quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:29 schreef Goitske het volgende:
[..]
die groenige? Heb ik ook gekocht
ja die!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Deze?
http://www.zeemanshop.com(...)jongens-t-shirt--379
Je jongste ook? Lijkt me zo vroeg aangezien kinderen ook langere tijd in de tweede vorm over zichzelf praten (Lucas drinken).quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:04 schreef Goitske het volgende:
De jongens hebben dat het besef van dat verschil wel
Volgens mij hoeft dat niet? Lou weet ons ook prima jij en ik te vertellen. Meestal wijzend met "jij mama, ik M'lou"quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:58 schreef Chanty het volgende:
Lucas wijst de laatste dagen naar een van ons en zegt dan "jij". Net wees hij naar zichzelf en zei "ik". Denk dat hij het woordicm gebaar ergens opgepikt moet hebben. Het begrip van jij en ik duurt toch nog een paar jaar of niet?
Suus heeft dat besef (jij, ik, jouw, mijn) ook al best lang, maar alsnog zegt ze ook: Suze drinken bijv (maar nu ik er over nadenk zegt ze ook: ik ook drinken ofzo). Staat denk ik toch los van elkaar, weet niet meer hoe dat bij Elin ging.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je jongste ook? Lijkt me zo vroeg aangezien kinderen ook langere tijd in de tweede vorm over zichzelf praten (Lucas drinken).
ja beiden, hij zegt tegen mij ook wel nee jij! Als ik bojv zeg pak even je schoenen dan is het soms nee jij! Meestal doet hij het gewoon en gebruikt bijv als ik Jan vraag of hij drinken wil dat Teun zegt ik ookquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je jongste ook? Lijkt me zo vroeg aangezien kinderen ook langere tijd in de tweede vorm over zichzelf praten (Lucas drinken).
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:52 schreef Sylver_ het volgende:
Nora zegt heel consequente 'stofschuiven' tegen 'stofzuigen'. Ik vind het wel een leuk woord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |