Sowieso dat minstens driekwart regelmatig op de FP post ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:01 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Het lijkt wel een FOK! optocht.
Dat is het volkslied van Kerkradequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:17 schreef PesteNoire het volgende:
[..]
Nogal zwak lied. Zo zie je maar dat niet alles wat die Duitsers maakten geniaal was.
Dit lied is wel heel mooi.
Anti-Antifaquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook almaar is een ripoff daarvan zo te zien
Idem. Slippen ook gewoon terwijl hij eronder ligt.quote:
wat een droeftoetersquote:
Ksst terug naar stromfront.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:20 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik weet niet waar dit topic over gaat maar het Horst-Wessel lied is wel lekker vrolijk
Stefan Wijkamp!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:26 schreef keci_siken het volgende:
[..]
Dan schep ik deze klaphark wel:
[ afbeelding ]
Want Antifa is ook zo'n gezellig clubje.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Want Antifa is ook zo'n gezellig clubje.![]()
Antifa is pas echt tuig van de richel.
Antifa is niet te vergelijken met de "brave" NVU.
Ik voel me nu een ubermensch!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:18 schreef Geelman het volgende:
Jammer van de muziek onder het filmpje, fascistische marsmuziek had beter gepast...
toch scheet hij in zijn broek voor "the 28th"quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik voel me nu een ubermensch!
En Rommel was een harde baas.
Yup. Die beweging zit vol met kansloze mensen die nooit iets zullen bereiken in de samenleving, en altijd maar de schuld geven aan het "systeem". Hippies, krakers, dieven, noem ze allemaal maar op, je vindt ze in Antifa.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]ja, supergezellig breiclubje toch?
En toch was Rommel een harde baas omdat hij zich niet veel aantrok van de nazi ideologie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
toch scheet hij in zijn broek voor "the 28th"
Nee dan kun je beter de zwarten, moslims en joden de schuld geven van je gefaalde leventje inderdaad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Yup. Die beweging zit vol met kansloze mensen die nooit iets zullen bereiken in de samenleving, en altijd maar de schuld geven aan het "systeem". Hippies, krakers, dieven, noem ze allemaal maar op, je vindt ze in Antifa.
Dat weten ze zelf ook niet denk ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:11 schreef Yustice het volgende:
[..]
Wat doet de vlag van Servië daar?
Liever een tokkiedemonstratie van de NVU, dan een Antifa demonstratie waar regelmatig geweld wordt gebruikt door dat tuig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee dan kun je beter de zwarten, moslims en joden de schuld geven van je gefaalde leventje inderdaad.
ik vind je vrij negatiefquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee dan kun je beter de zwarten, moslims en joden de schuld geven van je gefaalde leventje inderdaad.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:38 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Hitler was ook een beschaafde man.
"HEY TINUS DE KLEUREN ZIJN IN DE VERKEERDE VOLGORDE!!"quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat weten ze zelf ook niet denk ik.
Vinden ze waarschijnlijk mooi. Past goed bij hun kleren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:11 schreef Yustice het volgende:
[..]
Wat doet de vlag van Servië daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |