Wat doe jij daar nou?quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Precies op tijd terug van de Primark. Aupa Atléti.
Kutwinkel.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijk kussen gekocht.
Aha. Hoop dat het daar beter is dan de pauper winkels in NL.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De Primark op de Gran Via is gigantisch.
Vanzelfsprekend, ik zit ook echt op steenworpafstand van de Gran Via. Ik heb zojuist heerlijke paella naar binnen geschoven voor een alleraardigst prijsje. Het weer is hier fantastisch en vanaf 29 augustus vlieg ik elk weekend naar steden als Valencia en Sevilla. Ik red me wel.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Aha. Hoop dat het daar beter is dan de pauper winkels in NL.
Daar is vrij weinig mis mee.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, ik zit ook echt op steenworpafstand van de Gran Via. Ik heb zojuist heerlijke paella naar binnen geschoven voor een alleraardigst prijsje. Het weer is hier fantastisch en vanaf 29 augustus vlieg ik elk weekend naar steden als Valencia en Sevilla. Ik red me wel.
Wanneer bezoek je Sanchez-Pizjuan?quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, ik zit ook echt op steenworpafstand van de Gran Via. Ik heb zojuist heerlijke paella naar binnen geschoven voor een alleraardigst prijsje. Het weer is hier fantastisch en vanaf 29 augustus vlieg ik elk weekend naar steden als Valencia en Sevilla. Ik red me wel.
Dat zou ik niet weten, het moet maar net meezitten dat Sevilla thuis speelt in het weekend dat ik daar ben. Het staat uiteraard wel hoog op de bucket list. Anders ga ik wel naar Betis, ook niet verkeerd.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer bezoek je Sanchez-Pizjuan?
Er komen vast spectaculaire flats op deze plek?quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Het laatste seizoen in Calderón, geniet er nog maar even van. Ik ga het missen.
Hoop het niet, daar Spaanse flats best lelijk zijn. Ik spreek momenteel uit ervaring. Als ik uit mijn raam kijk zit ik tegen een muur aan te gluren.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er komen vast spectaculaire flats op deze plek?
Wat was eigenlijk de officiële reden dat ze de tempel inruilen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoop het niet, daar Spaanse flats best lelijk zijn. Ik spreek momenteel uit ervaring. Als ik uit mijn raam kijk zit ik tegen een muur aan te gluren.
Geld natuurlijk. La Peineta krijgt 72000 plaatsen, daar kan Calderón niet aan tippen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk de officiële reden dat ze de tempel inruilen?
Oh, ik lees dat het gewoon een park wordt op de plek van Calderon.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geld natuurlijk. La Peineta krijgt 72000 plaatsen, daar kan Calderón niet aan tippen.
Het is wachten op de 1-0.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:04 schreef Blistering het volgende:
Hoe is het spelbeeld?
Beter scoort Atleti even
Ik rekende me al rijkquote:
+3 en de goal valt in de 95e minuut?quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Guillem Balague is vol lof over Atlético. Alleen een spits die ballen vast kan houden, vindt hij ontbreken.
1-0 was een penaltyquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
+3 en de goal valt in de 95e minuut?
Is hier sprake van een KNJB-gevalletje of lag het spel stil in de ET?
Spel lag stil in de ET. Veel heisa rond de ref, tijdrekje van Alaves vlak voor de 1-0quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
+3 en de goal valt in de 95e minuut?
Is hier sprake van een KNJB-gevalletje of lag het spel stil in de ET?
quote:
Aids.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spel lag stil in de ET. Veel heisa rond de ref, tijdrekje van Alaves vlak voor de 1-0
Ik heb de wedstrijd gezien.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Speciaal voor Koffieplanter de statistieken.
Atletico Madrid 1-1 Alaves FT:
Possession: 62%-38%
Shots: 27-2
Passing accuracy: 84%-68%
Chances created: 17-2
Wat zijn je gevoelens na deze wedstrijd? Mad, teleurgesteld, jelly?quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd gezien.
Is dat nieuw?quote:Op maandag 22 augustus 2016 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 20:00 dat Bodega El Sierd op Ziggo Sport.
Geen apart topic voor deze topshow?quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
En we zijn los met Bodega El Sierd.
Misschien.quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen apart topic voor deze topshow?
quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
1-0 Valencia, goeie start. Santi Mina
Oleguer, Santamaria, Christanval, Chygrynskiy en Rochemback hebben ook gewoon voor Barcelona gespeeld. Cillessen haalt de top tien nog niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:14 schreef bianconeri het volgende:
Zal Barcelona ooit zo'n slechte speler onder contract hebben gehad als Cillessen?
Het lijkt wel alsof ze nooit een scout gestuurd hebben, anders neem je toch niet zo'n slechte keeper?
Depor zonder Perez, grote klap?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Poyet durft het gewoon opnieuw aan Ceballos en Musonda op de bank te laten, de gek.
Het is doorgaans een grote klap als een club haar beste speler verliest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Depor zonder Perez, grote klap?
Heeft Depor dit seizoen wel fatsoenlijke spelers of zeg je van ''opdoeken die boel, op naar de Hel''?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Daarnaast was Lucas ook de heart & soul van Depor. Als hij niet kon voetballen, stond hij wel wekelijks op de tribune in Riazor. Hij had allang weg kunnen zijn, naar bijvoorbeeld Leicester, Sevilla, Napoli of Southampton, maar daar had hij geen zin in. Deportivo had vorig seizoen nul komma nul goede spelers, buiten af en toe een opleving van Cartabia. Toch scoorde Lucas 17 gols en gaf hij 8 assists. Met een beetje redelijke aanvoer van Sanchez, Özil of Cazorla kan hij dat ook in de Premier League.
Deportivo kun je afschrijven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Depor dit seizoen wel fatsoenlijke spelers of zeg je van ''opdoeken die boel, op naar de Hel''?
Verbouwingen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een gek bord achter de kool van Betis
Ja. De tribune op Gol Sur was hiervoor nog ontzettend klein. Straks kunnen er 60,000 man in Villamarín. Verbouwingen duren tot volgend seizoen.quote:
Denk je dat ze dat kunnen vullen op structurele basis?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja. De tribune op Gol Sur was hiervoor nog ontzettend klein. Straks kunnen er 60,000 man in Villamarín.
Wel een stokoud stadion zeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja. De tribune op Gol Sur was hiervoor nog ontzettend klein. Straks kunnen er 60,000 man in Villamarín.
Betis stond afgelopen seizoen vijfde in gemiddeld aantal toeschouwers na Barcelona, Real Madrid, Atléti en Athletic.quote:
Normaal staat daar zeker Valencia als vijfde?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Betis stond afgelopen seizoen vijfde in gemiddeld aantal toeschouwers na Barcelona, Real Madrid, Atléti en Athletic.
Atleti krijgt ook wel een koekoek stadion hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Betis stond afgelopen seizoen vijfde in gemiddeld aantal toeschouwers na Barcelona, Real Madrid, Atléti en Athletic.
Valencia trok maar 3000 toeschouwers minder dan in 2010, toen ze nog de derde club van Spanje waren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Normaal staat daar zeker Valencia als vijfde?
Ik kijk niet uit naar La Peineta.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Atleti krijgt ook wel een koekoek stadion hoor.
Zal wennen worden, maar het is een prima stadion hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik kijk niet uit naar La Peineta.
De Tempel is De Tempel voor een reden. Spuuglelijk stadion, het stort allemaal in elkaar, stinkt er overal naar pis, iedereen staat gezamenlijk een sticky te roken, scheuren van hier tot ginder en een snelweg onder het stadion door, maar het is er heerlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wennen worden, maar het is een prima stadion hoorJe kon het erger treffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Afscheid nemen hoort bij het leven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De Tempel is De Tempel voor een reden. Spuuglelijk stadion, het stort allemaal in elkaar, stinkt er overal naar pis, iedereen staat gezamenlijk een sticky te roken, scheuren van hier tot ginder en een snelweg onder het stadion door, maar het is er heerlijk.
Fabian Ruiz is geen controleur.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
De commentator vindt het spannend dat Poyet Musonda erin brengt voor een controleur.
Ik zal je niet vertellen wie de commentator is, anders word je heel boos.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Fabian Ruiz is geen controleur.
Natuurlijk, als Atléti zich voor de lange termijn serieus naast die andere twee wil zetten is een nieuw stadion noodzaak, maar soit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afscheid nemen hoort bij het leven.
Zal ook beter voor de club zijn.
De looplijnen van de scheidsrechter analyseren gaat wel erg ver.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
De scheidsrechter heeft geen beste looplijnen. Dat had die gozer bij Hull - Man United ook al.
Nou, niet echt handig van een scheidsrechter om midden in het actieve spelgedeelte rond te dansen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De looplijnen van de scheidsrechter analyseren gaat wel erg ver.
Meesten houden star vast aan principe; ik moet aan andere kant van grensrechter staanquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, niet echt handig van een scheidsrechter om midden in het actieve spelgedeelte rond te dansen.
Dat stadion is wel episch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Helaas geen kaartjes kunnen krijgen voor de wedstrijd in Butarque straks. Best logisch eigenlijk, eerste thuiswedstrijd ooit op het hoogste niveau voor Leganes.
Griezmannquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Oblak; Juanfran, Savic, Godín, Filipe; Gabi, Augusto, Koke, Saúl; Griezmann, Gameiro
Hij krijgt vast een extra weeksalarisje erbovenop.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Profe Ortega is met hem aan de slag gegaan.
Op basis waarvan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Valencia heeft wel veel pech tot nu toeKomt er wel weer bovenop, daar zag het vorig jaar nooit naar uit met iPad Gary
Ze verkopen hun beste spelers, kopen er vooralsnog niets voor terug, weinig slagvaardig op de markt, stellen liever Ryan op dan Alves momenteel..quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Valencia heeft wel veel pech tot nu toeKomt er wel weer bovenop, daar zag het vorig jaar nooit naar uit met iPad Gary
Gary presteerde ruk met de beste spelers, Alcacer weg wordt wel een aderlatingquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze verkopen hun beste spelers, kopen er vooralsnog niets voor terug, weinig slagvaardig op de markt, stellen liever Ryan op dan Alves momenteel..
Ayestaran presteerde niet heel veel beter. Dat gaat dit jaar niet veel beter worden. Ze hebben een ontzettend matige ploeg en een nog slechtere coach. Als ze aan het einde van de rit in bij de beste negen zitten zou ik dat heel verrassend vinden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gary presteerde ruk met de beste spelers, Alcacer weg wordt wel een aderlating
En?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gary presteerde ruk met de beste spelers
Maken kans volgens Pedroso.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan Ajax die wedstrijden tegen Celta ook schriftelijk af doen?
Wat denk je?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan Ajax die wedstrijden tegen Celta ook schriftelijk af doen?
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat denk je?
T: 0-3
U: 5-0
Wat is de definitie van een deceptie als je iets maanden van te voren ziet aankomen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Weer nieuwe decepties incoming.
Pedroso zou nog kansen zien als Ajax uit tegen Bayern moet spelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maken kans volgens Pedroso.
Dat het opnieuw een bevestiging is van de realiteit dat Ajax niks meer voorstelt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is de definitie van een deceptie als je iets maanden van te voren ziet aankomen?
Dan is het geen deceptie meer maar een doodgewoon iets.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat het opnieuw een bevestiging is van de realiteit dat Ajax niks meer voorstelt.
Ik vind het anders elke keer weer pijnlijk om te aanschouwen, jij niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is het geen deceptie meer maar een doodgewoon iets.
Tegen Ajax maakt dat an sich vrij weinig uit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Celta is uit vaak beter dan thuis though, meer ruimte is beter voor Orellana, Aspas, hopelijk Naranjo en in het verleden Nolito.
Ik heb moeite om naar dingen te kijken als het pijnlijk begint te worden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het anders elke keer weer pijnlijk om te aanschouwen, jij niet?
Celta speelt in uitwedstrijden wat dichter naar eigen doel, in Balaídos wordt de tegenstander gewoon met de rug tegen de muur gezet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Ajax maakt dat an sich vrij weinig uit.
Ik ben masochist.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb moeite om naar dingen te kijken als het pijnlijk begint te worden.
Ik heb ze vorig seizoen niet veel in eigen huis gezien. Ik denk alleen het Copa-duel van Celta tegen de Colchoneros.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Celta speelt in uitwedstrijden wat dichter naar eigen doel, in Balaídos wordt de tegenstander gewoon met de rug tegen de muur gezet.
Dan heb je dus niet gezien hoe Barcelona er bijvoorbeeld vernederd werd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ze vorig seizoen niet veel in eigen huis gezien. Ik denk alleen het Copa-duel van Celta tegen de Colchoneros.
Nee, dat was van voor Ziggo Sport in de lucht werd gebracht.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan heb je dus niet gezien hoe Barcelona er vernederd werd.
Dit is een jeugdspeler van Celta.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Diop. Die speelde vorig seizoen bij Espanyol als ik het me niet vergis. Tegen Barcelona in e Copa rood dacht ik
Wow, is dit een ernstige vergissing van me?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is een jeugdspeler van Celta.
Stijn zit er weer naastquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is een jeugdspeler van Celta.
Ja, want Diop van Espanyol speelt bij Espanyol.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow, is dit een ernstige vergissing van me?
Joh flikker op klootzakquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Stijn zit er weer naast
Net als met Ziyech
Slechte satire.quote:
Via Ziggo Voetbal zijn ze al begonnen hé. Select schakelt wat later in (22:55).quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat Ziggo weer eens te laat inschakelen bij een voetbalwedstrijd
Moet je uitgebreid abo hebben tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Via Ziggo Voetbal zijn ze al begonnen hé. Select schakelt wat later in (22:55).
Yes.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet je uitgebreid abo hebben toch
Ik heb met vier simpele termen een keigoede stream gegoogeld.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Via Ziggo Voetbal zijn ze al begonnen hé. Select schakelt wat later in (22:55).
Ik snap die mensen die om een stream vragen anno 2016 ook niet. Heb je zo gevonden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb met vier simpele termen een keigoede stream gegoogeld.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Nog één corner voor Atlético en ik ben rijk. Over 5.5 corners @2.00 is gratis geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |