Mij is het alleen een paar keer overkomen...
Niet speciaal achteraan gegaan...
quote:LOLZ
Op maandag 2 december 2002 14:07 schreef Xebrozius het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 02-12-2002 23:10]
(p.s.: ik ben 24)
quote:Ben ik niet met je eens. Er zijn toch wel wat verschillen hoor!!
Op maandag 2 december 2002 14:19 schreef QMembers het volgende:
sex met iemand van 14 en iemand van 36... it's all the same(p.s.: ik ben 24)
succes!
quote:Ik denk dat iemand van 30(+) toch wel iets meer (levens)ervaring heeft.
Op maandag 2 december 2002 14:19 schreef QMembers het volgende:
sex met iemand van 14 en iemand van 36... it's all the same(p.s.: ik ben 24)
Toen ik nog vroeger in Londen woonde, en daar in een pub werkte, kwam er altijd een Amerikaanse vrouw mij bezoeken in de pub. Was wel altijd gezellig... Maar goed, van het een komt het ander, eens een keer FLINK tekeer gegaan met haar - Ze was 36 (ik toendertijd 21), zag er onwiiijjjjs lekker uit - nadeel: te wijd en ze had TE grote siliconen borsten. Uiteraard wel met een helmpje gedaan
quote:Psies! En geef mij daarom maar een strak 19-jarig kutje
Op maandag 2 december 2002 14:29 schreef SileX het volgende:
Heb 't gehad...Toen ik nog vroeger in Londen woonde, en daar in een pub werkte, kwam er altijd een Amerikaanse vrouw mij bezoeken in de pub. Was wel altijd gezellig... Maar goed, van het een komt het ander, eens een keer FLINK tekeer gegaan met haar - Ze was 36 (ik toendertijd 21), zag er onwiiijjjjs lekker uit - nadeel: te wijd
en ze had TE grote siliconen borsten. Uiteraard wel met een helmpje gedaan
quote:hehehe... Het leek wel een potlood in een regenton !!!
Op maandag 2 december 2002 14:32 schreef thumper het volgende:[..]
Psies! En geef mij daarom maar een strak 19-jarig kutje
quote:misschien heb jij een klein pielemoosje??
Op maandag 2 december 2002 14:36 schreef SileX het volgende:[..]
hehehe... Het leek wel een potlood in een regenton !!!
quote:Stuur een mail!
Op maandag 2 december 2002 14:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het lijkt me echt geweldig om seks te hebben met vrouwen van boven de 30, maar hoe pak je dat aan?
quote:zeker weten??
Op maandag 2 december 2002 15:42 schreef SileX het volgende:
Tuurlijk niet !!!!
quote:Wat is je adres?
Op maandag 2 december 2002 15:43 schreef Lucille het volgende:[..]
Stuur een mail!
quote:Wees er maar trots op
Op maandag 2 december 2002 22:06 schreef RikDeMan het volgende:
En ja, we hebben daarnaast beide een vaste relatie en nee, die partijen weten er niet van!
quote:Is goed. Kom maar op met dat adres.
Stuur een mail!
quote:
Op maandag 2 december 2002 14:26 schreef DoctorB het volgende:
je gaat naar de kroeg. Je stapt er op af. Je maakt een praatje. En ze vraagt aan JOU of je vannacht bij haar blijft slapen. Vrouwen van boven de 30 zijn zo lekker ongecompliceerd als het om one-night-stands gaat. Hoewel die grens niet echt op 30 ligt. Zo rond de 26, 27 gaan ze goed los.
Eigenlijk hoef je dus niets te doen, behalve even je mond opendoen en er NET iets meer uit laten komen dan ehhhh....succes!
quote:Pas nou op, hehe, een bn-er die zich aanbied als lustobject, wat cool!
Stuur een mail!
Ohw, jammer dat het een dolletje is. Waar gaan vrouwen als jij eigenlijk naartoe om uit hun dak te gaan dan?
quote:Daar waar ik niet ben denk ik
Op dinsdag 3 december 2002 14:01 schreef superbossy het volgende:[..]
Ohw, jammer dat het een dolletje is. Waar gaan vrouwen als jij eigenlijk naartoe om uit hun dak te gaan dan?
Het is één grote samenzwering
man hoeveel moet je dr hebben? (dr staan dr zat zou ik zeggenquote:Op donderdag 1 april 2004 18:14 schreef japeke het volgende:
ervaringen???? Iemand?
Wat ben jij een ontzettende loser zegquote:Op maandag 2 december 2002 22:06 schreef RikDeMan het volgende:
het komt nog wel, knulquote:Op vrijdag 2 april 2004 09:54 schreef godard_k het volgende:
Ben ik nou de enige die geen oudere vrouw wilt hebben hier ?![]()
kweenie hoor, maar ik vind dat gewoon niet kunnen, hooguit 2 jaar ouders, mssn 3, maar anders heb eej vriendin van me zus ofso, en dat lijk me ook zo maf ... , neej voor mij niet, liever jonger![]()
Wat wil je zelf?quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:33 schreef suikerzoet het volgende:
wat moet je dan doen als vrouw (29-30), als je constant sjans hebt van jongens in de categorie 20-25?
mag je erop in gaan of is het 'not done'?
Natuurlijkquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:33 schreef suikerzoet het volgende:
wat moet je dan doen als vrouw (29-30), als je constant sjans hebt van jongens in de categorie 20-25?
Als zij toen te wijd was, was ze met 19 ook al wel te wijd hoor, de maat van je muts heeft niks met leeftijd te maken maar alles met bouw en spierspanning. En of je nu 1 x geneukt hebt of 1000, dat maakt echt geen verschil.quote:Op maandag 2 december 2002 14:29 schreef SileX het volgende:
Ik vind alles beter dan zo'n beezergeval van 15-16..quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:54 schreef godard_k het volgende:
Ben ik nou de enige die geen oudere vrouw wilt hebben hier ?![]()
kweenie hoor, maar ik vind dat gewoon niet kunnen, hooguit 2 jaar ouders, mssn 3, maar anders heb eej vriendin van me zus ofso, en dat lijk me ook zo maf ... , neej voor mij niet, liever jonger![]()
Ik vind in een 15-17 jairge al nie veel/helemaal geen uitdaging in zitten, die vinden gewoon alles best, 20+ zit al veel meer uitdaging in.quote:Op zondag 11 april 2004 14:37 schreef SeLang het volgende:
30+ vrouwen is niet echt een uitdaging
Die denken sowieso de hele dag alleen maar aan sex en als ze beschikbaar zijn zijn ze meestal nogal desperate, wetende dat ze over hun top zijn en dat het aflopende zaak is.
Dat interesseert mij ook geen ene bal ofdat het qua sex beter is....quote:Op zondag 11 april 2004 14:42 schreef SeLang het volgende:
De sex zelf is met een oudere vrouw technisch gezien natuurlijk veel beter dan met een jong kuikentje.
Maar het interesseert me geen bal of de sex technisch goed is. Het gaat om het gevoel. En dat is met een mooie jonge meid gewoon veel beter, ook al loopt ze wat te stuntelen.
Waar moeten de jonge Toy Boys, zoals dat tegenwoordig heet, heen om vrouwen te ontmoeten in de categorie 25-45 jaar. Lijkt me wel spannend, een wat oudere minnares/vriendin. Kan ik nog wat van leren.quote:Op zondag 11 april 2004 13:20 schreef Bhodisatva het volgende:
Ik ben zelf 43 en heb een 15-jaar jongere minnaar (voor de sex & spanning). Via Internet gezocht en gevonden. Voor een "oudere vrouw" is het juist leuk een jonge minnaar; die houdt het langer vol en kan vaker...![]()
Wat hij zegtquote:Op zondag 11 april 2004 21:58 schreef Fixers het volgende:
[..]
Waar moeten de jonge Toy Boys, zoals dat tegenwoordig heet, heen om vrouwen te ontmoeten in de categorie 25-45 jaar. Lijkt me wel spannend, een wat oudere minnares/vriendin. Kan ik nog wat van leren.
Neem eens een kijkje bij het hek van een gemiddelde basisschool.quote:Op zondag 11 april 2004 21:58 schreef Fixers het volgende:
[..]
Waar moeten de jonge Toy Boys, zoals dat tegenwoordig heet, heen om vrouwen te ontmoeten in de categorie 25-45 jaar. Lijkt me wel spannend, een wat oudere minnares/vriendin. Kan ik nog wat van leren.
De meesten zijn toch gescheiden.quote:Op zondag 11 april 2004 22:18 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje bij het hek van een gemiddelde basisschool.
De echt leuke vrouwen van die leeftijd (dus niet die babbelende boodschappentassen die het alsmaar over hun 2-e huisje in Z-Frankrijk hebben en die enige cursus Afrikaans dansen voor je eisprong) zitten gewoon in de kroeg, hoor.quote:Op zondag 11 april 2004 22:22 schreef Fixers het volgende:
[..]
De meesten zijn toch gescheiden.Maar even serieus....
Wat dacht je van een (sex)datingsite op Internet?quote:Op zondag 11 april 2004 21:58 schreef Fixers het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 april 2004 21:58 schreef Fixers het volgende:
[..]
mischien, binnenkortquote:Op maandag 12 april 2004 19:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
... Drizzt heeft binnenkort misschien een sexrelatie met een oudere vrouw![]()
quote:Op maandag 12 april 2004 19:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ze woont een eindje weg
Ik kom ze eigenlijk liever "in het echt" tegenquote:Op maandag 12 april 2004 11:58 schreef Bhodisatva het volgende:
[..]
Wat dacht je van een (sex)datingsite op Internet?![]()
Preciesquote:Op maandag 12 april 2004 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
en dan weet je ook dat het niet een dikke zeug is die gewoon een random fotootje naar je heeft gestuurd
Good luck, dear...quote:Op maandag 12 april 2004 21:07 schreef Elegy het volgende:
Precies
*camouflagekleding klaarlegt*
Let's go MILF hunting
ik wil mee *camouflagekleding aantrekt*quote:Op maandag 12 april 2004 21:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Precies
Let's go MILF hunting
Obli lieverd! Heb jij nog vriendinnen?quote:Op maandag 12 april 2004 21:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Good luck, dear...![]()
Vangnet of verdovingsgeweer?quote:Op maandag 12 april 2004 21:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ik wil mee *camouflagekleding aantrekt*
soldaat paraat
Soldaat 1e klasse fixers meldt zich.quote:Op maandag 12 april 2004 21:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Precies
Let's go MILF hunting
Jij hebt helemaal geen vriendinnen van mij nodig!!quote:Op maandag 12 april 2004 21:27 schreef Elegy het volgende:
Obli lieverd! Heb jij nog vriendinnen?
quote:Op maandag 12 april 2004 21:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen vriendinnen van mij nodig!!![]()
Kan jij helemaal zelf!
Toch zie je het steeds meer, of in het verleden minder opgelet.
Ach als je het maar naar je zin hebt. De mijne is ook (maar) 3 jaar jonger!!![]()
En ik val op oudere mannen...![]()
Damn, weer achter het net gevistquote:Op maandag 12 april 2004 21:52 schreef Oblivion het volgende:
Die hebben allemaal al jongere lovers, GOOD hunting!!![]()
Volg maar wat tips op hier...![]()
Enschede is toch te ver uit de buurtquote:Op maandag 12 april 2004 22:10 schreef Nuek het volgende:
*moeder verstopt
HEY WTF!!!!! Mijn moeder is dat ritje wel waard!!!!quote:Op maandag 12 april 2004 22:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Enschede is toch te ver uit de buurt
Naja, kheb toch ov. Waar woont ze dan? En wat doet ze dit weekeind?quote:Op maandag 12 april 2004 22:25 schreef Nuek het volgende:
[..]
HEY WTF!!!!! Mijn moeder is dat ritje wel waard!!!!
Helaas ze woont niet in Enschede
grapje heeft mijn dag goedgemaaktquote:Op maandag 12 april 2004 22:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Naja, kheb toch ov. Waar woont ze dan? En wat doet ze dit weekeind?
*kansen ziet*
Grapje? Het is mij bittere ernstquote:Op maandag 12 april 2004 22:37 schreef Nuek het volgende:
[..]
grapje heeft mijn dag goedgemaakt
niet-grapje: krijg ik dan eindelijk een zusje?
Ik ben nu al zover dat ik zelfs zusjes mag maken...ain't life great?quote:Op maandag 12 april 2004 22:40 schreef Oblivion het volgende:![]()
Daar ga je Elegy!!!
![]()
Told U so...![]()
jeu, als alleen oblivion nou es niet meer boos op me was dan was het perfect ipv greatquote:Op maandag 12 april 2004 22:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben nu al zover dat ik zelfs zusjes mag maken...ain't life great?![]()
Maar dan is daar de hamvraag: Hoe kom je nou met ze in contact? Ik heb eigenlijk altijd het idee dat ze gewoon niet zijn daar waar ik ben. Terwijl ik echt niet in die "ik-ben-net-vijftien-en-zuip-me-het-ongans-aan-breezers-terwijl-ik-meebler-met-frans-bauer" tenten.quote:Op maandag 12 april 2004 22:45 schreef Oblivion het volgende:
Life is a bitch, and then U marry one...![]()
Gewoon de kroeg in gaan, dames zat.![]()
Nuek en Oblivion: Zullen we lief voor elkaar zijn?quote:Op maandag 12 april 2004 22:45 schreef Nuek het volgende:
[..]
jeu, als alleen oblivion nou es niet meer boos op me was dan was het perfect ipv great
Oblivion:![]()
Ik wel in het vervolgquote:Op maandag 12 april 2004 22:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nuek en Oblivion: Zullen we lief voor elkaar zijn?![]()
![]()
Sportscholen, daar zeg je me wat. Op fitness zie ik af en toe ook wel eens dames waarvan ik dan denk...quote:Op maandag 12 april 2004 22:49 schreef Oblivion het volgende:
Ik ben niet boos nuekje.... Echt niet...![]()
OT: Cafe, sportscholen, euh euh euh euh....
CAFEEEEES!!! Of Grand-cafe's...quote:Op maandag 12 april 2004 22:47 schreef Elegy het volgende:
Maar dan is daar de hamvraag: Hoe kom je nou met ze in contact? Ik heb eigenlijk altijd het idee dat ze gewoon niet zijn daar waar ik ben. Terwijl ik echt niet in die "ik-ben-net-vijftien-en-zuip-me-het-ongans-aan-breezers-terwijl-ik-meebler-met-frans-bauer" tenten.
En als ik ze al zie, zijn ze altijd al "voorzien"
Misschien toch maar eens posten bij de basisscholen
Heb ik ook aan zitten denken...quote:Op maandag 12 april 2004 22:51 schreef Nuek het volgende:
ZwembadenKejje meteen de zwembad uitchecken!
Ennuh effe helemaal ontopic: zelf toch met regelmaat gezien dat jochies van zeventien maar wat stoer doen met chika's van 25
quote:Op maandag 12 april 2004 22:50 schreef Nuek het volgende:
Ik wel in het vervolg![]()
Als ik lesbisch was dan ging ik Oblivion stalken![]()
Bachelorettepartys! Da's een goed idee!quote:Op maandag 12 april 2004 22:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
CAFEEEEES!!! Of Grand-cafe's...![]()
Of eigenlijk misschien moet je wel zoeken naar een bachelorette party...zitten altijd dames tussen die single zijn, en wat ouder...![]()
Dus diegene die er "raar verkleed" uitziet links laten liggen, en voor de rest gaan....
Ik doel niet op 25 jaar, ik richt mijn vangnet eerder op 30+quote:Op maandag 12 april 2004 22:51 schreef Nuek het volgende:
ZwembadenKejje meteen de zwembad uitchecken!
Ennuh effe helemaal ontopic: zelf toch met regelmaat gezien dat jochies van zeventien maar wat stoer doen met chika's van 25
Euh, zie fotoboekquote:Op maandag 12 april 2004 22:53 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heb ik ook aan zitten denken...![]()
Sportscholen...? Of ben je al vreselijk gespierd, Elegy?![]()
Ik weet hoe jij eruit ziet!quote:Op maandag 12 april 2004 22:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik doel niet op 25 jaar, ik richt mijn vangnet eerder op 30+(want wellicht hebben ze ook nog dochters...)
Euh, zie fotoboek![]()
Kee danquote:Op maandag 12 april 2004 22:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik weet hoe jij eruit ziet!![]()
Alsof 30 plus niet op de sportschool zit...die hebben het zwaar hoor tegen de zwaartekracht...
![]()
Ja, of ze hebben kleuters thuis...![]()
Erotiekquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik wil erotiek met een 30+ vrouw
jetzt
Volgens mij zitten die 30+ dames niet echt meer te wachten op voorzichtigheidquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
dat bedoel ik ook, Elegy, alleen wat netter
KEIHARDE SEX wil ik!!!
Damn, we worden weer eens vergetenquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
die is aan het rondnuecken, denk ik
Donequote:Op dinsdag 13 april 2004 18:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
zet het ook in je sig, Elegy
quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Done
okquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:46 schreef Elegy het volgende:
Moeten we trouwens niet al "Oprichter" door het leven gaan?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ok
beiden Oprichter van...
dan wil ik eerstquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
![]()
Ik ga eens even kijken of ik Femke te pakken kan krijgen...
quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
die is aan het rondnuecken, denk ik
quote:Oprichter van de Bond van Jongemannen die Kicken op Sex met Oudere Vrouwen
*knaagt*quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]Dat was gisteravond...
![]()
Met 12,5 hak, hoge glim laarzen...Eat yout heart out...
![]()
en achteruit, en vooruit, en achteruit, en weer vooruit...quote:Zo zo jullie gaan vooruit...![]()
Dat is wel heel braaf...quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:01 schreef Elegy het volgende:
en achteruit, en vooruit, en achteruit, en weer vooruit...![]()
Gewoon doen hoor, ik denk dat veel jongens/mannen in die leeftijd dat juist heel leuk vinden.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:33 schreef suikerzoet het volgende:
...met mijn rechterarm... (en nu moet ik mijn mond houden)quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat is wel heel braaf...![]()
Heb je nu al een plan de campagne?
Kijk of ze een trouwring dragen, dat scheelt alquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:08 schreef Elegy het volgende:
En: Hoe zorg ik dat hun vent me niet in elkaar mept
Normaal doen, hmmm, moeilijk, maar doenbaar. Normale interesse...dat wordt al iets makkelijker.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:10 schreef Oblivion het volgende:![]()
Wat dacht je van normaal doen, en normaal interesse tonen?
Mijn humorquote:Alhoewel je humor jou heel ver kan brengen...![]()
Ik moet toch maar eens naar zo'n single feestquote:Door met singles om te gaan...![]()
Goed planquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:09 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Kijk of ze een trouwring dragen, dat scheelt al
Of het ooit gaat lukken, tja, wie weet. maar of dat dit wekeind is, ik betwijfel hetquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:19 schreef Oblivion het volgende:
Okidoki! Nou ik hou het topic in de gaten, want ik wil wel eens weten of je echt scoort ook...![]()
Waar ik wel van overtuigd ben...![]()
Heb je bijgevoegd op MSN....
waar kunnen ik en m'n lid lid worden van die bond?quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:31 schreef Elegy het volgende:
Kijk, dit begint al vorm aan te nemen
Goed plan!quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:59 schreef sonnie het volgende:
Als je 30+ chicks wil moet je naar dat feest van de Volkskrant volgens mij. Ik las vandaag in een advertentie dat zoiets binnenkort is in Rotterdam. Me dunkt dat je daar wat aan de haak kan slaan.
Maar ik ga natuurlijk niet, ghe ghe.
Gewoon in dit topic melden dat je wel in bent voor een partij wilde sex met een 30+ damequote:Op woensdag 14 april 2004 00:01 schreef Caesu het volgende:
[..]
waar kunnen ik en m'n lid lid worden van die bond?
Ik draag expres geen trouwring.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:09 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Kijk of ze een trouwring dragen, dat scheelt al
De supermarkt, in het pad met babyvoeding en wasmiddelen is nu niet direct een aangename plaats om een gesprek te beginnenquote:Op woensdag 14 april 2004 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
Nu nog het lef om ze daadwerkelijk aan te spreken.
Dan kan je natuurlijk wel altijd vragen naar hun ervaringen met die zwarthoudende wasmiddelen. Welke zij de beste vinden. Dreft of Robijn.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
De supermarkt, in het pad met babyvoeding en wasmiddelen is nu niet direct een aangename plaats om een gesprek te beginnen
Hoewel, ik kan natuurlijk wat "wastips vragen". Alleen draag ik bijna alleen maar zwarte kleding, is het natuurlijk een beetje dom als ik kom aankakken met een pak Omo Super Turbo Mega White
Alleen weet ik het al. Gewoon driekwart liter azijn er in, en verder niks. Maargoed, dan kan ik ze misschien wel een demonstratie aanpratenquote:Op woensdag 14 april 2004 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan kan je natuurlijk wel altijd vragen naar hun ervaringen met die zwarthoudende wasmiddelen. Welke zij de beste vinden. Dreft of Robijn.
Moet ineens denken aan die briljante reclame die nu op TV is, over dat stel en die supermarkt
Zou het helpen als ik er aan toevoeg dat ik vroeger blank was, blauwe ogen en blond haar had?quote:Op woensdag 14 april 2004 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, precies. Je kan het ook andersom doen. In je flitsend zwarte outfit gaan posten in het wasmiddelen pad en als er dan een geschikte kandidate zo'n zwart-middel pakt erop duiken en zeggen dat het met azijn veel beter werkt en dat jij het wandelende bewijs bent en zo.
quote:Op woensdag 14 april 2004 12:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zou het helpen als ik er aan toevoeg dat ik vroeger blank was, blauwe ogen en blond haar had?
"Azijn, alles wordt er gitzwart mee!"
* Fixers maakt t-shirt: Oude fiets gezocht...quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:59 schreef sonnie het volgende:
Als je 30+ chicks wil moet je naar dat feest van de Volkskrant volgens mij. Ik las vandaag in een advertentie dat zoiets binnenkort is in Rotterdam. Me dunkt dat je daar wat aan de haak kan slaan.
Maar ik ga natuurlijk niet, ghe ghe.
* Elegy maakt ook shirt om naast Fixers te gaan lopen: ...voor het ruigere terreinquote:Op woensdag 14 april 2004 17:48 schreef Fixers het volgende:
[..]
Fixers maakt t-shirt: Oude fiets gezocht...
...did it?quote:Op woensdag 14 april 2004 22:44 schreef Tobbe het volgende:
*been there*
Jij welquote:Op woensdag 14 april 2004 22:53 schreef Tobbe het volgende:
Been there, done that.
gemiste kansquote:Op woensdag 14 april 2004 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
dr zat vandaag een mooie vrouw in de busheb dr een half uur aan zitten staren, volgens mij had ze het wel door, want ze keek af en toe even opzij en meteen weer weg
Inderdaad, en daarna haarquote:Op woensdag 14 april 2004 23:00 schreef Caesu het volgende:
[..]
gemiste kans
probeer morgen dezelfde bus te nemen.
Of ga onder de bus liggen met een bosje rode rozen...... (Wel hard zingen natuurlijk, anders kom je niet boven het motorgeluid uit).quote:Op woensdag 14 april 2004 23:00 schreef Caesu het volgende:
[..]
gemiste kans
probeer morgen dezelfde bus te nemen.
Ik ook dafjequote:Op woensdag 14 april 2004 23:39 schreef dafjedaf het volgende:
Ik heb het makkelijk <knip>
quote:Op donderdag 15 april 2004 00:05 schreef Drugshond het volgende:
Zoek eens op internet naar Scoreland Babes....... jummie jummie jummie....
Jessica Turner
Linsey Dawn McKenzie
Ona
Penny
Wendy Wonders
Vtel! Details!quote:Op donderdag 15 april 2004 13:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
*doing it all the time..
Och, ieder zo zijn mening hè? Trouwens, we hebben een nieuw lid: Caesuquote:Op donderdag 15 april 2004 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
u bent fout
vraag maar aan elegy, die kan het mooier omschrijven
Even offtopic, maar ik wilde even zeggen dat ik je heel cool vind, dafjedaf. "Chick on a mission"quote:Op woensdag 14 april 2004 23:39 schreef dafjedaf het volgende:
Ik heb het makkelijk, ik wacht tot ik oud ben en dan maar masturberen
Het is echt super lekker....quote:Op donderdag 15 april 2004 17:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vtel! Details!![]()
Welnee man, zo'n meid van 20 is toch niets. Allemaal zo nieuw nog enzo. Nog zo kinds. Pas vanaf de 25/30 begint het echt wat te worden.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:24 schreef PageR het volgende:
vraag het me toch af hoe dat is met een vrouw van een jaar of 35-40.. Ze zeggen dat je dat niet anders meer wil, ik weet het niet hoor er bestaat volgens mij niks beters dan een bloemetje van een meid van een jaartje of 20
Gohquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Het is echt super lekker....
gewoon mailtje sturenquote:Op maandag 2 december 2002 14:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
heeft niets met leeftijd te maken of jet strak isquote:Op maandag 2 december 2002 14:32 schreef thumper het volgende:
quote:Op zondag 11 april 2004 13:20 schreef Bhodisatva het volgende:
Ik ben zelf 43 en heb een 15-jaar jongere minnaar (voor de sex & spanning). Via Internet gezocht en gevonden. Voor een "oudere vrouw" is het juist leuk een jonge minnaar; die houdt het langer vol en kan vaker...![]()
gewoon goed op internet rondkijken en op 80's party's bijvoorbeeld. hahaquote:Op zondag 11 april 2004 21:58 schreef Fixers het volgende:
[..]
80's parties...quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:34 schreef Patty.Lol het volgende:
[..]
gewoon goed op internet rondkijken en op 80's party's bijvoorbeeld. haha
één keer sex ofzo zou ik nog wel willen uitproberen denk ik. ligt er helemaal aan natuurlijk - hoe ze er uit ziet en hoe ze zich gedraagt enzo.quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:39 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Mijn oude buurjongen had op zijn 17 jarige leeftijd een tijdje een sexrelatie met een collega van hem... Deze vrouw was in de 50![]()
Nou vind ik dat toch wel een beetje ver gaanRuim in de 20 vind ik allemaal niet erg... maar in de 50... nee, liever niet
Zelf geen ervaring met oudere vrouwen eigenlijk... Nou ja, ik destijds 17 en zij 18![]()
Hilversum 3 kan ook, is weer 80's daar. Anders naar David Bowie concert binnekort.quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
80's parties...![]()
* Fixers zet weer eens een plaatje op van Joy Division
Ze was niet moeders mooiste had ik gehoordquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:43 schreef Caesu het volgende:
[..]
één keer sex ofzo zou ik nog wel willen uitproberen denk ik. ligt er helemaal aan natuurlijk - hoe ze er uit ziet en hoe ze zich gedraagt enzo.
Nah, ik ga in het najaar al naar Sarah McLachlanquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:44 schreef Fixers het volgende:
[..]
Hilversum 3 kan ook, is weer 80's daar. Anders naar David Bowie concert binnekort.
Vrouwen rond de 30 hebben meer kennis en ervaring. Meer minnaars gehad etc. Ik geef natuurlijk nu niet een vrijbrief om elk mokkel van 30+ te gaan liggen ne*ken. Oog wilt immers ook wat en ze moeten er goed uitzien.quote:Op maandag 2 december 2002 15:45 schreef Lucille het volgende:
Maar ff zonder dollen. Waarom zou het anders moeten zijn bij vrouwen boven de 30 jaar? ZIt echt geen verschil in hoor. Hooguit dat je ze op een andere plek ontmoet, maar eenmaal in het vizier kan je dezelfde verleidingstechniek gebruiken die je normaal hebt. Tenzij je normaal alleen een Breazah-chick probeert te daten.
ok dan! waar in Haarlem en wanneer?quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nah, ik ga in het najaar al naar Sarah McLachlan
Binnenkort is er hier (Haarlem) weer een 80's feestje. Daar ga ik dus zeer weten heen
In het Patronaat:quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:51 schreef Patty.Lol het volgende:
[..]
ok dan! waar in Haarlem en wanneer?
quote:Zaterdag 24 April Prijs ¤ 6,- 00.00 - 04.00 u 18+ geen voorverkoop
After Eighties Dance Party
DJ's Dion & Whiplash
80’s pop, wave, electro. In the mix o.a: Zoot Woman, Felix the Housecat, Miss Kittin, Daftpunk, Gary Numan, Tears for Fears, Heaven 17, Talking Heads, Depeche Mode, Soft Cell, U2, New Order, Adult. Tiga, Vive la Fete en Fisherspooner.
oh waar woon je dan?quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:14 schreef Elegy het volgende:
Da's mij net te ver weg, Haarlem kan ik met de bus nog doen
Zie profielquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:18 schreef Patty.Lol het volgende:
[..]
oh waar woon je dan?
in IJmuiden? en was je gister ook uit in Haarlem toevallig?
quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:13 schreef PacinoAllstars het volgende:
[..]
Vrouwen rond de 30 hebben meer kennis en ervaring. Meer minnaars gehad etc. Ik geef natuurlijk nu niet een vrijbrief om elk mokkel van 30+ te gaan liggen ne*ken. Oog wilt immers ook wat en ze moeten er goed uitzien.
MAar in de meeste gevallen is het wel zo van dat vrouwen net als wijn zijn hoe ouder hoe beter.
Ehm... omdat ze het na haar dertigste zelf steeds leuker gaat vinden en dat helpt ook.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:10 schreef extreme het volgende:
[..
laat iemand me eens een reden geven waarom sex met een oud vel leuker/beter/lekerder zou zijn dan met een jonge meid?
eentje maar
als er geen andere plaats is dan alleen een auto...vinden 30+-ers best spannend hoor! iig ikke welquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:10 schreef extreme het volgende:
Sex in de auto? kom nou toch, ik ben geen 18 meer.
ze zijn niet zo preuts als zo'n jong grietje!quote:meer zin in sex? bullshit, jonge meiden zitten nog niet dertig jaar aan de pil,[/qoute]
bij sommige vrouwen vermindert dat idd hun geslachtdrift....maar er zijn genoeg wilde 30+-ers die daar echt geen last van hebben!
[quote]
laat iemand me eens een reden geven waarom sex met een oud vel leuker/beter/lekerder zou zijn dan met een jonge meid?
En jij hebt maar 1 oudere vrouw nodig gehad om dit alles te ontdekken?quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:10 schreef extreme het volgende:
-een iets wat gefrustreerde post van een oudere heer-
quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:10 schreef extreme het volgende:
laat iemand me eens een reden geven waarom sex met een oud vel leuker/beter/lekkerder zou zijn dan met een jonge meid?
eentje maar![]()
over frustraties gesprokenquote:Op zondag 18 april 2004 11:52 schreef Oblivion het volgende:
En jij hebt maar 1 oudere vrouw nodig gehad om dit alles te ontdekken?
Of heb je het van horen zeggen?
Je verhaal raakt kant noch wal, je hebt het het over 2 verschillende (oudere) leeftijden.
depends on the point of view doesnt it?quote:-een iets wat gefrustreerde post van een oudere heer-
Dus sex met oudere vrouwen is een fetish volgens jou? poepsex en sex met dieren ook. Lijkt me wat ver gaan om er zo over te denken, te meer daar ik *denk* dat je zelf de dertig ruim gepasseerd bent (geen fotoboek, geen info in je profiel etc.. ik zeg niet dat het zo is, ik zeg alleen dat het er op lijkt) en al aardig die kant op gaat waarschijnlijk.quote:Dat is een fetish. Een oud vel is in mijn belevenis een hoog bejaarde dame/heer.
Ben ik maar gestopt met lezen bij dit gevatte antwoord.quote:Op zondag 18 april 2004 13:53 schreef extreme het volgende:
[..]
over frustraties gesprokenof moet ik zeggen: je voelt je zeker aangesproken?
Iets wat de rest al wist. De waarheid is hardquote:Op zondag 18 april 2004 14:00 schreef Oblivion het volgende:
Jij hebt gelijk.![]()
Sorry hoor, maar wat ben jij vervelend. Je beschuldigt Oblivion van het geven van een persoonlijke mening, terwijl je zelf heel stoer je antwoord begint met 'been there, done that', wat is dat anders dan een persoonlijke mening dan?quote:Op zondag 18 april 2004 13:53 schreef extreme het volgende:
[..]
over frustraties gesprokenof moet ik zeggen: je voelt je zeker aangesproken?
mijn conclusies zijn gebaseerd op feiten, die van jou op aannames,
idd, been there, done that, en hoezo 'heb ik maar een oudere vrouw' nodig gehad om dit te ontdekken? Als je dan toch een 'algemene' redenatie maakt, doe het dan niet vanuit je eigen (blijkbaar ernstig bekrompen) perspectief er zijn mensen die een betoog baseren op iets meer dan een enkel voorval, en in tegenstelling tot jij hoor ik wel bij die groep. Als m'n verhaal 'kant nog wal raakt', haal het onderuit zou ik zeggen. Voorlopig hebben we het slechts over jouw persoonlijke mening, en zoveel mensen, zoveel meningen. Ik hoor je namelijk zeggen dat ik ongelijk heb, maar ik hoor je niet zeggen waarom ik ongelijk heb.
[..]
depends on the point of view doesnt it?
[..]
Dus sex met oudere vrouwen is een fetish volgens jou? poepsex en sex met dieren ook. Lijkt me wat ver gaan om er zo over te denken, te meer daar ik *denk* dat je zelf de dertig ruim gepasseerd bent (geen fotoboek, geen info in je profiel etc.. ik zeg niet dat het zo is, ik zeg alleen dat het er op lijkt) en al aardig die kant op gaat waarschijnlijk.
Het enige punt wat ik maakte is dat oudere vrouwen in bed niets voor hebben op jongere vrouwen. Ik trek het niet meteen in de extreme hoek.
Om te beginnen 'beschuldig' ik niemand (quote:Op zondag 18 april 2004 14:48 schreef keesjeislief het volgende:
Sorry hoor, maar wat ben jij vervelend. Je beschuldigt Oblivion van het geven van een persoonlijke mening, terwijl je zelf heel stoer je antwoord begint met 'been there, done that', wat is dat anders dan een persoonlijke mening dan?![]()
quote 'm ff voor me, ik lees er blijkbaar overheenquote:Oblivion geeft toch een argument waarom zij denkt dat sex met een oudere vrouw beter kan zijn?
nee, maar er zijn ook meisjes van 15 die al een berg ervaring hebben met tientallen jongens, terwijl er ook vrouwen van 35 zijn die nooit verder gekomen zijn dan een minnaar, ik geef je slechts de meest algemene punten, als we specifiek gaan kijken kan ik m'n lijstje wel met honderd punten uitbreiden.quote:Je hebt ongelijk omdat je alle mogelijke nadelen aan een oudere vrouw opsomt die je maar kunt bedenken, terwijl jij ook wel weet dat niet al de door jou genoemde nadelen tegelijkertijd op een bepaalde vrouw van toepassing zullen zijn.
Alle dingen die je noemt zijn niet leeftijdsgebonden hoor. Sinds internet, de Yes en de Viva en de sexuele revolutie denk ik dat de jeugd de oudere generatie voorbij is in dat opzicht.quote:Tegenover de dingen die jij nadelen noemt staan zaken als ervaring, het goed kennen van hun eigen lichaam en het hebben van de nodige ervaring met wat mannen lekker vinden en het dingen durven uitproberen.
Ah, we hebben toch nog twee argumenten gevonden dus: Oudere (getrouwde-)vrouwen zijn dus makkelijker te 'scoren' zeker als ze door hun vent (die zich sufrukt op plaatjes van jonge meiden overigens) sexueel verwaarloost worden, en voor de mensen onder ons die zelf nog geen ervaring hebben dus, onder het motto van een 'ouwe fiets'quote:Zelf heb ik het één keer meegemaakt, ik zat destijds op voetbal en op onze club kwam regelmatig een oudere vrouw (zo rond de 35 denk ik), ik vond haar echt heel mooi (ik was destijds misschien 21 of 22) terwijl ik me normaal gesproken nauwelijks aangetrokken voel tot oudere vrouwen. Het is er (helaas maar) één keer van gekomen om sex met haar te hebben (ze was/is nl. getrouwd), maar ik vond het heerlijk en heb er een hoop van geleerd
![]()
Grappemaker het is toch logisch. Er van uitgaan dat we het wel hebben over een gezonde 30+ die er niet vies van is.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:10 schreef extreme het volgende:
[..]
Lachwekkende bullshit
Ik heb wel een fotoboekquote:Op zondag 18 april 2004 18:22 schreef Oblivion het volgende:
Ach Extreme, ik zal het maar ophouden dat jij een dikke veertiger bent, en dat jouw visie op oudere vrouwen een beetje (erg) verwrongen is. 40 ----> 55/60
Dat was me al duidelijk ja.quote:Of lees net als ik gewoon niet.![]()
quote:Op zondag 18 april 2004 18:21 schreef PacinoAllstars het volgende:
Die bullshit die je lult over stumpers en anale sex is per individu verschillend en ik weet niet over wat voor vrouw jij het hebt, maar iemand die het 3 keer toelaat om geneukt te worden in je kont zonder glijmiddel haha is wel een marcabere fout.
Buitensex gelul is ook bullshit zag van het weekend nog zat stelletje eind 20 begin 30 buiten neuken.
Ook hier kunnen we rustig stellen dat vrouwen misschien creatiever worden in het verhullen van dingen naarmate de jaren vorderen, maar ik heb nog nooit een lichaam gezien wat er met het verstrijken van de jaren mooier op werd, dus vrouwen die nog mooi zijn op hun 40e waren bloedmooi toen ze jong waren, meiden die er al niet uitzien als ze 18 zijn wil je echt niet tegenkomen als ze de middelbare leeftijd naderen.quote:Wat betreft hoe ze eruit zien ik zei nog in mijn post het oog wilt immers ook wat je hebt namelijk ook vrouwtjes van 18 of 20 die er niet uitzien.
quote:Wat betreft je gelul over jonge meiden. Niets aan toe tevoegen![]()
quote:Op maandag 19 april 2004 09:21 schreef erodome het volgende:
Ik denk niet dat een oudere vrouw per definitie beter is als een jongere vrouw, het gaat allemaal om aantrekkingskracht en de wil om er samen wat van te maken in bed.
Dat kan met een oudere vrouw ontzettend klikken, dat kan met een jongere vrouw ontzettend klikken...
Ik ben heel blij voor je, maar heb in tegenstelling tot jou geen behoefte aan hoe iemand eruit ziet.quote:Op maandag 19 april 2004 10:30 schreef extreme het volgende:
Ik heb wel een fotoboekof zoek anders ff in de B&H topics waar ik foto's van mezelf gepost heb, ik zie er verdomd goed uit voor een 'dikke veertiger'
Nee, blijkbaar is het veiliger voor je om aan te nemen dat ik een 'dikke veertiger ben'quote:Op maandag 19 april 2004 10:33 schreef Oblivion het volgende:
Ik ben heel blij voor je, maar heb in tegenstelling tot jou geen behoefte aan hoe iemand eruit ziet.![]()
Daarom is Erodome ook bij uitstek geschikt als moderator van dit forum, ze is subtiel, weet alles, en kwetst niemand.quote:Zoals Erodome het heeft neergezet is iets "vrouwvriendelijker".
Kom eens met steekhoudende argumenten dan, voorlopig heb ik alleen van je gehoord dat m'n verhaal kant nog wal raakt, als je in discussie wilt graag, maar neem dan wel een stelling die je kan onderbouwen.quote:Vrouwen reageren niet op je, omdat je inkoppertje gebruikt als "gefrustreerd" en "aangevallen".
Daar kan je niks mee, moet je zelf ook weten.![]()
Je haalt 2 (oudere) leeftijden door elkaar...quote:Op maandag 19 april 2004 10:38 schreef extreme het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar is het veiliger voor je om aan te nemen dat ik een 'dikke veertiger ben'
[..]
Daarom is Erodome ook bij uitstek geschikt als moderator van dit forum, ze is subtiel, weet alles, en kwetst niemand.
[..]
Kom eens met steekhoudende argumenten dan, voorlopig heb ik alleen van je gehoord dat m'n verhaal kant nog wal raakt, als je in discussie wilt graag, maar neem dan wel een stelling die je kan onderbouwen.
![]()
quote:Op maandag 19 april 2004 10:30 schreef extreme het volgende:
Ik heb wel een fotoboekof zoek anders ff in de B&H topics waar ik foto's van mezelf gepost heb, ik zie er verdomd goed uit voor een 'dikke veertiger'
Nog een inkopper: Zit je wel dwars he?quote:Op maandag 19 april 2004 10:38 schreef extreme het volgende:
Nee, blijkbaar is het veiliger voor je om aan te nemen dat ik een 'dikke veertiger ben'
niet bepaald, ik zie het zelfs als een compliment dat je mijn intelligentie en levenswijsheid ruim vijftien jaar hoger inschat dan in werkelijkheid.quote:Op maandag 19 april 2004 11:52 schreef Oblivion het volgende:
Ow en met dikke 40ter zit ik aan leeftijd te denken, jij kennelijk voelt je "aangevallen".![]()
Zo fucking easy dat inkoppen.![]()
'oudere' vrouwen is voor mij alles boven de 35.. vanaf die leeftijd gaat het namelijk hard bergafwaarts, en tussen 35 en 50 zit 15 jaar aftakeling, en dat is de groep waar ik het over heb.quote:Op maandag 19 april 2004 11:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je haalt 2 (oudere) leeftijden door elkaar...![]()
Een taille verdwijnt bij de overgang.
Een taille is vruchtbaarheid. Met de overgang verdwijnt de vruchtbaarheid, dus ook de taille.
De gemiddelde leeftijd van een vrouw in de overgang is 52!!!
Daar gaat deze discussie niet over, hij is gestart door een een jonge man.
Die kijkt naar vrouwen van 30 35.
en ik zeg nergens dat het 'ziek is om met oudere vrouwen sex te hebben' ik zeg dat het een ziek idee is dat oudere vrouwen beter zijn in bed,quote:Als jij dan aan komt kakken dat het een ziek idee is om met oudere vrouwen sex te hebben, moet je niet zeiken over het feit dat je geen feedback krijgt!
LEZEN is de keyword hier.
Als oudere mannen per definitie genuanceerder zijn (ook een leuke stelling, bijna een topic waard) dan is het nogal tegenstrijdig met je aanvankelijke gedachte dat ik in de veertig moest zijn toch?quote:Op maandag 19 april 2004 12:33 schreef Oblivion het volgende:
Nee, ik was te naief te denken dat een "oudere" man wel wat genuanceerder door de bocht zou kunnen komen.![]()
Je staat van een toren te blazen alsof je leven ervan afhangt. En kost erg veel moeite om je in die staat serieus te nemen.quote:Op maandag 19 april 2004 12:47 schreef extreme het volgende:
en het punt is dus niet dat ik ongelijk heb, ik breng het alleen niet subtiel genoeg?
sorry...quote:Op maandag 19 april 2004 12:51 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Je staat van een toren te blazen alsof je leven ervan afhangt. En kost erg veel moeite om je in die staat serieus te nemen.
Je hebt nog steeds ongelijk!quote:Op maandag 19 april 2004 12:47 schreef extreme het volgende:
Als oudere mannen per definitie genuanceerder zijn (ook een leuke stelling, bijna een topic waard) dan is het nogal tegenstrijdig met je aanvankelijke gedachte dat ik in de veertig moest zijn toch?
en het punt is dus niet dat ik ongelijk heb, ik breng het alleen niet subtiel genoeg?
jammer dat je nog steeds niet kan zeggen waarom ik ongelijk heb.quote:Op maandag 19 april 2004 13:06 schreef Oblivion het volgende:
Je hebt nog steeds ongelijk!![]()
ik vind het inderdaad opmerkelijk dat er mensen zijn die zonder meer van dingen uitgaan zonder het e.e.a even te staven, jezelf blijven tegenspreken helpt ook niet mee. Nogmaals, want lezen is duidelijk niet je sterkste punt, ik voel me op geen enkele manier aangevallen, ik zie het eerder als een compliment.quote:Jezus dat 40 zit je echt dwars...
![]()
grappig, ik beweer precies hetzelfde met als verschil dat ik het wel kan onderbouwen, en mijn verhaal raakt 'kant nog wal'quote:Ik vind ook niet dat oudere vrouwen beter sexen...of jongere vrouwen. Nooit gezegd, zal je me ook niet horen zeggen. (schrijven in dit geval) Ook niet van oudere mannen. Jongere mannen,
Aldus de gefrustreerde vrouw van middelbare leeftijd, het spijt me als ik iets gezegd heb wat je je persoonlijk aangetrokken hebt, het was tegen niemand persoonlijk gericht. Ook niet tegen jou.quote:Ik vind inderdaad dat je je als een hork gedragen hebt.![]()
yeah, quote nog even m'n post waarin ik dat afkeur, als je 'm kan vinden tenminste, ik zie 'm namelijk niet. Ik heb erg goeie sex gehad met oudere vrouwen, alleen heb ik daar niet nadrukkelijk meer plezier aan beleefd dan aan sex met jonge meiden, tegendeel eerder.quote:Kortom, je post draagt zoveel arrogantie uit, terwijl je zelf ook oudere vrouwen heb geneukt....wilde ik nog even kwijt.
nogmaals, je hoort me nergens zeggen dat oudere vrouwen slecht zijn in bed, alleen niet per definitie beter dan jonge meiden, dat is gewoon een achterhaald idee.quote:OW wat zijn ze moe, afgemat, ijdel, en zo overal NIET voor in, maar wel met ze sexen...![]()
En niet zeggen dat het niet zo is, anders moet je gewoon je mond dichthouden want dan heb je het van horen zeggen!![]()
gelukkig, want dit verhaal met jou doet me denken aan een uitspraak van m'n oma: tegen domheid valt niet te vechten.quote:vind het niet eens een dikke discussie waard.
Vtel, vtel! Details willen we lezen!!!quote:Op maandag 19 april 2004 23:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
*intussen contact met oudere vrouw heeft*
goed bezig!quote:Op maandag 19 april 2004 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
tot nu toe is het wat gepraat op msn, maar we zoeken naar een datum waarop we elkaar kunnen ontmoeten om ranzige sex te hebben
al ge-editquote:Op maandag 19 april 2004 23:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Caesu lees mn bovenstaande post ff
Ik had de rest ook al gelezen. Jouw 'opsomming van onderbouwde feiten' is een opsomming van mogelijke verschijnselen. We hebben het hier niet over een inwoonster van een bejaardentehuis hoor, maar over een vrouw van 30+ die er goed uitziet en een actief sexleven heeft. Zo'n vrouw valt niet onder de gefrustreerde huisvrouw die jij beschrijft.quote:Op zondag 18 april 2004 18:18 schreef extreme het volgende:
[..]
Om te beginnen 'beschuldig' ik niemand (FOK! is een discussieforum toch?), maar er zit een aanzienlijk verschil tussen 'ergens vanuit gaan' volkomen zonder enige grond, en een opsomming van onderbouwde feiten, als je dat verschil niet snapt heb je niks te zoeken op een forum. Wat ook nog mogelijk is, dat je pas bent begonnen met lezen bij m'n 2e post in dit topic, dan moet je misschien een stukje verder terug om te snappen waar het over gaat.
Je hebt gelijk, ik heb me vergist. Misschien wat andere ervaringsfeiten?quote:quote 'm ff voor me, ik lees er blijkbaar overheenZe geeft geen enkel argument, ze zegt slechts dat m'n verhaal 'kant nog wal raakt' zonder te vertellen waarom dat zo is, anders dan dat ze zelf in de categorie 'oudere vrouw' valt en zich blijkbaar aangevallen voelt.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:44 schreef Lammie het volgende:
Het was in Loreth
Ik was 21 zij was 31 ze zag er geweldig uit prachtige benen top figuur waanzinnig gekleed mischien wel het mooiste wat ik ooit heb beleeft met een vrouw, ze was dan wel spaanse.
quote:Op woensdag 7 april 2004 12:48 schreef DrFonk het volgende:
Sex met een oudere vrouw is top! Okay, het oog wil ook wat natuurlijk.
Eigen ervaring is het volgende: mijn vriendin is 38 en ik ben 29. Ze heeft een kind, maar dat gelul dat een vrouw dan automatisch ruim is, is onzin. Mijn vriendin is heerlijk strak (in- en uitwendig) en zo goed als onverzadigbaar (kleine overdrijffactor, maar sowieso vaker en langer zin dan de "jongere" vrouwen waar ik wat mee heb gehad).
Hoe eea zo heeft kunnen gebeuren? Ze is een ex-collega waar ik toevallig weer mee in contact kwam na 1,5 jaar en de klik was er gelijk.
succes ermee
quote:Op maandag 2 december 2002 22:06 schreef RikDeMan het volgende:
Ik zelf ben 29 jr. en vrij regelmatig met een vrouw van 43. En nee, geen hangtieten of een blubberkont maar lekker strak in het vel met alles op de juiste plaats en een heerlijk koppie! En ja, we hebben daarnaast beide een vaste relatie en nee, die partijen weten er niet van! We delen en leven elkaars fantasieeen uit!
Ja, maar je begrijpt toch hopelijk ook wel dat zo'n meisje meer uitzondering dan regel is? Jouw lijstje van punten is juist het probleem: die gaan niet allemaal tegelijk voor dezelfde vrouw op. Je moet misschien eens proberen wat meer nuances aan te brengen in je denkpatronen. Er zijn voldoende vrouwen van 30+ die aan geen enkel punt dat jij noemt, voldoen.quote:nee, maar er zijn ook meisjes van 15 die al een berg ervaring hebben met tientallen jongens, terwijl er ook vrouwen van 35 zijn die nooit verder gekomen zijn dan een minnaar, ik geef je slechts de meest algemene punten, als we specifiek gaan kijken kan ik m'n lijstje wel met honderd punten uitbreiden.
Nee, die zijn niet per sé leeftijdsgebonden, maar met een beetje logisch verstand ben je het misschien toch wel met me eens dat gemiddeld oudere vrouwen meer ervaring hebben dan jongere, of niet? Daarbij zijn de vrouwen over wie wij het nu hebben van na de sexuele revolutie hoorquote:Alle dingen die je noemt zijn niet leeftijdsgebonden hoor. Sinds internet, de Yes en de Viva en de sexuele revolutie denk ik dat de jeugd de oudere generatie voorbij is in dat opzicht.
Erg makkelijk, erg sneu. Bovendien klopt het niet, ik had al behoorlijk wat ervaring voor die oudere vrouw. Als ik me ook tot dit soort dingen zou gaan verlagen, zou ik misschien kunnen zeggen dat het voor een man van jouw leeftijd, inlevingsvermogen en intelligentie (verwaarloostquote:Ah, we hebben toch nog twee argumenten gevonden dus: Oudere (getrouwde-)vrouwen zijn dus makkelijker te 'scoren' zeker als ze door hun vent (die zich sufrukt op plaatjes van jonge meiden overigens) sexueel verwaarloost worden, en voor de mensen onder ons die zelf nog geen ervaring hebben dus, onder het motto van een 'ouwe fiets'
laatste argument zie ik wel wat in.
Jawel, maar een mooie vrouw van 35, was nog veel mooier toen ze 20 was, wat idd absoluut niet wegneemt dat het nog steeds een hele mooie vrouw kan zijn. Mijn enige puntje was dat een lichaam er met de jaren over het algemeen niet op vooruit gaat.quote:Op dinsdag 20 april 2004 03:19 schreef keesjeislief het volgende:
Ik had de rest ook al gelezen. Jouw 'opsomming van onderbouwde feiten' is een opsomming van mogelijke verschijnselen. We hebben het hier niet over een inwoonster van een bejaardentehuis hoor, maar over een vrouw van 30+ die er goed uitziet en een actief sexleven heeft. Zo'n vrouw valt niet onder de gefrustreerde huisvrouw die jij beschrijft.
Als we gaan kijken naar regels en uitzonderingen, dan kan je nemen als regel dat een jonge meid strakker in haar vel zit (jonge elastische huid) Meer en vaker zin in sex heeft (hormonen) Minder pretenties heeft (gewoon nog niet genoeg 'levenservaring'), en zo kan je nog wel wat dingen noemen.quote:Ja, maar je begrijpt toch hopelijk ook wel dat zo'n meisje meer uitzondering dan regel is? Jouw lijstje van punten is juist het probleem: die gaan niet allemaal tegelijk voor dezelfde vrouw op. Je moet misschien eens proberen wat meer nuances aan te brengen in je denkpatronen. Er zijn voldoende vrouwen van 30+ die aan geen enkel punt dat jij noemt, voldoen.
Een oudere vrouw heeft meer tijd gehad om vertrouwd te raken met haar lichaam, en ze heeft ook meer tijd gehad om ervaring op te doen. Dat is het enige wat je met zekerheid kan zeggen, of ze die tijd daadwerkelijk gebruikt heeft weet niemand, en ik heb er tot op heden geen concreet bewijs voor kunnen vinden, en om het gewoon maar aan te nemen gaat me te ver.quote:Nee, die zijn niet per sé leeftijdsgebonden, maar met een beetje logisch verstand ben je het misschien toch wel met me eens dat gemiddeld oudere vrouwen meer ervaring hebben dan jongere, of niet? Daarbij zijn de vrouwen over wie wij het nu hebben van na de sexuele revolutie hoor, die hebben zich minstens evenveel ontwikkeld op sexueel gebied als jongere meiden.
quote:Erg makkelijk, erg sneu. Bovendien klopt het niet, ik had al behoorlijk wat ervaring voor die oudere vrouw. Als ik me ook tot dit soort dingen zou gaan verlagen, zou ik misschien kunnen zeggen dat het voor een man van jouw leeftijd, inlevingsvermogen en intelligentie (verwaarloost) misschien ook niet meevalt iets anders in bed te krijgen dan een fijn meegaand en onderdanig sletje van een jaar of 20 tegen wie je dan heel hard "who's your daddy?!?" kunt roepen he...
.
Zegt dit niet net zoveel over de mannen als over de vrouwenquote:
En als je dan bijvoorbeeld een onderzoek leest in de Libelle onder vrouwen van 30-40jr wat de voornaamste redenen zijn dat de sex niet lukt geeft veertig procent (40%!) van de ondervraagde vrouwen als reden 'pijn bij het vrijen' Daar zakt dus m'n broek van af, wat heb je dan gedaan al die tijd? dan heb je niks bijgeleerd, en bovendien kan je dan blijkbaar ook niks overbrengen op een vent.
Afgezien van jongetjes die helemaal geen ervaring hebben (we zijn van nature redelijk lomp en onhandig, en het kost wel wat schaaf en schuurwerk om dat te boven te komen) zal het verschil tussen mannen van 20 en 40 ook niet schrikbarend groot zijn, waarbij ik persoonlijk denk dat hoe ouder de man, hoe moeilijker je 'm iets bij of af kan leren.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:11 schreef Idril-2 het volgende:
*meelees*
Interessant hoe twee heren vrouwen boven de 30 analyseren (ja, ik ben er zo één).
Eigenlijk ben ik heel benieuwd wat er in een andersom-topic boven tafel komt ('Seks met oudere mannen', wat ik overigens niet ga openen).
tuurlijk, maar dat is hier niet het onderwerpquote:Zegt dit niet net zoveel over de mannen als over de vrouwen
ik denk dat we het wel met elkaar eens zijn, ik vind ook niet dat sex met oudere vrouwen per definitie beter is dan die met jongere meiden hoor. Maar er lopen voldoende vrouwen van 30+ rond die er nog goed uitzien, een goede sexdrive hebben en door hun ervaring iets extra's hebben t.o.v. jongere meiden.quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:46 schreef extreme het volgende:
[..]
Jawel, maar een mooie vrouw van 35, was nog veel mooier toen ze 20 was, wat idd absoluut niet wegneemt dat het nog steeds een hele mooie vrouw kan zijn. Mijn enige puntje was dat een lichaam er met de jaren over het algemeen niet op vooruit gaat.
Uiterlijk is trouwens maar half relevant in dit opzicht, het zegt namelijk niks over of iemand goed in bed is of niet, het kan alleen bijdragen aan de beleving.
[..]
Als we gaan kijken naar regels en uitzonderingen, dan kan je nemen als regel dat een jonge meid strakker in haar vel zit (jonge elastische huid) Meer en vaker zin in sex heeft (hormonen) Minder pretenties heeft (gewoon nog niet genoeg 'levenservaring'), en zo kan je nog wel wat dingen noemen.
De mens heeft niet altijd de houdbaarheid gehad die we tegenwoordig kennen, nagenoeg zolang als de mens bestaat is onze levensverwachting gemiddeld ergens tussen de 25 en de 30 geweest, de lichamelijke top ligt dan ook ergens tussen de 16 en de 20, en daarna gaat het gewoon bergafwaarts. Dit is geen verzinsel, dit is een feit.
dus in het algemeen kan je nemen dat qua lichamelijke aspecten en motivaties een jonge meid het hier wint van de oudere vrouw.
[..]
Een oudere vrouw heeft meer tijd gehad om vertrouwd te raken met haar lichaam, en ze heeft ook meer tijd gehad om ervaring op te doen. Dat is het enige wat je met zekerheid kan zeggen, of ze die tijd daadwerkelijk gebruikt heeft weet niemand, en ik heb er tot op heden geen concreet bewijs voor kunnen vinden, en om het gewoon maar aan te nemen gaat me te ver.
Als we er wel vanuit gaan kan je ook nog vraagtekens plaatsen over wat voor ervaring (positief of negatief) en hoe dat van invloed is op hoe goed ze is in bed.
En als je dan bijvoorbeeld een onderzoek leest in de Libelle onder vrouwen van 30-40jr wat de voornaamste redenen zijn dat de sex niet lukt geeft veertig procent (40%!) van de ondervraagde vrouwen als reden 'pijn bij het vrijen' Daar zakt dus m'n broek van af, wat heb je dan gedaan al die tijd? dan heb je niks bijgeleerd, en bovendien kan je dan blijkbaar ook niks overbrengen op een vent.
Al met al zeg ik niet dat oudere vrouwen slecht zijn in bed, of dat een jonge meid perse veel beter is, zoveel ontloopt het elkaar over het algemeen niet, alleen de stelling dat oudere vrouwen 'per definitie' beter zouden zijn in bed wil ik onderuit halen, gewoon omdat het niet waar is.
[..]
okay, sorry, het was niet bedoeld als een persoonlijk aanval. sorry als het zo overgekomen is.
en ik heb niks tegen onderdanige sletjes van 20
Gooi het in je sigquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:49 schreef DeeCruise het volgende:
Ik wil ook lid worden van die clubAanmeldingsformulier??
Dan was dat voor mij dat laatste.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:52 schreef extreme het volgende:
Wat me dan wel weer opvalt, het zijn in dit topic voornamelijk hele jonge ventjes die 'oudere' vrouwen interessant vinden,
zou dat een moedercomplex zijn? of gewoon omdat het voor hun spannend is omdat het om onbekend terrein gaat?
Vanuit de denkwijze van Freud zijn dit inderdaad erg interessante topics. Het verlangen naar je moeder die je op anderen projecteerd om zo een oerbehoefte te vervullen en zo. Whehehe, maar goed, TS wilde tips geloof ik. Tip: ga naar een single bar en scoor een alleenstaand vrouwke van de juiste leeftijd. En kijk uit als je mee mag naar huis, er kan speelgoed rondslingeren...quote:Op woensdag 21 april 2004 12:52 schreef extreme het volgende:
Wat me dan wel weer opvalt, het zijn in dit topic voornamelijk hele jonge ventjes die 'oudere' vrouwen interessant vinden,
zou dat een moedercomplex zijn? of gewoon omdat het voor hun spannend is omdat het om onbekend terrein gaat?
same herequote:Op woensdag 21 april 2004 13:36 schreef Panzer het volgende:
[..]
Dan was dat voor mij dat laatste.
Dat laatste. Maar zo heel jong ben ik nou ook niet hoor, 23quote:Op woensdag 21 april 2004 12:52 schreef extreme het volgende:
je sig is weg? of ben je uit de bond gestapt?quote:Op woensdag 21 april 2004 20:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik ben ook niet heel jong20
Tis de stropdas, die doet t mquote:Op woensdag 21 april 2004 20:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
wat vinden jullie van haar:
[afbeelding]
Sonja Tol, prof schermster, 34 jaar oud
Ben ik het niet echt mee eens, tenzij ik onder de categorie heel jong val (nu zaterdag 22)...Mijn reden was dat het gewoon klikte, had al langer contact met die persoon, en de gespreksstof was nu eenmaal stukken interessanter dan met iemand van mijn eigen leeftijd..Ook is dit niet mijn vaste "doelgroep" maar bevalt het me gewoon goed momenteel...leeftijdsverschil is 11 jaar (zij 33)quote:Wat me dan wel weer opvalt, het zijn in dit topic voornamelijk hele jonge ventjes die 'oudere' vrouwen interessant vinden,
eergisteren was ze bij zo'n sportprogramma van mart Smeets, had ze dr haar lekker los hangenquote:Op woensdag 21 april 2004 20:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tis de stropdas, die doet t m
jij komt anders over als een onnozel jong ventje. zo, eentje waar oudere vrouwen van ballen om dat meneer denkt dat hij al heel wat is.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:52 schreef extreme het volgende:
Toch vind ik dat je je rottig uitdrukt en erg ongenuanceerd , niet alleen in deze reactie maar in alle in dit topic....ik vind je een arrogante ****** en ik vind ook dat je er zo uitziet. Jij hebt tenslotte een fotopagina (ijdelaar...)quote:Op maandag 19 april 2004 12:17 schreef extreme het volgende:
[..]
'oudere' vrouwen is voor mij alles boven de 35.. vanaf die leeftijd gaat het namelijk hard bergafwaarts, en tussen 35 en 50 zit 15 jaar aftakeling, en dat is de groep waar ik het over heb.
[..]
en ik zeg nergens dat het 'ziek is om met oudere vrouwen sex te hebben' ik zeg dat het een ziek idee is dat oudere vrouwen beter zijn in bed,
ik zeik ook niet over het feit dat ik geen feedback krijg, ik zeg alleen dat ik nog geen enkel argument heb gehoord wat mijn ongelijk bewijst,
djeeez, over lezen gesproken dus (om over begrijpend lezen nog maar te zwijgen)
zo zie je maar beste Oblivion, wijsheid komt voor jou duidelijk ook niet met de jaren.
![]()
Ah, creatief en eenzijdig knip en plakwerkquote:Op vrijdag 23 april 2004 08:17 schreef majestic_brew het volgende:
[..]
Toch vind ik dat je je rottig uitdrukt en erg ongenuanceerd , niet alleen in deze reactie maar in alle in dit topic....ik vind je een arrogante ****** en ik vind ook dat je er zo uitziet. Jij hebt tenslotte een fotopagina (ijdelaar...)
Als je ff leest; "........ik dat je je rottig uitdrukt en erg ongenuanceerd , niet alleen in deze reactie maar in alle in dit topic...." ....lijkt me helder wat mijn punt is...quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:06 schreef extreme het volgende:
[..]
Ah, creatief en eenzijdig knip en plakwerkop de kleuterschool zouden ze trots op je zijn,
maar wat is je punt precies
Ik kan lezen,quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:51 schreef majestic_brew het volgende:
[..]
Als je ff leest; "........ik dat je je rottig uitdrukt en erg ongenuanceerd , niet alleen in deze reactie maar in alle in dit topic...." ....lijkt me helder wat mijn punt is...
??quote:Kun je me eens uitleggen wat "eenzijdig knip- en plakwerk" is....
quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:42 schreef majestic_brew het volgende:
[..]
Mijn punt was dat ik vind (je hebt idd goed gelezen) dat je rottig en ongenuanceerd uitdrukt. That's all. Maar dat is alleen maar vervelend... Ook jij hebt op mijn mening!!
en mijn knip en plakwerk was gewoon een hele strofe uit een reactie. Was je dat nog niet opgevallen??
Nou....ff je penopauze aan de kant zetten en weer gewoon doen,,, ijdeltuit!
![]()
*sigh*quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:42 schreef majestic_brew het volgende:
Mijn punt was dat ik vind (je hebt idd goed gelezen dat je rottig en ongenuanceerd uitdrukt. That's all. Ook jij hebt op mijn mening!!
*sigh*quote:en mijn knip en plakwerk was gewoon een hele strofe uit een reactie. Was je dat nog niet opgevallen??
er zit een barst in je plaat, oftewel: je blijft hangen, de eerste keer was je opmerking misschien leuk, hij begint nu erg oud te wordenquote:Nou....ff je penopauze aan de kant zetten en weer gewoon doen,,, ijdeltuit!
een deel twee met foto'squote:Op vrijdag 23 april 2004 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
afronden? nee we gaan gewoon door
*sigh* van mij mag je maar ik blijf vinden dat je ongenuanceerd uitdrukt en je hebt recht op mijn mening (Je snapt er nix van hequote:Op vrijdag 23 april 2004 12:18 schreef extreme het volgende:
[..]
*sigh*
lees je zin eens na voordat je op 'invoeren' klikt joh,![]()
En wat probeer je nou te doen? Off-topic blijven gaan omdat je vind dat het heel zinvol is dat je mensen persoonlijk aan gaat vallen met je mening, compleet buiten de strekking van een topic om in een zielige poging om je gelijk te halen?
[..]
*sigh*
Nee, eigenlijk niet, ik ben volkomen achterlijk, en ik heb ook geen idee wat ik post. WAT probeer je nou te bewijzen? Quoten is niks anders dan knippen en plakken.
[..]
er zit een barst in je plaat, oftewel: je blijft hangen, de eerste keer was je opmerking misschien leuk, hij begint nu erg oud te worden![]()
Erodome? kan je de laaste paar posts wissen? zeg maar vanaf kneus z'n eerste off-topic opmerking,
dan kunnen we het topic misschien op een fatsoenlijke manier afronden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |