Eens. Maar dat geldt voor iedere ploeg, op Sky na.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:49 schreef Columbiafan het volgende:
Terecht dat Movistar deze rit niet wint trouwens, ontzettend laf gereden.
Ja, dat is nu wel duidelijk ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Contador heeft nog steeds last van die val, lekker simpel om dat soort dingen te gaan roepen nu.
Helaas, inderdaad.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Contador heeft nog steeds last van die val, lekker simpel om dat soort dingen te gaan roepen nu.
Hij komt achter Bart de Clerq binnen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die iets van Kruijswijk hadden verwacht.
Kom op zeg.
Vuelta is sowieso veel te veel van die debiele punchaankomsten wat niks voor hem is en hij leek mij toch al bepaald niet in topvorm afgereisd.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die iets van Kruijswijk hadden verwacht.
Kom op zeg.
Bert is goed bezig de laatste tijd.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:50 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Hij komt achter Bart de Clerq binnen.
Niks mis meequote:Op maandag 22 augustus 2016 17:50 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Hij komt achter Bart de Clerq binnen.
Hahahaha.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Quote voor vanavond, als ik mezelf nog even wil horen lachen
Zei het toch.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Anton in de top 10.
Dat ik dit nog mee mag maken.
Zo.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Anton deze Vuelta wint neem ik een jaar lang een Anton UI.
Ik zal voortaan vertrouwen op je gevoel.quote:
Hij had no doubt meegekund met de Movistar trein.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zei ook dat Miguel zou winnen
Toch maar even quoten, voor de zekerheid.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Anton deze Vuelta wint neem ik een jaar lang een Anton UI.
Hij verliest zes tellen op een aankomst die de zijne niet is. Tot zover je eencellige gedrag.quote:
MADquote:Op maandag 22 augustus 2016 17:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij verliest zes tellen op een aankomst die de zijne niet is. Tot zover je eencellige gedrag.
Waar zie je dit?quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Meintjes en Latour op 56 sec, Kennaugh en Konig vlak daarachter. Goncalves 18e. Beste van Caja Rural
José heeft zich een beetje opgeblazen door mee te gaan met de Movistartrein.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Meintjes en Latour op 56 sec, Kennaugh en Konig vlak daarachter. Goncalves 18e. Beste van Caja Rural
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |