVj.jpg
Mag ook een foto van een eerdere vakantie zijn zie ik nu. Dan deze maar:
[ afbeelding ]
Bryce Canyon, USA.
tnxquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat die foto behoorlijk bijgeknipt moet worden om 40x60 te krijgen. Maar wel een mooie foto
Ik zou hem wel even rechtzettenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
Rovinj, Kroatië.
Foto is wel uit 2010, maar nog steeds een van m'n favoriete vakantiefoto's.
[ link | afbeelding ]
Eens! Dat zeker!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:19 schreef Rewimo het volgende:
Wat een prachtige foto's staan hier trouwens
Mooie foto!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:05 schreef polariteit het volgende:
Leuk topic, staan mooie en originele foto's in. Vaak is het foto's terugkijken net zo leuk, zo niet leuker dan de reis zelf
Van mij een foto gemaakt tijdens mijn 3 dagens trektocht door het Luxemburgse Mullerthal (mullerthal trail stage 3). Foto is van de Schiessentumpel...
[ link | afbeelding ]
Op de valreep...![]()
Vind hem ook mooiquote:
Ziet eruit als een legpuzzel! Mooi!quote:Op donderdag 1 september 2016 13:57 schreef Funk__Doc het volgende:
Ik vind het te kitsch om hem echt op canvas te laten drukken, maar wel een van mijn favo foto's van mijn vakanties.
[ afbeelding ]
Thanks. Misschien dat ik er inderdaad wel een puzzle van laat maken. Goede tip haha.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ziet eruit als een legpuzzel! Mooi!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |