Dat laatste is correctquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien is Samzz er wel klaar voor, maar heeft ze er gewoon geen zin in...
Jij bent er nog lang niet klaar voor en toch blijf je het maar doen, met teleurstellingen als gevolg.
Ja logisch, het blijven mannen. Die zeggen vrijwel nooit nee tegen seks, dus die neuken zich totaal suf.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:17 schreef Droopie het volgende:
In mijn huis in het nieuwe complex hebben we 2 homosexuele jongens..
Die daten zich echt de kolere.
En die verhalen zeg.
Vooroordelen bevestigd in dit geval.
Misschien ook maar eens homo worden, klinkt gezellig. Jammer dat ik niet zo van de mannenbillen benquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja logisch, het blijven mannen. Die zeggen vrijwel nooit nee tegen seks, dus die neuken zich totaal suf.
Ik bedoelde 'het gewoon geen zin'-gedeelte is correctquote:
Misschien moet je niet zoveel voor anderen proberen te denken. Hou het wat luchtiger joh.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:02 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Nou jongens... mevrouw leeft nog en ze is ineens weer lekker spontaan, schiet mij maar lek! Misschien toch druk of niet zo'n apper na een date? Nog steeds geen antwoord op mijn date/dagvoorstel maar daar vraag ik nog maar even niet naar...
Wanneer komt het door, dat deze tips niet werken ?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zoveel voor anderen proberen te denken. Hou het wat luchtiger joh.
Oh al lang, maar ik slaap er niet minder door.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:31 schreef K44S het volgende:
[..]
Wanneer komt het door, dat deze tips niet werken ?
#bemoeiniet
Ik welquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh al lang, maar ik slaap er niet minder door.
Ja, of je moet een of andere ontmoetingsplaats thuis inrichtenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:13 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik mijn huisje voor de feestdagen wel ingericht.. wie weet
Maar heb idd niet te grote verwachtingen, mensen ontmoet je met name buiten de deur.
Of die andere date is op niets uitgelopenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:02 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Nou jongens... mevrouw leeft nog en ze is ineens weer lekker spontaan, schiet mij maar lek! Misschien toch druk of niet zo'n apper na een date? Nog steeds geen antwoord op mijn date/dagvoorstel maar daar vraag ik nog maar even niet naar...
Een pokéstop maken van je huisquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja, of je moet een of andere ontmoetingsplaats thuis inrichten
quote:
Denk je dat het iets gaat worden met je huidige instelling?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:02 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Klinkt leuk!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:24 schreef sanger het volgende:
Gisteren een gezellige date gehad
Planning was naar het strand te gaan, stukje lopen en dan bij stranttent neerploffen. Om meerdere redenen is dat toch anders gegaan, het werd het bos en ook ergens neerploffen. Maar waren zo gezellig aan het praten tijdens het wandelen dat we eigenlijk alleen maar gelopen hebben en niet de behoefte gehad hebben ergens te gaan zitten.
Niets van ongemakkelijke stiltes geweest, continue een leuk gesprek gehad. Over de wat serieuzere dingen in het leven maar ook over onzinnige (maar wel leuke dingen) in het leven. Al met al best geslaagde date zo.
Toen ik thuiskwam een appje dat ze veilig thuis was gekomen en dat er na haar vakantie een vervolg wordt gepland
Ik heb iig wat om naar toe te werken de komende weken dus dat is al fijn en komt aantrekkelijker over dan weken na afstuderen nog besluiteloos thuis hangen..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:07 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Denk je dat het iets gaat worden met je huidige instelling?
Goed zo. Kun je je weer melden als je daadwerkelijk een date hebtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik heb iig wat om naar toe te werken de komende weken dus dat is al fijn en komt aantrekkelijker over dan weken na afstuderen nog besluiteloos thuis hangen..
Deze heb ik ook ooit eens voorbij zien komen. Met daarna een foto 'wie een trio met m'n date en mij'quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:50 schreef RiceCooker het volgende:
Zijn wel veel mannen met die fetish dan, maar zou kunnen. Of trek ik dat soort kerels aan.. Denk eerder dat ze idd wachten tot er iemand wel positief reageert.
Bij TInder had je vroeger (..vorig jaar) moments waar je dus 24u lang een foto kon delen die voor alle matches zichtbaar was.
Heb ik ook een dickpic gezien met de tekst "wie vanavond date in Amsterdam".
100 % puur Tinder dit. Is m'n halve WA lijst doorgegaan. Zoiets vraagt er gewoon om gedeeld te worden. Die tekst maakte het gewoon af.
Als je je nu eens niet bezig houdt met hou je aantrekkelijker bent voor het andere geslacht maar gewoon met jezelf. Hoe je zelf gelukkig wordt (zonder vrouw). Dan komt de rest echt gewoon vanzelf wel een keer.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik heb iig wat om naar toe te werken de komende weken dus dat is al fijn en komt aantrekkelijker over dan weken na afstuderen nog besluiteloos thuis hangen..
Dit heel erg; als je je eigen leven niet leuk vindt, waarom zou een ander het dan wel leuk genoeg vinden om het met je te delen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Als je je nu eens niet bezig houdt met hou je aantrekkelijker bent voor het andere geslacht maar gewoon met jezelf. Hoe je zelf gelukkig wordt (zonder vrouw). Dan komt de rest echt gewoon vanzelf wel een keer.
Aanvulling: waarom zou een ander dan de moeite nemen om jouw leven leuker te maken ten koste van haar eigen levenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit heel erg; als je je eigen leven niet leuk vindt, waarom zou een ander het dan wel leuk genoeg vinden om het met je te delen.
Veel vrouwen willen ook vrijheid ervaren? Wat ik daar iig zou hebben met genoeg ruimte, perfecte slaapbasis na een avondje stappen ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Aanvulling: waarom zou een ander dan de moeite nemen om jouw leven leuker te maken ten koste van haar eigen leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |