Ik rooster je wel in!quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee of iemand mij kan / wil inroosteren
quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ook meteen even om te testen, zeg maar
Oké, dan ga ik nu bedenken wat ik verder ga draaien...quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]Een erg goede jingle en nu een heerlijk nummer!
Ik laat me verrassen!quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik nu bedenken wat ik verder ga draaien...
Tofjens!quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
Zojuist zelfs een kakelvers, nieuw nummer binnengehaald.![]()
Ik heb een reputatie hoog te houden hè.... - ook in geïmproviseerde shows.
Hehehe da's vaak zo in shows!quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
Het muziekmapje vult zich al snel
Komt helemaal goed tot 23:30 uurquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Tofjens!
[..]
Hehehe da's vaak zo in shows!
quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt helemaal goed tot 23:30 uur
We gaan het zien. Eerst even 7 minuten genieten van Jagwar Maquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]En eventueel nog wat langer, als niemand anders wil?
Hehehe prima hoor!quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Van "Give Me A Reason" bestaat trouwens ook een radio edit hoorMaar ik vind deze lange versie nog leuker.
Ik maak ook weleens m'n eigen edits van nummers.... - Heb er in mijn shows zelfs al meerdere gedraaid.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe prima hoor!![]()
Soms draai ik de radio edit ergens van, soms de langere versies.
Met 1 nummer vind ik de radio edit het nummer absoluut geen eer aandoen omdat de hele opbouw overgeslagen wordt, maar de albumversie is weer zo godsgruwelijk lang met heel veel herhaling er in.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik maak ook weleens m'n eigen edits van nummers.... - Heb er in mijn shows zelfs al meerdere gedraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |