Mwaaaaaaah, dat zijn ook geen lieverdjes natuurlijk. Als je al een keer komt kijken bij zo'n protest ben je volgens hen al ultra-rechts en vies hard schuldig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:38 schreef deadprez het volgende:
Geweldloos tegen onschuldigen is een term die de antifa kent
Als je mee gaat lopen in zo'n protest ben je niet iemand die gewoon komt kijken. En nee, het zijn geen lieverdjes. Ja, er zitten ook doorgesnoven krakers en hooligans tussen die het niet schuwen om je kop met een knuppel te verbouwen. Tsja, moet je je maar niet inlaten met de ranzigste ideologie die de wereld gekend heeft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwaaaaaaah, dat zijn ook geen lieverdjes natuurlijk. Als je al een keer komt kijken bij zo'n protest ben je volgens hen al ultra-rechts en vies hard schuldig.
Relax dude.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je mee gaat lopen in zo'n protest ben je niet iemand die gewoon komt kijken. En nee, het zijn geen lieverdjes. Ja, er zitten ook doorgesnoven krakers en hooligans tussen die het niet schuwen om je kop met een knuppel te verbouwen. Tsja, moet je je maar niet inlaten met de ranzigste ideologie die de wereld gekend heeft.
Ha! Mijn vriendjes zeg je.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk helemaal geen discussie hierover voeren. Misschien heeft Etto zin om je praatjes onderuit te halen.
[..]
Ja dat zullen ze ongetwijfeld meer op prijs stellen, want het is toch wel vervelend als je als stoere extreemrechtse tokkie opeens de tyfus in wordt geslagen door een stel "naïeve linksche hippies", terwijl je gewoon rustig je haat wil prediken en daarna nog even een onschuldige allochtoon wil kopschoppen.
Geweldloos tegen onschuldigen is een term die de antifa kent, daar kunnen jouw vriendjes nog wat van leren.
Neehoor, stormfront.org kunnen ze het veul beterquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:47 schreef Casiotone het volgende:
Neonazi's verdedigen.. alleen op Fok
Maar het een is wat smeriger dan het ander.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Relax dude.![]()
Soms kijken ook mensen gewoon mee vanaf de zijkant, waren ze ook vaak niet zo aardig voor, maar dat is voor de andere kant gewoon exáct hetzelfde. Extremisme in welke vorm dan ook is vies en smerig.
Weet niet man, ik vind molotov cocktails en boksbeugels ongeveer even naar :squote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar het een is wat smeriger dan het ander.
Ik hoef niet op internet rond te gaan kijken hoor, ben er wel een beetje bekend mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ha! Mijn vriendjes zeg je.
Ik ben helemaal geen neonazi of een fascist, en ben tegen geweld.
Maar kijk eens op internet rond man, kijk wat Antifa doet bij demonstraties. Je hoeft geen neonazi te zijn om dat Antifa volk laf/laag te vinden. Die mensen zijn gewoon bijna iedereen tot last. Maar lekker geld blijven trekken, en woningen kraken, en daarna stenen gooien naar politie, of andere demonstranten van achteren aanvallen zoals een laffe hond zou doen.
Maar blijkbaar vindt jij dat prachtige acties.
Ligt eraan tegen wie je ze gebruikt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet niet man, ik vind molotov cocktails en boksbeugels ongeveer even naar :s
Don Black ofzo. Maarja, Florida is wat ver gooien met zo'n fles drank.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ligt eraan tegen wie je ze gebruikt.
Das die gast van stormfront toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Don Black ofzo. Maarja, Florida is wat ver gooien met zo'n fles drank.
Misschienquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Das die gast van stormfront toch?
haha die kerel half jankend tegen dat blonde punkmeisje (quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
my neighbours.... as dumb as each other....
Deze kon ik nog niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
God, wat sneu dit...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
inderdaad, daar voel ik mij ook het meeste bij thuis.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
God, wat sneu dit...![]()
Zo blijkt maar weer dat je beter conservatief kan zijn dan extreem links of rechts.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
God, wat sneu dit...![]()
Zo blijkt maar weer dat je beter conservatief kan zijn dan extreem links of rechts.
Ach, uitersten vinden elkaar altijd. In dit geval in fascisme.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:52 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Al blijken er hier veel een van beide uitersten te moeten kiezen, al dan niet voor een geforceerd imago.
Blanke onderdrukkers?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:48 schreef leeell het volgende:
[..]
Terug naar stormfront met je blanke onderdrukkers.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Stefan Wijkamp!![]()
![]()
Die is al lang uit de partij gezet. Zelfs de NVU nam zijn uiterlijk niet meer serieus.
Dit is echt onzin. Harvest89 is een sympathieke gozer en absoluut geen voorstander van geweld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk helemaal geen discussie hierover voeren. Misschien heeft Etto zin om je praatjes onderuit te halen.
[..]
Ja dat zullen ze ongetwijfeld meer op prijs stellen, want het is toch wel vervelend als je als stoere extreemrechtse tokkie opeens de tyfus in wordt geslagen door een stel "naïeve linksche hippies", terwijl je gewoon rustig je haat wil prediken en daarna nog even een onschuldige allochtoon wil kopschoppen.
Geweldloos tegen onschuldigen is een term die de antifa kent, daar kunnen jouw vriendjes nog wat van leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |