.
. . Donderdag gaat hij er ook nog spelen, eten en slapen, maar ik denk dat het wel goed zit!
. Donderdag gaat hij er ook nog spelen, eten en slapen, maar ik denk dat het wel goed zit!

Wel knap van het vertellen dat je wilt slapen!
 Wel knap van het vertellen dat je wilt slapen!
 drie zakken voor de bak en ook nog het nodige op MP gezet. (Mocht misschien iemand interesse hebben, DM, dan stuur ik een linkje. Jasjes/jurkjes/rokjes van maat 36 tot 42)
 drie zakken voor de bak en ook nog het nodige op MP gezet. (Mocht misschien iemand interesse hebben, DM, dan stuur ik een linkje. Jasjes/jurkjes/rokjes van maat 36 tot 42) 

Wat sneu van haar teentje.
 Wat sneu van haar teentje.  .
.

Heb je zelf nog last van het ongeluk?
 Heb je zelf nog last van het ongeluk?

Dentinox is altijd wat wij het eerst proberen, daarna een zetpil. En dan hopen dat één van de twee helpt.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:40 schreef Missladybug het volgende:
Thanks. Mies ligt nu ook te huilen.
Ze was echt doodmoe toen we haar naar bed brachten.
Er naar toe gaan helpt niet. Dan is ze even stil maar dan gilt ze als ik weer weg ga.
Het is nu vijf minuten huilen, vijf minuten stil. Dan denken we dat ze slaapt maar dan begint ze na tien minuten weer.
Ik ben dit niet gewend. Tips anyone?

pff wat is er toch?
 pff wat is er toch?

voor mlb. Hoe is de nacht gegaan?
 voor mlb. Hoe is de nacht gegaan?  

). Vanochtend deed ze weer hetzelfde, snel een tweede boterham gesmeerd en daarna ging ze wederom lief spelen. En het kind eet al zoveel.
 ). Vanochtend deed ze weer hetzelfde, snel een tweede boterham gesmeerd en daarna ging ze wederom lief spelen. En het kind eet al zoveel.    Ze volgt verder mooi haar lijntje en eet gezond (met af en toe een kleine uitzondering), maar soms vraag ik me af of ze wel een rem heeft. Ze is er verder nog nooit ziek geworden van teveel eten, dus dan kan ik er gewoon vanuit gaan dat het goed zit toch? Ik denk dat ze dagelijks wel een bescheiden volwassenenportie eet.
 Ze volgt verder mooi haar lijntje en eet gezond (met af en toe een kleine uitzondering), maar soms vraag ik me af of ze wel een rem heeft. Ze is er verder nog nooit ziek geworden van teveel eten, dus dan kan ik er gewoon vanuit gaan dat het goed zit toch? Ik denk dat ze dagelijks wel een bescheiden volwassenenportie eet.

Nou ja, sinds ze vv krijgt poept ze ook als een malle, dus het zal wel goed zitten.
 Nou ja, sinds ze vv krijgt poept ze ook als een malle, dus het zal wel goed zitten.  

Vanaf ons vakantieadres. Het is heerlijk weer hier in Italië en we genieten volop met z'n drietjes
 Vanaf ons vakantieadres. Het is heerlijk weer hier in Italië en we genieten volop met z'n drietjes  M. leert ineens allemaal nieuwe woorden: "eetje" incl. "kak-kak"-geluiden (= eendje, want ze is gek op haar badeend en sjouwt deze dan ook overal mee naartoe) en "bal" zegt ze ook. Verder is ze aan het oefenen met los staan. Het liefst in bad, dus die antislipmattips onthou ik even.
 M. leert ineens allemaal nieuwe woorden: "eetje" incl. "kak-kak"-geluiden (= eendje, want ze is gek op haar badeend en sjouwt deze dan ook overal mee naartoe) en "bal" zegt ze ook. Verder is ze aan het oefenen met los staan. Het liefst in bad, dus die antislipmattips onthou ik even.  

maar gelukkig nog nooit bloederige praktijken...* twist02 klopt af
 maar gelukkig nog nooit bloederige praktijken...* twist02 klopt af (
  (  voor L's teentje!)
  voor L's teentje!) weet niet zoveel zinnigs te zeggen behalve veel sterkte
 weet niet zoveel zinnigs te zeggen behalve veel sterkte 
 niet normaal wat ze soms weg eet! Maar lopen achter zo'n loopwagentje is sinds een week ofzo helemaal Tof, dus hopelijk verbrandt ze dan ook wat meer
 niet normaal wat ze soms weg eet! Maar lopen achter zo'n loopwagentje is sinds een week ofzo helemaal Tof, dus hopelijk verbrandt ze dan ook wat meer 
 hopelijk is dat ook weer snel over; lijkt me voor man ook prettiger...
 hopelijk is dat ook weer snel over; lijkt me voor man ook prettiger... (in een nieuw jasje
 (in een nieuw jasje  )
 )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door twist02 op 23-08-2016 14:54:10 ]

De meneertjes spreken nu al non-verbaal af waarheen ze samen wegrennen, we houden ons hart vast voor als ze ingewikkelder plannen kunnen smeden
 De meneertjes spreken nu al non-verbaal af waarheen ze samen wegrennen, we houden ons hart vast voor als ze ingewikkelder plannen kunnen smeden   Lucas hield tot hij in bed lag niet meer op over I, compleet met sip gezicht en 'waar-is-ie-nou'-toontje
 Lucas hield tot hij in bed lag niet meer op over I, compleet met sip gezicht en 'waar-is-ie-nou'-toontje   (antwoord gaf hij zelf: 'moen!' = boom -> we waren in het park. Ik was verbijsterd over deze slimmigheid
 (antwoord gaf hij zelf: 'moen!' = boom -> we waren in het park. Ik was verbijsterd over deze slimmigheid   )
 )

(en paar hupsjes voor mezelf)
 (en paar hupsjes voor mezelf)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |