ongelooflijk al 20 min geen Ajax, ze staan geen 1ste.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:58 schreef zoekeenleven het volgende:
Wanneer gaan ze het over ajax hebben?
Een voetballand zonder ambitie en creativiteit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat niemand om voetbal geeft zolang de Eredivisie maar wekelijks een speelronde heeft.
En terecht.
Ik krijg elke maand een mooi bedrag van hem zodat ik full time kan FOK!kenquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:59 schreef bombmannl het volgende:
Ik vraag mij af wat een persoon als dick advocaat met zijn geld doet, zwemmen in het pakhuis?
Verdedigen is ook wel iets 'te' gemakkelijk, Bij andere balsporten is verdedigen een nadeel. Bij het voetbal is efficiente verdediging een voordeel. Ook bij hockey, als je niet vooruit durft te spelen dan loop je vroeg of laat gewoon tegen een paar SC's aan.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Eens.
Ik vind het eeuwige rondtikken bij het voetbal slaapverwekkend. Bij handbal vind ik het een mooie regel dat er na een bepaalde tijd aangevallen moet worden, omdat je anders de bal af moet geven.
Mocht je het gemist hebb0n, 18+quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:59 schreef Brammess het volgende:
Kijk allemaal even in het Serie A topic, jullie gaan er geen spijt van hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen jan pipo de clown mist in dit rijtjequote:Op zondag 21 augustus 2016 22:57 schreef Szura het volgende:
Blind
Gullit
Van Breukelen
Van Oostveen
Dit kan toch niet mensen? Waarom staan we nog niet met fakkels in Zeist?
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die quotes heb jij wel. Andermans vieze gewoonte veranderen.
Bij bayern en Barca niet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Eens.
Ik vind het eeuwige rondtikken bij het voetbal slaapverwekkend.
Eigenlijk zou je dan de buitenspelval moeten afschaffen om het spel dynamischer te maken. Maar dat gaat toch nooit gebeuren.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verdedigen is ook wel iets 'te' gemakkelijk, Bij andere balsporten is verdedigen een nadeel. Bij het voetbal is efficiente verdediging een voordeel. Ook bij hockey, als je niet vooruit durft te spelen dan loop je vroeg of laat gewoon tegen een paar SC's aan.
Dat is het enige echte probleem waar voetbal mee te kampen heeft voor mijn gevoel wat betreft het spel inhoudelijk. Wat betreft regelgeving en wil om te veranderen uit hogere hand... Tsja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |