Ja.quote:Op donderdag 1 december 2016 00:27 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Zijn de reuzen uitgestorven nu Wun Wun er niet meer is?
Same here. Ik ben ook GoT begonnen te volgen toen de laatste afleveringen van seizoen 6 werden uitgezonden. Duurde ook een paar afleveringen om er echt in te komen. Voordeel is dan dat je lekker aflevering naaflevering kan kijken zonder een week te hoeven wachten.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:01 schreef George_Calvepindakaas het volgende:
Ik heb net seizoen 1 af (deze week vrij, heeft mij 2,5 dag gekost). Lang gewacht met het volgen van deze serie. Het heeft even geduurd voordat ik in kwam maar begin de smaak te pakken. Sowieso fantasy is mijn meest favoriete genre.
Ik vond die reuzen de tofste 'characters' van de seriequote:Op donderdag 1 december 2016 03:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Kunnen ze de CGI-kosten weer ergens anders in steken. IJsdraken en ijsspinnen
Ik begon ook pas met kijken toen seizoen 6 een paar afleveringen oud was. Binnen 1,5 week had ik alle afleveringen gezienquote:Op donderdag 1 december 2016 08:18 schreef Skwish het volgende:
[..]
Same here. Ik ben ook GoT begonnen te volgen toen de laatste afleveringen van seizoen 6 werden uitgezonden. Duurde ook een paar afleveringen om er echt in te komen. Voordeel is dan dat je lekker aflevering naaflevering kan kijken zonder een week te hoeven wachten.
Daar kan je leuke dingen mee doenquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:38 schreef Harmankardon het volgende:
Ik heb er wel weer zin an
[ afbeelding ]
Het is een lelijk kind maar zou toch wel beffen op verzoekquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:38 schreef Harmankardon het volgende:
Ik heb er wel weer zin an
[ afbeelding ]
quote:
'And Now His Watch Is Ended' is de tekst die ze in de serie/boeken gebruiken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |