abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165059929
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 03:39 schreef einschtein het volgende:

[..]

Dat interne systeem het tegenwoordig SAM. Er is sinds een periode een nieuw intern platform, mogelijk dat het nieuwsbericht met de mededeling over SmartSpotter daar niet op staat.

Misschien handig om dit ook bij SmartSpotter aan te geven, als je bij meerdere winkels tegen hetzelfde probleem aan loopt. Geldt ook voor:

[..]

Ik heb contact opgenomen met Smartspotter. Ik zal jullie laten weten als ik antwoord heb van ze.
pi_165068376
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 08:41 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het fijne van de aldi checks is juist dat je geen verslagen hoeft te typen :)

Ik ben zelf lactose intolerant dus ik zeg altijd dat ik die producten mis ;)
Daarom is Aldi idd wel fijner ja. Maar ik vind het altijd zo moeilijk om die vragen te beantwoorden. Zelfde als die vraag bij Kruidvat; Zag het personeel eruit alsof ze plezier beleefden aan hun werk?

Ja hoor, ze stonden allemaal te springen van geluk dat ze weer een hele dag mogen werken :')
  Moderator zaterdag 3 september 2016 @ 23:28:45 #53
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165070088
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 22:50 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Daarom is Aldi idd wel fijner ja. Maar ik vind het altijd zo moeilijk om die vragen te beantwoorden. Zelfde als die vraag bij Kruidvat; Zag het personeel eruit alsof ze plezier beleefden aan hun werk?

Ja hoor, ze stonden allemaal te springen van geluk dat ze weer een hele dag mogen werken :')
Dat vind ik ook altijd suf ja :') Maar bij de Aldi check zijn er maar 4 vragen ofzo. Bij de KV zeg ik gewoon zoiets als "de medewerksters waren druk bezig met hun werkzaamheden maar begroetten me wel vriendelijk". Laatst trouwens een verschrikkelijke medewerkster gehad, dat heb ik in weinig verbloemende taal meegedeeld :X Ik mag hopen dat ze haar baan is kwijtgeraakt, wat een draak :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_165073853
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 23:45 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Dat is idd het fijne ervan maar de vragenlijst is wat minder. Wat vul je altijd in als ze vragen; wat mis je nog bij de Aldi? Of; wat zou Aldi kunnen doen om te verbeteren? Ik weet nooit wat ik daar moet invullen. En al helemaal niet als ik er meerdere doe.
Als ik er meerdere doe van Aldi, dan heb ik altijd in een tekstfile de antwoorden klaar staan. Bij 10 aldi's verandert er echt niet waarom ik normaal naar de AH ga en wat ik bij de Aldi mis. Nooit commentaar op gehad.
pi_165076873
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 08:24 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Als ik er meerdere doe van Aldi, dan heb ik altijd in een tekstfile de antwoorden klaar staan. Bij 10 aldi's verandert er echt niet waarom ik normaal naar de AH ga en wat ik bij de Aldi mis. Nooit commentaar op gehad.
Maar wat geef je bijv. aan? Ik ga ook meestal naar AH omdat ik gewoon een aantal producten mis bij Aldi. Maar als ik dan zeg dat ik ook a-merken mis bij Aldi toen zei die reviewer laatst; ze hebben tegenwoordig ook a-merken bij Aldi.

Het assortiment is gewoon niet groot genoeg voor mij. Punt :P
pi_165086287
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 12:13 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Maar wat geef je bijv. aan? Ik ga ook meestal naar AH omdat ik gewoon een aantal producten mis bij Aldi. Maar als ik dan zeg dat ik ook a-merken mis bij Aldi toen zei die reviewer laatst; ze hebben tegenwoordig ook a-merken bij Aldi.

Het assortiment is gewoon niet groot genoeg voor mij. Punt :P
De AH heeft scherpe aanbiedingen op merkartikelen en een breder assortiment. Simpel :)
pi_165087113
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 18:47 schreef detulp050 het volgende:

[..]

De AH heeft scherpe aanbiedingen op merkartikelen en een breder assortiment. Simpel :)
Ik zal het onthouden als ik de opdracht weer doe ;)
  † In Memoriam † zondag 4 september 2016 @ 23:52:21 #58
21636 Feestkabouter
pi_165096207
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 12:13 schreef loezzzje het volgende:

[..]
ze hebben tegenwoordig ook a-merken bij Aldi.
ik koop er altijd Coca Cola als ik een MV opdracht doe
  † In Memoriam † zondag 4 september 2016 @ 23:53:23 #59
21636 Feestkabouter
pi_165096224
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 08:24 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Als ik er meerdere doe van Aldi, dan heb ik altijd in een tekstfile de antwoorden klaar staan.
ik ook. heb ik denk ik al 25 a 30 keer ingevuld in de afgelopen 9 maanden.
copy & paste
pi_165130566
Vandaag in Maastricht een kpn service check van ¤15 gemist en zag dat er heel veel vaatwastabletten uitgingen voor ¤7,50, terwijl dat echt de allermakkelijkste zijn.
pi_165132562
Vaatwastablet is inderdaad easy, kon er vanavond ook nog 2 meepakken voor 7,50. Meestal is er niets meer te doen als ik thuis kom van stage, maar dat viel dit keer mee :-)
pi_165142704
Ik heb die vaatwas nog gedaan voor 2,50. Toen ik hem wilde versturen stond alles op 4,00 :( Morgen hele dag tijd om rondje te doen, hopelijk staat er iets fatsoenlijks in de app.
  † In Memoriam † woensdag 7 september 2016 @ 00:13:24 #63
21636 Feestkabouter
pi_165144833
quote:
Ik denk dat het met betalingen via PayPal wel aardig safe zit, helemaal wanneer je er geen rekeningnummer aan koppelt (dus betalen met je PayPal wallet).
pi_165145937
Hebben jullie wel eens reiskosten gevraagd bij MV? Hoeveel vraag je dan, 0,19 per km? Ik heb laatst een keer parkeerkosten gevraagd en toen kreeg ik 3,50. Heb nog geen reiskosten gevraagd dus weet niet precies wat de marge daar is.
  Moderator woensdag 7 september 2016 @ 10:00:55 #66
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_165146130
Ik doe dat meestal op de gok, gewoon "voor 10 euro reiskosten doe ik ze allebei" als er 2 open staan waar ik een stuk voor moet rijden. Is tot nu toe altijd goed geweest.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_165147033
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 10:00 schreef djkoelkast het volgende:
Ik doe dat meestal op de gok, gewoon "voor 10 euro reiskosten doe ik ze allebei" als er 2 open staan waar ik een stuk voor moet rijden. Is tot nu toe altijd goed geweest.
ik moet idd nogal een stukje rijden maar als ik vergoeding krijg wil ik er wel over nadenken. dan geef ik wel aan wat ik er ongeveer voor wil hebben en dan zien we wel.
pi_165203031
Heerlijk veel opdrachten vandaag zowel bij Roamler als bij Smart. Lekker veel checken met dit weer is dat echt geen straf ;)
pi_165204134
Die pampers opdracht, daar ga ik nachtmerries van krijgen denk ik _O- 1 keer en niet meer. Wat een ruk opdracht.
pi_165204222
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 17:51 schreef loezzzje het volgende:
Die pampers opdracht, daar ga ik nachtmerries van krijgen denk ik _O- 1 keer en niet meer. Wat een ruk opdracht.
Die van Smart of Roamler? Die van Roamler vond ik veel werk voor een baggere vergoeding, maar omdat ik toch in de AH was voor meerdere opdrachten heb ik 'm toch maar even gedaan.
pi_165204536
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 17:54 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Die van Smart of Roamler? Die van Roamler vond ik veel werk voor een baggere vergoeding, maar omdat ik toch in de AH was voor meerdere opdrachten heb ik 'm toch maar even gedaan.
van roamler. ja ik was idd ook in de AH, dus dacht ach laat ik hem proberen. ik ben er wel 15 min mee bezig geweest en denk dat ie nog afgekeurd gaat worden ook.
pi_165208502
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 18:13 schreef loezzzje het volgende:

[..]

van roamler. ja ik was idd ook in de AH, dus dacht ach laat ik hem proberen. ik ben er wel 15 min mee bezig geweest en denk dat ie nog afgekeurd gaat worden ook.
Oei das balen zeg :( Ik ben er denk 8 minuten mee bezig geweest. Het scheelt natuurlijk wel of je vaker luierchecks hebt gedaan of niet, want dan herken je de soorten sneller. De luieractie is overigens zondag afgelopen dus maybe dat de check morgen nog oploopt. :)
pi_165212333
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 20:57 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Oei das balen zeg :( Ik ben er denk 8 minuten mee bezig geweest. Het scheelt natuurlijk wel of je vaker luierchecks hebt gedaan of niet, want dan herken je de soorten sneller. De luieractie is overigens zondag afgelopen dus maybe dat de check morgen nog oploopt. :)
Ik heb de plaatjes vergeleken met wat ik voor mijn neus zag en dan is hij best goed te doen. De actieplek heb je alleen geen voorbeeldfoto's en dan ben ik echt lost _O- Maar hij is goedgekeurd :D Al had ik er wel een paar gemist bij de actieplek haha

Die bij de Etos ziet er nou wel heel verleidelijk uit met die bedragen maarja daar kun je niet zo lang bij een schap staan voordat ze je willen helpen.
  Moderator vrijdag 9 september 2016 @ 23:54:12 #74
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_165213807
Hier staat de hele kast vol met Say yes to no-crackerdingen.
Inmiddels 14 zakken _O-
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  † In Memoriam † zaterdag 10 september 2016 @ 00:55:35 #75
21636 Feestkabouter
pi_165215116
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 23:54 schreef djkoelkast het volgende:
Hier staat de hele kast vol met Say yes to no-crackerdingen.
Inmiddels 14 zakken _O-
Ik heb ook ongeveer 20 zakken liggen..... En al een stuk of 30 weggegeven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')