Waar is 'in de buurt'?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:36 schreef djkoelkast het volgende:
Kabouter doet zeker weer een rondje? Net toen ik bij de AH was waren alle combinatieopdrachten van 15 euro in de buurt opeens weg, net als de groenteopdrachten.
Combinatieopdrachten in de buurt van Alkmaar zijn weer terug!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:36 schreef djkoelkast het volgende:
Kabouter doet zeker weer een rondje? Net toen ik bij de AH was waren alle combinatieopdrachten van 15 euro in de buurt opeens weg, net als de groenteopdrachten.
Bij MV kun je tot een maximum kopen. Bijv. bij Aldi is de vergoeding 10 euro en mag je voor max. 5 euro producten kopen. Ik doe dat dan ook altijd zodat ik meer gratis producten krijg. Als ik maar 1 ding van 0,50 koop vind ik dat zonde want ze vergoeden tot 5 euro.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:44 schreef einschtein het volgende:
Wat ik overigens wel storend vindt bij MV, is het bedrag dat bij 'vergoeding' staat. Daar staat het gehele bedrag, inclusief het maximum wat ze vergoeden voor eventuele boodschappen. Dus bijvoorbeeld ¤10 voor de opdracht en ¤5 voor eventuele producten die je koopt. Maar in het overzicht staat dat de vergoeding ¤15 is.
Maar als je dan voor ¤3 is koopt, krijg je die ¤3 vergoed. Dus geen ¤15.
Smartspotter kun je gewoon aanvragen, gaat redelijk snel, duurde bij mij 5 dagen. Gaat op basis van beschikbaarheid per postcode, voor zover ik weet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:57 schreef roodwit het volgende:
heeft iemand nog een Invite voor Smartspotter over?
ik was het niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:36 schreef djkoelkast het volgende:
Kabouter doet zeker weer een rondje? Net toen ik bij de AH was waren alle combinatieopdrachten van 15 euro in de buurt opeens weg, net als de groenteopdrachten.
Da's veel belangrijkerquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:20 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik was het niet.
ik was toevallig wel in die buurt, maar met belangrijkere dingen bezig (een heel erg leuke date!)
overigens: er stonden in die regio tig Combinatie-opdrachten voor 15 euro open, en nu ook in Drente/Friesland, maar dan weet ik dat het geen zin heeft om ze te accepteren, want zodra je er 1 of 2 hebt geaccepteerd is de rest verdwenen omdat ze het target in de regio dan hebben gehaald.
Hopelijk staan ze er morgen nog.quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:30 schreef Miek95 het volgende:
Vandaag een aantal promotiematerialenchecks gedaan voor 7,50, 10 of 12 euro per stuk. Dus dat liep wel lekker op.
Jullie ook een aantal meegepakt?
Jaaaa ik had er vanavond 10! Bijna binnen 3 uur, en nog wat bijvangst.quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:30 schreef Miek95 het volgende:
Vandaag een aantal promotiematerialenchecks gedaan voor 7,50, 10 of 12 euro per stuk. Dus dat liep wel lekker op.
Jullie ook een aantal meegepakt?
Dat is idd het fijne ervan maar de vragenlijst is wat minder. Wat vul je altijd in als ze vragen; wat mis je nog bij de Aldi? Of; wat zou Aldi kunnen doen om te verbeteren? Ik weet nooit wat ik daar moet invullen. En al helemaal niet als ik er meerdere doe.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:48 schreef MaJo het volgende:
Vandaag ook een promo check voor 12 euro gedaan, makkelijk verdiend
Dit weekend 4 aldi checks voor MV, mijn favoriete check gratis boodschappen én nog wat extra verdienen
Nee helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:14 schreef Miek95 het volgende:
Vandaag weer een paar verzorgingschecks gedaan.
........
Herkenbaar voor jullie?
Dat interne systeem het tegenwoordig SAM. Er is sinds een periode een nieuw intern platform, mogelijk dat het nieuwsbericht met de mededeling over SmartSpotter daar niet op staat.quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:47 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.
Wat ik wel regelmatig heb gehoord, is dat er ooit een keer een bericht is geweest via Plaza (dat interne berichtensysteem van Etos). Maar dus niet elke 2 weken met de nieuwe acties. Misschien als je dat vertelt en daarbij vraagt of ze dat misschien zouden willen nagaan bij het hoofdkantoor en dat je later weer zult terugkomen om opnieuw een opdracht uit te voeren, dat ze het dan wel gaan toestaan.
Ik heb in de tig winkels waar ik regelmatig kom nooit problemen gehad.
quote:
Het fijne van de aldi checks is juist dat je geen verslagen hoeft te typenquote:Op vrijdag 2 september 2016 23:45 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat is idd het fijne ervan maar de vragenlijst is wat minder. Wat vul je altijd in als ze vragen; wat mis je nog bij de Aldi? Of; wat zou Aldi kunnen doen om te verbeteren? Ik weet nooit wat ik daar moet invullen. En al helemaal niet als ik er meerdere doe.
In 2 dagen tijd 13 Kruidvat opdrachten gedaan voor MV. Nou ben ik er wel een tijdje klaar mee met die Kruidvat Wil er iemand nog paracetamol? Ik heb 13 doosjes van 50 stuks
Wat denken ze daar wel niet? Dat ik 2 uur later terug ga naar de winkel om te klagen dat ik 2 uur geleden een Wopper heb besteld en heb opgegeven maar dat er achteraf kaas op zat?quote:Hoi......
Wellicht dat je dat dan in de winkel op kunt lossen. Het product dat je bestelt staat niet op het bonnetje, ze geven jou dan niet het product waar je om vraagt. Hoop dat je er daar nog met ze uitkomt. Voor ons heb je nu een ander product beoordeeld dan waar we om vroegen, dat kunnen we helaas niet goedkeuren.
Groetjes Martijn
Ik vind Martijn ook wel erg streng moet ik zeggen. Het is wel een lastige situatie, ik snap ergens wel dat ze geen opdracht vergoeden die niet goed is uitgevoerd maar het is wel flink balen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 12:28 schreef Sunri5e het volgende:
Oké, ik ben klaar met Roamler. Vandaag een Wopper check gedaan bij de Burger King. Dus ik bestel netjes zoals aangegeven een Wopper en doe die check. Krijg ik als melding dat mijn check afgekeurd is omdat ik een Wopper Cheese besteld zou hebben. Blijkbaar heeft de kassamedewerker die mijn bestelling opgenomen heeft een fout of iets dergelijks gemaakt door mij een Wopper Cheese te verkopen ipv een Wopper. Ik kom nooit bij de Burger King dus ik zou niet weten wat een standaard Wopper inhoudt.
Krijg ik dit als reactie:
[..]
Wat denken ze daar wel niet? Dat ik 2 uur later terug ga naar de winkel om te klagen dat ik 2 uur geleden een Wopper heb besteld en heb opgegeven maar dat er achteraf kaas op zat?
Als ik een gewone Wopper bestel dan ga ik er vanuit dat ik een gewone Wopper krijg. Als ze er moeilijk over gaan doen dat er blijkbaar een stuk kaas op zit wat er standaard niet op zit (en wat ik dus niet weet) dan moeten zij hun klant (Burger King) maar aangeven dat ik alsnog vergoed ga worden omdat hun werknemer (werknemer van de Burger King) een fout heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:41 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Ik vind Martijn ook wel erg streng moet ik zeggen. Het is wel een lastige situatie, ik snap ergens wel dat ze geen opdracht vergoeden die niet goed is uitgevoerd maar het is wel flink balen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |