Ik moet dat nummer wel duizend keer gehoord hebben, toch als dat gitaarrifje begint staat het kippenvel direct op mijn armen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:18 schreef Manono het volgende:
[..]
Blijft een van de beste nummers ooit.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:24 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Ik moet dat nummer wel duizend keer gehoord hebben, toch als dat gitaarrifje begint staat het kippenvel direct op mijn armen.
Bedankt. Maar ik ken Oasis verder wel hoor.quote:
Zo was het niet bedoeldquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:30 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Bedankt. Maar ik ken Oasis verder wel hoor.
Ik was juist door haar boeken benieuwd naar de vrouw er achter. En het beeld klopt volledig. Ook de gekozen fragmenten passen imo helemaal in het plaatje.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:23 schreef Manono het volgende:
Aardige vrouw maar niet benieuwd geworden naar haar boeken.
Bedankt voor de tip en slaap lekkerquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:33 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik was juist door haar boeken benieuwd naar de vrouw er achter. En het beeld klopt volledig. Ook de gekozen fragmenten passen imo helemaal in het plaatje.
Ik ga morgen de film kijken.
Ja... dat is ze. Mooi verwoord.quote:Op maandag 22 augustus 2016 05:12 schreef Nadinarama het volgende:
Was in slaap gevallen....Vond het een mooie vrouw met een twist.
Absoluut, zitten leuke fragmenten tussen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 10:04 schreef Monolith het volgende:
Als ik het zo lees het terugkijken wel waard dus?
Ja zonder meer. Ik heb geboeid zitten kijken, meer dan anders.quote:Op maandag 22 augustus 2016 10:04 schreef Monolith het volgende:
Als ik het zo lees het terugkijken wel waard dus?
Ik heb hem niet uitgekeken toen ik er achter kwam dat hij nog een uur ging duren en ik eigenlijk niet zoveel zin had in een zwaar drama, maar ik vond het eerste uur uiterst overtuigend.quote:Op maandag 22 augustus 2016 11:59 schreef Moonah het volgende:
En, is "Mommy" de moeite van het terugkijken waard?
Best een prima film, wel iets te gekunsteld naar mijn mening.quote:Op maandag 22 augustus 2016 11:59 schreef Moonah het volgende:
En, is "Mommy" de moeite van het terugkijken waard?
Ik las dat meer mensen daarover vielen, maar zo begreep ik haar absoluut niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 10:14 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Absoluut, zitten leuke fragmenten tussen.
Alleen zelfs zit ik nog steeds met hoe ze zoveel empathie toonde voor de moordenaar (die ongetwijfeld het moeilijk heeft gehad) maar het slachtoffer een sneer na gaf. Ik vind dat een rare insteek.
http://www.npo.nl/zomerga(...)2016/WO_VPRO_4871249quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:41 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik las dat meer mensen daarover vielen, maar zo begreep ik haar absoluut niet.
Volgens mij leek ze te zeggen dat de dader van lage komaf was en zichzelf prostitueerde. Er ontstaat een handgemeen met de hoerenloper waarbij laatstgenoemde sterft.
De dader krijgt een hoge straf voor doodslag. Dit mogelijk omdat de dader uit een achterstandspositie kwam t.o.v. het slachtoffer dat van goede komaf was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |