Zeg je nou dat Belgen geen mensen zijn?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:49 schreef KoningPils het volgende:
Het is met onbekende mensen en met Belgen. In België kan je jezelf al opgeven.
Gehehe die kan ik me nog wel herinneren jaquote:
Ja, sorryquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Belgen geen mensen zijn?
Misschien vindt hij alle Belgen wel bekend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Belgen geen mensen zijn?
Het is een soort reisprogramma met een spelelement. Ik heb het altijd zeer boeiend gevonden en er waren veel mooie beelden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:33 schreef Odaiba het volgende:
Nooit naar gekeken. Wat voor soort programma is dit eigenlijk?
Ter aanvulling: de deelnemers moeten liften en zelf een slaapplekje zoeken (gratis).quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een soort reisprogramma met een spelelement. Ik heb het altijd zeer boeiend gevonden en er waren veel mooie beelden.
Klopt, en dat is altijd weer een uitdaging. Maar zo kom je als kijker wel in de huizen van mensen heel ver weg.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ter aanvulling: de deelnemers moeten liften en zelf een slaapplekje zoeken (gratis).
ja en soms bij aparte figuren. Kan me iets herinneren met een soort Russische maffiafamilie? Maar ook dat ze een plek aangeboden kregen in hele mooie villa's of een duur hote.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, en dat is altijd weer een uitdaging. Maar zo kom je als kijker wel in de huizen van mensen heel ver weg.
Die mooie villa was volgens mij met twee meiden in India. Van een maffiafamilie herinner ik me niets, ik weet alleen dat ze onderweg mensen met kofferbakken vol met kalashnikovs tegenkwamen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
ja en soms bij aparte figuren. Kan me iets herinneren met een soort Russische maffiafamilie? Maar ook dat ze een plek aangeboden kregen in hele mooie villa's of een duur hote.
Misschien dat ik die bedoel. In ieder geval van alles en nog wat. Ik hoop maar dat het net zo is als destijds en niet dat ze nieuwe dingen erbij verzinnen zoals extra geld toeschuiven of zo.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Die mooie villa was volgens mij met twee meiden in India. Van een maffiafamilie herinner ik me niets, ik weet alleen dat ze onderweg mensen met kofferbakken vol met kalashnikovs tegenkwamen.
Nee, ze moeten het in de pure vorm opnemen. Dat is het interessantst. Ik hoop dat ze dat snappen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien dat ik die bedoel. In ieder geval van alles en nog wat. Ik hoop maar dat het net zo is als destijds en niet dat ze nieuwe dingen erbij verzinnen zoals extra geld toeschuiven of zo.
"Buikje eerst"quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:24 schreef Stranger het volgende:
[..]
Clarissa toch?
Geweldige serie 'Don't give me that fucking bullshit, Hans!'
jaaaaquote:Op maandag 29 augustus 2016 22:31 schreef Adrie072 het volgende:
Wat n prachtprogramma is dit, goed nieuws dat het terug komt. Zouden eigenlijk de oude series moeten herhalen vooraf!
Ik wel. Was inderdaad in Rusland.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:55 schreef Disana het volgende:
Die mooie villa was volgens mij met twee meiden in India. Van een maffiafamilie herinner ik me niets.
Ik ook. Het koppel dat bij die (waarschijnlijk) maffia terecht kwam hoefde ook niet meer te liften. Die werden op de achterbank van een dikke auto gezet en vervolgens in één ruk naar de bestemming gereden - uiteraard met een tempo alsof ze moesten bevallen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:00 schreef Disana het volgende:
Dat zou ik dan best eens terug willen zien. Sowieso, een compilatie van bijzonder momenten.
Dan gaan we dat regelen! Maar hoe? 🤔quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou ik dan best eens terug willen zien. Sowieso, een compilatie van bijzonder momenten.
Dat staat me dan weer wel vaag bij, die dodenrit.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ook. Het koppel dat bij die (waarschijnlijk) maffia terecht kwam hoefde ook niet meer te liften. Die werden op de achterbank van een dikke auto gezet en vervolgens in één ruk naar de bestemming gereden - uiteraard met een tempo alsof ze moesten bevallen.
Geen idee, maar het zou wel leuk zijn, ook als voorproefje.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:11 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Dan gaan we dat regelen! Maar hoe? 🤔
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |