z'n andere gaat naar dirkquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:53 schreef Caland het volgende:
Petrovic zou zo zijn nier afstaan voor Gullit
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:54 schreef Zipportal het volgende:
Gullit laat overal een puinhoop achter.
jan mulderquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:54 schreef Windhapper het volgende:
Is die keeper de vervanger van Waterreus?
Danny Blind ookquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:54 schreef Zipportal het volgende:
Gullit laat overal een puinhoop achter.
Nee hoor, alleen even destijds met Menzo in het goal, Frank de Boer, Silooy en Blind in de verdediging. Middenveld: Winter, Jonk.. Kreek.. Bergkamp, drie spitsen: van het Schip, Petterson, Royroyroyroyquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar jij bent voor Ajax, dan is het logisch.
Ik vind het feit dat er bij handbal elke 3 seconden goals vallen juist afdoen aan de spanning. Een aanval die mis is is eigenlijk gewoon een blunder daar, er moet een mix zijn.quote:
Dat zijn een hoop namen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen even destijds met Menzo in het goal, Frank de Boer, Silooy en Blind in de verdediging. Middenveld: Winter, Jonk.. Kreek.. Bergkamp, drie spitsen: van het Schip, Petterson, Royroyroyroy
Nee?quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Tom: Waar moet de nieuwe assistent aan voldoen?
Co: Hij moet in ieder geval zijn papieren bezitten
HAHAHAHAHAHA
Bij de absolute top niet meer.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:53 schreef Maver24 het volgende:
Feit is gewoon dat het voetbal lichtjaren achterloopt op vernieuwing en innovatie.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
Hier hadden ze het 4 jaar terug ook al over.
Eens.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het feit dat er bij handbal elke 3 seconden goals vallen juist afdoen aan de spanning. Een aanval die mis is is eigenlijk gewoon een blunder daar, er moet een mix zijn.
Wat dat betreft vind ik volleybal eigenlijk de beste balsport, heb ik gemerkt.
Toen die zelf nog speeldequote:Op zondag 21 augustus 2016 22:55 schreef GGMM het volgende:
Van Basten heeft bij Ajax mooi voetbal gespeeld?
Omdat niemand om voetbal geeft zolang de Eredivisie maar wekelijks een speelronde heeft.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:57 schreef Szura het volgende:
Blind
Gullit
Van Breukelen
Van Oostveen
Dit kan toch niet mensen? Waarom staan we nog niet met fakkels in Zeist?
Alsof de nummer 8 er toe doet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:58 schreef zoekeenleven het volgende:
Wanneer gaan ze het over ajax hebben?
Ajax TV zit bij Ziggo.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:58 schreef zoekeenleven het volgende:
Die slaan ze geheel toevallig vandaag een keer over.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:58 schreef zoekeenleven het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |