OH SHITquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ben aan het werk, heb niks kunnen lezen. Kan je je misschien niet voorstellen met een Wajong.
Vrijdag pas.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ben aan het werk, heb niks kunnen lezen. Kan je je misschien niet voorstellen met een Wajong.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:56 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dank u. En het lijstje met de mogelijke tegenstanders, staat die ook ergens toevallig?
Voor meer info over de loting kun je onlogisch altijd dmen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:54 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Groen = zeker.
Rood = spreekt voor zich.
Ja, sterf effe joh.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Maar welke kunnen we treffen? De witte of de groene? Of beide met uitzondering van de NL-clubs maar zijn de witte die hij persoonlijk niet wilt treffen?
Beetje eng dat er een soort platform is waarbij alles wat hier voorbij komt beoordeeld wordt. Nu durf ik niks meer te posten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso.
En in de Feyenoordapp standaard los gaan op allerlei commentaren hier.
Ons aller HMF hoort ook uw gebeden, dus dan valt het lezen van een paar posts nog wel mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Beetje eng dat er een soort platform is waarbij alles wat hier voorbij komt beoordeeld wordt. Nu durf ik niks meer te posten.
Het gaat ook eigenlijk alleen om jou.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Beetje eng dat er een soort platform is waarbij alles wat hier voorbij komt beoordeeld wordt. Nu durf ik niks meer te posten.
Ik ben ook aan het werk. Maar ik ben niet zo'n slaaf en een baan waarmee ik tussendoor kan Fokken en up-to-date kan blijven.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nog dommer om te poepen die gast.quote:
Een krantenwijk een baan noemenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het werk. Maar ik ben niet zo'n slaaf en een baan waarmee ik tussendoor kan Fokken en up-to-date kan blijven.
[..]
Nog dommer om te poepen die gast.
Ah,dat valt dan weer mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat ook eigenlijk alleen om jou.
Misschien Willem II. Ik twijfel ook om een SC van Rostov te nemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, mogelijk nog beroerder
Pak jij dit seizoen nog een uitwedstrijd?
Man man man...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:18 schreef Vlarp het volgende:
http://nos.nl/artikel/212(...)reigende-rellen.html
Als je dit zo leest, dan verbaasd het me echt dat ze met de huidige maatregelen op de proppen komen...quote:"Sinds de thuiswedstrijd tegen AS Roma op 26 februari 2015 heeft de club talloze scenario's besproken en maatregelen afgewogen. Intern zijn de uit- en thuiswedstrijd tegen AS Roma - maar ook eerdere incidenten - kritisch geanalyseerd. Daarnaast is er bij externe partijen en experts advies ingewonnen en is er met deze partijen gebrainstormd over structurele oplossingen. Zo zijn er gesprekken gevoerd met supporters (onder andere via de Feyenoord Supportersraad), zijn er meerdere denktanks georganiseerd met mensen van binnen en buiten het voetbal en is gesproken met experts op het gebied van gedragswetenschappen, massamanagement en psychologie. Ook zijn er door medewerkers van Feyenoord verschillende bezoeken gebracht aan buitenlandse clubs, die met vergelijkbare wanordelijkheden binnen hun achterban te maken hebben of hebben gehad."
Een rechtsback of linksbuiten als back-up zal een welkome versterking zijn. Piazon zou lekker zijn. Creativiteit op links die ook op links kan spelen. Iets wat we nodig hebben.quote:Van Geel op zakenreis in het buitenland
Met de komst van Steven Berghuis leek Feyenoord haar selectie definitief rond te hebben. Toch is Martin van Geel momenteel op zakenreis in het buitenland, zo bevestigt algemeen directeur Eric Gudde tegenover Metro.
''Logisch, in de laatste dagen van de transferperiode'', aldus Gudde. Van Geel bevindt zich mogelijk in Engeland. Deze week berichtten Engelse tabloids dat Feyenoord graag Lucas Piazon wil huren van Chelsea. De linksbenige aanvaller annex middenvelder zou ook in de belangstelling staan van AS Roma en Lazio.
Hopen dat Martin van Goud nog wat leuks kan vinden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Een rechtsback of linksbuiten als back-up zal een welkome versterking zijn. Piazon zou lekker zijn. Creativiteit op links die ook op links kan spelen. Iets wat we nodig hebben.
Misschien met Chelsea ruilen voor Bilal?
Zou mooi zijn hopelijk is hij niet te duur om te huren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Een rechtsback of linksbuiten als back-up zal een welkome versterking zijn. Piazon zou lekker zijn. Creativiteit op links die ook op links kan spelen. Iets wat we nodig hebben.
Misschien met Chelsea ruilen voor Bilal?
Kuytgodtwitter:Feyenoord twitterde op donderdag 25-08-2016 om 16:32:02Help jij @Kuyt aan de titel Maatschappelijk Speler Eredivisie 2016? Stem (nog één dag!) via https://t.co/t4Getdmm54! https://t.co/Y61NEQtQGx reageer retweet
Die Piazon mag wel als ie op links goed is. En dan Elia uit de basis spelen graag.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hopen dat Martin van Goud nog wat leuks kan vinden.
Of op 10.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die Piazon mag wel als ie op links goed is. En dan Elia uit de basis spelen graag.
Het zou voor Elia sowieso wel lekker zijn als ie concurrentie heeft. Nu weet ie dat Bilal achter hem staat. Elia kan nu dus rustig op zaterdagavond even chillen met z'n matties in de stad.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die Piazon mag wel als ie op links goed is. En dan Elia uit de basis spelen graag.
Heeft ook mijn voorkeur.quote:
Ik heb het idee dat het kwartje aardig is gevallen bij Elia. Ik vond hem erg energiek de laatste wedstrijden, zonder concurrentie.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Het zou voor Elia sowieso wel lekker zijn als ie concurrentie heeft. Nu weet ie dat Bilal achter hem staat. Elia kan nu dus rustig op zaterdagavond even chillen met z'n matties in de stad.
...
Met de aankomende sfeer in de Kuip, aankomende Europese thuiswedstrijden, zullen we toch niet verder komen. Gudde & co ook weer blij.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:25 schreef Elan het volgende:
Die maatregels kosten blijkbaar1.5 miljoen. En dat zijn alleen 3 potjes in de groepsfase. Wat een pleurisbeleid
Mooiste is dat de gekkies die het veroorzaken nog steeds binnen kunnen komen door op tijd kaarten te fiksen of via via. Dus hoezo probleem opgelost?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Met de aankomende sfeer in de Kuip, aankomende Europese thuiswedstrijden, zullen we toch niet verder komen. Gudde & co ook weer blij.
Lastig hoor als je niet beursgenoteerd bent.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:42 schreef Zipportal het volgende:
Nu dat Ajax het slechter doet, zijn bij Feyenoord de beurscijfers ook omhoog geschoten?
Helemaal niets op de beurs!!!!
Haha ja leuk!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:23 schreef arjan1112 het volgende:
is Bosz al ontslagen? De nieuwe trainer van 020 Gio!
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:23 schreef arjan1112 het volgende:
De enige manier dat jij ooit de leukste thuis kan zijn is als je alleen thuis bent denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:23 schreef arjan1112 het volgende:
De goede opmerkingen blijven komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:41 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
De enige manier dat jij ooit de leukste thuis kan zijn is als je alleen thuis bent denk ik.
Dat dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je dat al erg vindt
Dat is toch juist een voorbeeld van een leuk en onschuldig spreekkoor.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:38 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik word wel een beetje moe van dat gewijs naar Feyenoord alsof het staan op trappen en het gooien van zooi op het veld exclusief is voorbehouden aan Rotterdam. Gister ook weer een k(l)eurig plaatje in De Telegraaf met een overzicht van '13 (!)', inclusief het uitroepteken dus, straffen die de UEFA in de afgelopen drie jaar heeft opgelegd. Waaronder de straf 'vrijspraak'.
Nou prima, doen we een overzichtje van de straffen aan onze Amsterdamse vrienden over de afgelopen twee jaar daar dan tegenover:
2014, Ajax-Celtic, leeg vak, racisme
2014, Celtic-Ajax, 20.000, vernielingen
2014, Ajax-RB Salzburg, 5.000, gooien op het veld
2014, RB Salzburg-Ajax, 40.000, racisme, spreekkoren, vuurwerk, spandoeken, gooien op het veld
2015, Ajax-APOEL, 12.000, staan op trappen
2015, Ajax-Legia, 15.000, staan op trappen
2015, Rapid Wien-Ajax, 48.000, vuurwerk, rellen, gevechten
En dan heb ik ze waarschijnlijk niet eens allemaal. Letterlijk precies dezelfde feiten.
Maar goed, doet niets af aan naar jezelf moeten kijken natuurlijk.
Dat kapstokartikel 'incompetente organisatie' is toch gewoon een verdienmodel voor die gasten. Zo'n boete op mogen (of moeten) leggen impliceert ook een verantwoordelijkheid die bij de UEFA zou liggen, maar ik vermoed zomaar dat die verantwoordelijkheid er ineens helemaal niet blijkt te zijn op het moment dat, zeg, hulpdiensten niet op tijd bij een supporter kunnen komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:39 schreef Caland het volgende:
Zelfs PSV krijgt elke wedstrijd een boete van de UEFA voor incompetente organisatie omdat er op trappen wordt gestaan.
Daar gaat iets mis.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:18 schreef onlogisch het volgende:
Definitieve schema voor morgen :
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens.
Mijn droomscenario :
Bilbao
Braga/Praag
Sassuolo
Zie geen enkele speler bij Feyenoord die een duel van Pogba of Ibrahimovic kan winnen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Manchester United zou wel leuk voor jullie zijn.
Tegen PSV maken we in een direct duel geen kans, dat was wel duidelijk in de wedstrijd voor de schaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:34 schreef MPC60 het volgende:
Kunnen we niet gewoon tegen die neuzen en kaasboeren?
Ik schat PSV toch wel wat hoger in dan die andere twee. Die gaan volgens mij een soort Bayern van de lage landen worden als we niet oppassen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:35 schreef Henrys het volgende:
[..]
Tegen PSV maken we in een direct duel geen kans, dat was wel duidelijk in de wedstrijd voor de schaal.
Misschien gaan ze dan wel met het 2e spelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zie geen enkele speler bij Feyenoord die een duel van Pogba of Ibrahimovic kan winnen.
Nee joh, het verschil in begroting is veel kleiner. Ajax heeft die potentie veel meer, maar gelukkig weten die het constant te verneuken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:39 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik schat PSV toch wel wat hoger in dan die andere twee. Die gaan volgens mij een soort Bayern van de lage landen worden als we niet oppassen.
Dat maakt geen verschilquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien gaan ze dan wel met het 2e spelen.
Nja dan spelen Pogba en Zlatan niet.quote:
Voorgaand seizoen was 't wellicht 'wel leuk' geweest, nu is het volledig kansloos denk ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan dient ie vast zijn ontslag in.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:27 schreef ace_eleven het volgende:
Wat zal Koevermans zeggen al het Schalke, AS Roma en Nice wordt
Niet verkeerd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan dient ie vast zijn ontslag in.
in een volle Kuip wel ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Machester geeft natuurlijk helemaal geen ruk om de EL, die gaan met een B-elftal spelen. Alles draait om het kampioenschap bij Mourinho dit seizoen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:27 schreef ace_eleven het volgende:
Plzen, PAOK en Dundalk zie ik ook wel zitten, en anders een Belg uit pot 2![]()
Wat zal Koevermans zeggen al het Schalke, AS Roma en Nice wordt
[..]
Voorgaand seizoen was 't wellicht 'wel leuk' geweest, nu is het volledig kansloos denk ik![]()
Nou pfoe wat een bizar overwicht hadden die zeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:35 schreef Henrys het volgende:
[..]
Tegen PSV maken we in een direct duel geen kans, dat was wel duidelijk in de wedstrijd voor de schaal.
Hoe kom je daar nu toch bij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:39 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik schat PSV toch wel wat hoger in dan die andere twee. Die gaan volgens mij een soort Bayern van de lage landen worden als we niet oppassen.
Dat vond ik in die pot wel hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou pfoe wat een bizar overwicht hadden die zeg.
Dat viel echt wel mee. Niet dat die pot uberhaupt een graadmeter voor wat dan ook wasquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat vond ik in die pot wel hoor![]()
Ik ben ervan overtuigt dat wij nooit meer kampioen gaan worden, die neuzen doen niks met d'r geld en PSV blijft lekker cl miljoenen binnen harken en investeren. Die worden dit seizoen ook weer kampioen en dan herhaalt de cyclus zichzelf weer. De Nederlandse competitie is compleet uitgehold en er zal er maar een van kunnen profiteren.quote:
Ajax is 4 keer op rij kampioen geworden en zijn financieel al jaaaaaaarne stabiel. PSV is dat pas sinds kort en heeft net zo min geimponeerd bij haar kampioenschappen dan Ajax in die van hun. Alleen uit bij Zwolle dit seizoen was PSV overtuigend, voor de rest was het gewoon weer billenknijpen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:33 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigt dat wij nooit meer kampioen gaan worden, die neuzen doen niks met d'r geld en PSV blijft lekker cl miljoenen binnen harken en investeren. Die worden dit seizoen ook weer kampioen en dan herhaalt de cyclus zichzelf weer. De Nederlandse competitie is compleet uitgehold en er zal er maar een van kunnen profiteren.
Dat ligt dan aan jou. In die pot speelden beide ploegen kut met peren. Feyenoord wel iets slechter, maar voor hetdelfde geldt had ie er bij hen per ongeluk ingevallen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat vond ik in die pot wel hoor![]()
Zegt verder natuurlijk niets over een volgende confrontatie
In de eerste helft stond PSV positioneel extreem veel beter dan Feyenoord. PSV speelde rustig, wachtte af, en was de enige ploeg die kansen creëerde. Feyenoord schoot ongeveer de helft van de uitverdedigende ballen blind weg, die vanwege die positionering allemaal in de voeten van een PSV-er belandde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou. In die pot speelden beide ploegen kut met peren. Feyenoord wel iets slechter, maar voor hetdelfde geldt had ie er bij hen per ongeluk ingevallen.
Het was echt niet of ze er die wedstrijd ver bovenuit staken
Voor de mensen die toch nog willen gaanquote:AANMELDPROCEDURE PASSE-PARTOUTS EUROPA LEAGUE GESTART
vrijdag 26-08-16 09:02
Seizoenkaarthouders kunnen zich vanaf vandaag (vrijdag 26 augustus) 9:00 uur aanmelden voor een passe-partout voor de thuiswedstrijden in de Europa League. Het aanmelden is niet verplicht en vergroot de kans op het daadwerkelijk kunnen aanschaffen van een passe-partout niet, maar is puur bedoeld om supporters een grotere kans te bieden om met een groep naast of bij elkaar te zitten. Er zit geen tijdsdruk op het aanmelden, wat betekent dat degenen die zich vandaag als eerste aanmelden niet meer kans maken op een passe-partout dan supporters die dat op de laatst mogelijke dag doen (donderdag 1 september).
Hoofdboeker
Elke groep (die kan bestaan uit minimaal twee en maximaal vijf personen) kan worden aangemeld door één supporter, die daarmee de zogenoemde hoofdboeker is. De hoofdboeker kan, na een voltooide aanmelding, vanaf 3 september voor alle groepsleden in een keer een passe-partout (proberen te) kopen. Na aanmelding ontvangen de hoofdboeker én de groepsleden een bevestiging per e-mail.
Prijzen
Feyenoord maakt op maandag 29 augustus aanstaande de prijzen bekend van de passe-partouts. Die dag volgt tevens meer gedetailleerde kaartverkoopinformatie, zoals beschikbare vakken en plaatsen. De kaartverkoop zelf start op zaterdag 3 september aanstaande om 9:00 uur. Met een passe-partout hebben supporters automatisch toegang tot de drie thuiswedstrijden in de groepsfase van de Europa League.
Aanmelden
De hoofdboeker kan zijn of haar groep vanaf 9:00 uur aanmelden via www.feyenoord.nl/groepsaanmelding. Om aan te melden heeft de hoofdboeker zijn of haar eigen relatienummer en postcode nodig, evenals die van al zijn of haar groepsleden.
Kijk op www.feyenoord.nl/groepsaanmelding voor meer uitgebreide informatie of om je direct aan te melden.
Donetsk speelt in Lviv en dat is echt prima te reizen. Westerse stad met goedkope drank en veel hoeren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:22 schreef easy-going het volgende:
Ik vrees dat de ballen van Donetsk, Fener en Qarabag opgewarmd zijn voor Feyenoord
Denk je echt dat Mourinho een fuck geeft om de CL en al zijn sterren laat spelen? Waarschijnlijk spelen dan Memphis en co.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zie geen enkele speler bij Feyenoord die een duel van Pogba of Ibrahimovic kan winnen.
CL ja, EL neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Denk je echt dat Mourinho een fuck geeft om de CL en al zijn sterren laat spelen? Waarschijnlijk spelen dan Memphis en co.
Naja 'Westers'.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Donetsk speelt in Lviv en dat is echt prima te reizen. Westerse stad met goedkope drank en veel hoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |