Maar bijvoorbeeld wel een mooie voorbeschouwing die nu wegvalt...quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar er is nu helemaal geen koers.
Ik zag ook de mod in dit topic posten over subleagues dus ik volg zijn antecedentquote:Op maandag 22 augustus 2016 13:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Er is toch gewoon een apart topic voor?
Ik heb m anders gelezen hoor. Misschien dat de Syntixen van deze wereld hem nu missen kan ik ook weinig aan doen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar bijvoorbeeld wel een mooie voorbeschouwing die nu wegvalt...
Als het om een enkel berichtje zou gaan zou ook niemand zich hier druk om maken. Het gaat me echter om de overdaad en dat is gewoon vervelend.quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag ook de mod in dit topic posten over subleagues dus ik volg zijn antecedent
Als het nou tijdens volle finale alleen over pooltjes gaat kan ik het wel volgen hoor maar de etappe is nu nog niet eens begonnen en om dan al te gaan huilen vind ik nogal overdreven. Waar wil je het anders nu over hebben? Welk weer het is in Spanje? Wie de etappe gaat winnen? Dat laatste is denk ik voor iedereen interessant, pooltjes of geen pooltjes.
Als de mod in het water springt doe je dat ook?quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag ook de mod in dit topic posten over subleagues dus ik volg zijn antecedent
Als het nou tijdens volle finale alleen over pooltjes gaat kan ik het wel volgen hoor maar de etappe is nu nog niet eens begonnen en om dan al te gaan huilen vind ik nogal overdreven. Waar wil je het anders nu over hebben? Welk weer het is in Spanje? Wie de etappe gaat winnen? Dat laatste is denk ik voor iedereen interessant, pooltjes of geen pooltjes.
Het gaat nu al meerdere posts over je vriendelijke verzoek niet over pooltjes te praten, wat nog minder te maken heeft met de Vuelta dan pooltjes zelf. Mijn vriendelijke verzoek deze discussie voort te zetten in FB.quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als het om een enkel berichtje zou gaan zou ook niemand zich hier druk om maken. Het gaat me echter om de overdaad en dat is gewoon vervelend.
Het is ook niet meer dan een vriendelijk verzoek hoor.
Als jij erop blijft reageren dan blijven we het er idd over houden. Dus hierbij het vriendelijke verzoek om er niet meer op te reagerenquote:Op maandag 22 augustus 2016 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat nu al meerdere posts over je vriendelijke verzoek niet over pooltjes te praten, wat nog minder te maken heeft met de Vuelta dan pooltjes zelf. Mijn vriendelijke verzoek deze discussie voort te zetten in FB.
quote:Alexandre Geniez (FDJ), Pieter Serry (Etixx-Quick Step) and Rudiger Selig (Bora-Argon 18) have joined Gatis Smukulis (Katusha), Simon Pellaud (IAM Cycling), Jérôme Cousin (Cofidis) and David Arroyo (Caja Rural-Seguros RGA) at the front of the race. They enjoy a 52" lead at km 19.
Ik vermoed toch wel net iets warmer.quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:22 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Naar het schijnt wordt het 1.472.500 graden in de aankomstplaats.
Ik heb precies hetzelfde gehoord!quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:22 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Naar het schijnt wordt het 1.472.500 graden in de aankomstplaats.
Daniel Moreno durfde ik niet op te stellen, derhalve voor meer zekerheid gegaan met Brambilla. Goncalves vond ik wel een zekerheidje.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Quintana vandaag opstellen lijkt me een vergissing, maar bon.
Moreno heeft het hele jaar nog niets laten zien, maar was ooit wereldtop op dit soort dingen en Spanjaarden vliegen altijd in de Vuelta. Quintana kan dit niet, heeft het nooit gekund en gaat het ook nooit kunnen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daniel Moreno durfde ik niet op te stellen, derhalve voor meer zekerheid gegaan met Brambilla. Goncalves vond ik wel een zekerheidje.
Durven ze überhaupt wel Moreno te laten fietsen als Valverde ook kan winnen?quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Moreno heeft het hele jaar nog niets laten zien, maar was ooit wereldtop op dit soort dingen. Quintana kan dit niet, heeft het nooit gekund en gaat het ook nooit kunnen.
Ik denk dat het te zwaar is voor Goncalves en Brambilla.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daniel Moreno durfde ik niet op te stellen, derhalve voor meer zekerheid gegaan met Brambilla. Goncalves vond ik wel een zekerheidje.
Moreno kan Valverde juist in een zetel zetten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Durven ze überhaupt wel Moreno te laten fietsen als Valverde ook kan winnen?
Quote voor vanavond, als ik mezelf nog even wil horen lachenquote:Op maandag 22 augustus 2016 14:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Igor gaat trouwens shinen vandaag. Ik voel het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |