Dat ze uit Limburg komen maakt die club voor mij nog een stuk lelijker.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jammer van dat kunstgras en (de laatste jaren) vaak kutvoetbal, daarnaast vind ik het gewoon een mooie club.
Scheelt waarschijnlijk dat mijn familie uit Limburg komt.
Ik vind ze vergelijkbaar met Heerenveen, met het verschil dat ze geen belachelijk volkslied spelen van tevoren. Kan dat soort binding met de regio altijd wel waarderen, zie ook De Graafschap.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze uit Limburg komen maakt die club voor mij nog een stuk lelijker.
Sinkgraven kan je toch geen verdediger noemen, ook al staat hij rond die plek.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef Caland het volgende:
Oh toch gewoon 4 verdedigers.
Jammer.
Enigszins inzicht hebben in hoe je selectie in elkaar zit blijft een lastig fenomeen in Amsterdamquote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
"We hebben geen echte linksback achter Dijks"
Komen ze nu achter
Ik vind Heerenveen een mooiere club, maar dat komt omdat ik die altijd wel leukere spelers vond hebben en ze aanvallend speelde.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind ze vergelijkbaar met Heerenveen, met het verschil dat ze geen belachelijk volkslied spelen van tevoren. Kan dat soort binding met de regio altijd wel waarderen, zie ook De Graafschap.
Ja maar ik ging er eigenlijk vanuit dat hij 3-4-3 ging spelenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven kan je toch geen verdediger noemen, ook al staat hij rond die plek.
Marc gaat nu weer maandenlang wippen met de secretaresse om zijn dagen door te komen.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Enigszins inzicht hebben in hoe je selectie in elkaar zit blijft een lastig fenomeen in Amsterdam
Daar zal het in de praktijk ook wel op neerkomen, zeker in balbezit.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar ik ging er eigenlijk vanuit dat hij 3-4-3 ging spelen
Roda midden jaren '00 met Cristiano, Sergio en Koné was ook mooi.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Heerenveen een mooiere club, maar dat komt omdat ik die altijd wel leukere spelers vond hebben en ze aanvallend speelde.
Boefjequote:Op woensdag 21 september 2016 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel jammer dat ajax zo'n makkelijke tegenstander heeft geloot. Willem II wint uit haast nooit, zou echt een schande zijn als ajax daar dit seizoen in eigen huis van verliest.
Het leek nog erger netquote:
Nja de kaarten waren gratis voor SCC houders natuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2016 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het leek nog erger net
Vind het nog wel enigszins aardig voor eerste ronde beker
Je broertje spuit het dak van zijn huis.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef Tagliano het volgende:
Schone nog aanvoerder ook, man man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |