goed zoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:29 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja idd, ga morgen toch ook een kringloop rondje doen, dus daar ook ff kijken
Ja zeker! Al mijn spullen komen uit de kringloopquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:30 schreef FANN het volgende:
[..]
goed zo![]()
scheelt écht een stuk hoor!
Heb ik vroeger ook veel spul vandaan gehaald hoor, dat knapte ik dan op enzo, schuren, verfjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja zeker! Al mijn spullen komen uit de kringloop
Leuk ja!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik vroeger ook veel spul vandaan gehaald hoor, dat knapte ik dan op enzo, schuren, verfje
erovrheen, waren soms héle leuke kastjes, sommige staan nog wel ergens bij een familielid
en dat is toch al hééééééél lang geleden dat ik dat deed![]()
soms zie ik nog wel eens iets terug, bij mijn zus staat nog steeds een bijzettafeltje die ik ooit
in felle kleurtjes heb beschilderd en toen gelakt, vind ik toch altijd weer leuk om te zien
ja toch?quote:
Das juist leukquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ja toch?ze had het ook allang weg kunnen gooien dan was ik het toch vergeten
![]()
maar heeft ze niet gedaan...
Haha, kringloops zijn leuk!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:47 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben pas voor het eerst van mn leven bij een kringloop binnen geweest toen ik bij iemand anders in dorp was. Ik heb zelfs tijd boven een kringloop gewoond (wat achteraf een dekmantel bleek te zijn voor de wietplantage in het magazijn) Maar daar zelfs nooit binnen geweest
Ik dacht dat een tafelventilator bij de Action 4,99 kostte. Geen idee of je bij de kringloop goedkoper uit bent.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja zeker! Al mijn spullen komen uit de kringloop
Weet ik ook niet. Heb iig ook een topic in FHF gemaakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dacht dat een tafelventilator bij de Action 4,99 kostte. Geen idee of je bij de kringloop goedkoper uit bent.
Dat is ook weer waar.... en dan weet je niet wat je krijgt, misschien maakt ie dan wel een pokkelawaai, ik kwam deze tegen, 2 tientjes, gratis thuisbezorgd, is ook niet duur....quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dacht dat een tafelventilator bij de Action 4,99 kostte. Geen idee of je bij de kringloop goedkoper uit bent.
Nah wie weet wat iemand nog in de gangkast heeft staanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:00 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Heb iig ook een topic in FHF gemaakt.
Vast welquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah wie weet wat iemand nog in de gangkast heeft staan![]()
motten ze wel effe snel reageren, straks is de hitte weer over, maar er komt vast nog wel
wéér zo'n periode
Ja had dat gister ff gezegd ofzo van die ventilator. Wij hebben er 1 op de kast in de slaapkamer staan die we amper gebruiken. Had je zo mee kunnen nemen. Denk alleen niet dat Poes het ziet zitten om weer hierheen te rijdenquote:
Poes ligt in de kreukels en telt de uren af tot ze naar de fysio magquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja had dat gister ff gezegd ofzo van die ventilator. Wij hebben er 1 op de kast in de slaapkamer staan die we amper gebruiken. Had je zo mee kunnen nemen. Denk alleen niet dat Poes het ziet zitten om weer hierheen te rijden
Hahahaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja had dat gister ff gezegd ofzo van die ventilator. Wij hebben er 1 op de kast in de slaapkamer staan die we amper gebruiken. Had je zo mee kunnen nemen. Denk alleen niet dat Poes het ziet zitten om weer hierheen te rijden
Ahw dat vind ik wel echt rot voor jequote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Poes ligt in de kreukels en telt de uren af tot ze naar de fysio mag
Grenzen opgezocht en gevonden
Wauw..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ahw dat vind ik wel echt rot voor je
Hopelijk helpt de fysio straks
Toen jullie net weg waren kreeg ik die bevestiging van Belastingdienst dat ze idd hele jaar zorgtoeslag van vorig jaar terug willen omdat ik nu bij vriends pensioenfonds in zit. Of ik ff 1135 euro wil aftikken. Ka-ching
Auw.maar daar mag je wel 24 maanden over doen toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Toen jullie net weg waren kreeg ik die bevestiging van Belastingdienst dat ze idd hele jaar zorgtoeslag van vorig jaar terug willen omdat ik nu bij vriends pensioenfonds in zit. Of ik ff 1135 euro wil aftikken. Ka-ching
Ik heb geen idee. Krijg nog acceptgiro met uitleg over betalingsregeling. Als over 24 maanden mag dan is maar 40 euro per maand. Of ik moet het van mn spaarrekening halen. Maarja dan hou ik weinig meer over. Dus weet nog niet wat handig is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Auw.maar daar mag je wel 24 maanden over doen toch?
Volgens mij verrekenen ze het met je toeslag van volgend jaar, als je wil.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Krijg nog acceptgiro met uitleg over betalingsregeling. Als over 24 maanden mag dan is maar 40 euro per maand. Of ik moet het van mn spaarrekening halen. Maarja dan hou ik weinig meer over. Dus weet nog niet wat handig is.
Damn eikels daar ook altijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |