abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164758655
SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
SPOILER: Gifjes enzulks
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
pi_164758661
Gezeik op de TT onder deze lijn:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  maandag 22 augustus 2016 @ 11:41:57 #3
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164758724
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Onze twee beste 'versterkingen' zijn allebei huur. Das wel een dingetje, want dan ga je er dus vanuit dat zo'n Onana en Dolberg er volgend jaar wel kunnen staan, maar er staat tegelijkertijd wel dit jaar een ander op hun plekkie.
Dat is ook het moeilijke eraan maar dat PSV het qua aantrekken van spelers deze zomer beter heeft gedaan ben ik niet met je eens (vooralsnog)
pi_164758741
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
Gezeik op de TT onder deze lijn:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ziyech komt helemaal niet dat heeft Netto zelf gezegd enzo!11!!!1
wop wop wop
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_164758762
PSV is gewoon completer. Beste middenveld van NL, in combinatie met beste spits van NL (goed,Traore is topfavoriet om die titel over te nemen), redelijke keeper en redelijke verdediging. En bovenal; ze houden het weer best aardig bij elkaar dit jaar, geen andere coach, geen ander systeem. Dus die gaan gewoon weer de schaal pakken.
  maandag 22 augustus 2016 @ 11:45:03 #6
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164758792
Dit jaar is gewoon even een opbouwjaar, volgend jaar knallen!!!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_164758806
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
PSV is gewoon completer. Beste middenveld van NL, in combinatie met beste spits van NL (goed,Traore is topfavoriet om die titel over te nemen), redelijke keeper en redelijke verdediging. En bovenal; ze houden het weer best aardig bij elkaar dit jaar, geen andere coach, geen ander systeem. Dus die gaan gewoon weer de schaal pakken.
Traore is misschien de betere voetballer van de 2, maar hij mag er eerst een paar in prikken.
Daarnaast weten ze bij PSV Luuk zoveel beter te bedienen.
pi_164758823
quote:
11s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:45 schreef Catch22- het volgende:
Dit jaar is gewoon even een opbouwjaar, volgend jaar knallen!!!
Overgangsjaargenot, het lijkt Feyenoord wel hier.
  maandag 22 augustus 2016 @ 11:46:30 #9
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164758825
quote:
daar ging het toch niet over, dat die favoriet zijn lijkt me duidelijk
pi_164758894
Hebben we ze al binnen ja? #mooi.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_164758924
quote:
PSV heef na een aantal jaar flink lopen kloten inmiddels de afgelopen twee jaar een prima basis staan inderdaad. Bij Ajax is het geklooi eigenlijk jarenlang verhuld door wat landstitels en volstrekt risicoloos waarmee je in de eredivisie nog wel ver komt. Wat dat betreft zou eens een seizoen de 6e plek pakken niet eens zo erg zijn. Misschien dat er dan eens wat mensen wakker worden, al zal het ongetwijfeld op het bordje van Bosz worden geschoven zonder enige verdere zelfreflectie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_164758962
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

PSV heef na een aantal jaar flink lopen kloten inmiddels de afgelopen twee jaar een prima basis staan inderdaad. Bij Ajax is het geklooi eigenlijk jarenlang verhuld door wat landstitels en volstrekt risicoloos waarmee je in de eredivisie nog wel ver komt. Wat dat betreft zou eens een seizoen de 6e plek pakken niet eens zo erg zijn. Misschien dat er dan eens wat mensen wakker worden, al zal het ongetwijfeld op het bordje van Bosz worden geschoven zonder enige verdere zelfreflectie.
Het wordt zo'n kip-ei verhaal vrees ik. Bosz wil op een bepaalde manier spelen, die an sich best des Ajax is, maar de resultaten zijn er niet, dus er moet iemand gestraft worden. Moet je dan Bosz straffen dat hij speelt met materiaal wat niet zo kan spelen, of moet je je directie straffen dat ze hem niet materiaal geven om 'zijn' speelstijl te faciliteren?
  maandag 22 augustus 2016 @ 11:56:08 #13
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164759001
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het wordt zo'n kip-ei verhaal vrees ik. Bosz wil op een bepaalde manier spelen, die an sich best des Ajax is, maar de resultaten zijn er niet, dus er moet iemand gestraft worden. Moet je dan Bosz straffen dat hij speelt met materiaal wat niet zo kan spelen, of moet je je directie straffen dat ze hem niet materiaal geven om 'zijn' speelstijl te faciliteren?
Maar dit puntverlies heeft toch weinig met de speelstijl te maken?
pi_164759006
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zelfs Barca kan niet spelen zoals hij wil joh. Een goede coach laat zijn team voetballen naar hoe zij het beste uit de verf komen, niet andersom.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2016 11:56:29 ]
pi_164759016
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

Maar dit puntverlies heeft toch weinig met de speelstijl te maken?
Najah, met het materiaal, instelling, door kunnen pakken, dat soort kreten. En je kan je afvragen of je dat deels kan ondervangen door meer verdedigend te spelen.
  maandag 22 augustus 2016 @ 11:57:52 #16
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164759040
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zelfs Barca kan niet spelen zoals hij wil joh. Een goede coach laat zijn team voetballen naar hoe zij het beste uit de verf komen, niet andersom.
en laat dat nou ook de filosofie van Cruijff zijn, altijd naar je spelers kijken en daar het beste team van maken
pi_164759069
Ajax heeft gewoon verzuimd om na 2 kampioenschappen afstand te nemen van een PSV en een Feyenoord door goede investeringen te doen. In plaats daarvan hield men de hand op de knip, holde de selectie uit en haalde men middelmaat en/of talentjes ervoor terug.

Overmars en consorten hadden beter naar Bayern Munchen kunnen kijken die succesvol een model hebben toegepast waarbij ze of de concurrentie leegkopen of flinke investeringen doen in gearriveerde spelers, aangevuld met talenten uit de eigen jeugd. Niet voor niets is Bayern lichtjaren verder dan alle andere clubs in Duitsland en halen ze jaar na jaar het kampioenschap met 2 vingers in de neus binnen.
pi_164759091
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

en laat dat nou ook de filosofie van Cruijff zijn, altijd naar je spelers kijken en daar het beste team van maken
Achterlijk gedoe.

Heb je de beste verdedigende back die we in Nederland hebben gezien de laatste jaren, laat je hem banken voor een centrale verdediger (die vervolgens ook gewoon in de fout gaat bij de 1-2).Met de reden dat je aanvallend wil voetballen. _O-

Ik vind helemaal mooi hoor, maar het is lachwekkend natuurlijk.
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:00:10 #19
131800 Tarado
capô de fusca
pi_164759097
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ajax heeft gewoon verzuimd om na 2 kampioenschappen afstand te nemen van een PSV en een Feyenoord door goede investeringen te doen. In plaats daarvan hield men de hand op de knip, holde de selectie uit en haalde men middelmaat en/of talentjes ervoor terug.

Overmars en consorten hadden beter naar Bayern Munchen kunnen kijken die succesvol een model hebben toegepast waarbij ze of de concurrentie leegkopen of flinke investeringen doen in gearriveerde spelers, aangevuld met talenten uit de eigen jeugd. Niet voor niets is Bayern lichtjaren verder dan alle andere clubs in Duitsland en halen ze jaar na jaar het kampioenschap met 2 vingers in de neus binnen.
Die situatie is niet te vergelijken, bij Bayern kunnen ze spelers houden, bij Ajax niet
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:05:29 #20
356891 Abed
hooggeleid
pi_164759186
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Achterlijk gedoe.

Heb je de beste verdedigende back die we in Nederland hebben gezien de laatste jaren, laat je hem banken voor een centrale verdediger (die vervolgens ook gewoon in de fout gaat bij de 1-2).Met de reden dat je aanvallend wil voetballen. _O-

Tsja, helemaal eens hiermee.
pi_164759190
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Achterlijk gedoe.

Ik kon de wedstrijd niet zien, maar het gaat in mijn ogen al mis bij het niet simpelweg maken van een goal of drie tegen een ploeg als Willem II, zeker als er binnen een minuut al ééntje inligt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_164759199
Ik vind het lafjes om te spreken over een tussenjaar. Bosz heeft een nagenoeg complete selectie gekregen die vorig seizoen een ontzettend hoog puntenaantal wist te behalen.

Traore beschouw ik t.o.v. Milik vooralsnog als een vooruitgang. En Krul en Cillissen ontlopen elkaar ook weinig. De rest van het elftal heeft er minimaal een jaar Ajax1 op zitten en dus zou Bosz gewoon mee moeten doen om de titel.

Neemt niet weg dat Bosz van mij best 1,5 jaar de tijd mag krijgen, maar om nou te stellen dat Ajax dit jaar niet hoeft te presteren zonder verdere consequenties voor Bosz, vind ik veel te ver gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door JeanPaulBelmondo op 22-08-2016 12:12:55 ]
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
pi_164759208
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

Die situatie is niet te vergelijken, bij Bayern kunnen ze spelers houden, bij Ajax niet
Voor die 6 miljoen die ze voor Singraven hadden betaald, hadden ze voor 2 jaar een bovenmatige speler kunnen betalen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_164759223
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

Dat eerste heb ik al jaren geroepen. Zonde te zien dat ik gelijk kreeg. 'Wij' werden 4x kampioen, speelden CL, en haalden een paar koekenbakkers a la Zimling en Duarte, terwijl PSV de Jong en later Guardado haalde, als niet-kampioen zijnde :')

HOE KAN DAT?
pi_164759233
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

Das natuurlijk gelul van de bovenste plank. Goede prestaties == betere naam == betere spelers. En ja, dan hou je spelers echt wel iets langer vast.

Daarnaast heeft het vasthouden van spelers natuurlijk geen ene kut te maken met het wel of niet investeren in je elftal. Dat kan je gewoon doen, ongeacht hoeveel spelers er weggaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')