abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:06:10 #276
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_164788719
quote:
‘Zo zouden we het liefst iedere Europese thuiswedstrijd spelen, maar we kunnen het risico niet nemen. Daardoor lopen we per wedstrijd wel zo’n half miljoen euro mis vanwege inkomstenderving en extra kosten, maar dat is niet anders. Dit zijn maatregelen die we met pijn in ons hart nemen, maar die in onze ogen allerminst overdreven en absoluut noodzakelijk zijn.’
Dit besluit kost dus 3 miljoen. Tering, wat een geld.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_164788745
Tsja een boycot. Het zou een goed signaal zijn, maar het gaat toch niet gebeuren.
Van alles is weer waardeloos.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:08:28 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164788777
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 16:06 schreef satecl het volgende:

[..]

Dit besluit kost dus 3 miljoen. Tering, wat een geld.
En die voorwaardelijke straf duurt 3 jaar toch? Dus als ze een beetje consequent zijn...
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:10:04 #279
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_164788808
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 16:08 schreef Caland het volgende:

[..]

En die voorwaardelijke straf duurt 3 jaar toch? Dus als ze een beetje consequent zijn...
Pff ik wil daar niet eens over nadenken.

Wat gaan ze doen aan de uitwedstrijden? Ik schat de kans hoger is dat daar meer problemen komen. Heb je alle maatregelingen voor de thuiswedstrijden voor niks gedaan.
pi_164788924
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 16:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik kan me ook nog wel iets herinneren dat 5 jaar zou duren.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:24:01 #281
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_164789141
We kunnen wel klagen maar de oorzaak van deze problemen ligt niet bij het bestuur van Feyenoord natuurlijk.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:24:29 #282
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_164789150
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 16:24 schreef TC03 het volgende:
We kunnen wel klagen maar de oorzaak van deze problemen ligt niet bij het bestuur van Feyenoord natuurlijk.
Die hebben ook genoeg fouten gemaakt waardoor en boetes kwamen namens de UEFA.
pi_164789351
Waar ik helemaal niks van begrijp is waarom ze deze beslissing nog voor de loting gemaakt hebben. Dadelijk loot je bij wijzen van spreken een Deense club, een Zwitserse en een Spaanse. Niks aan de hand natuurlijk. Als we weer AS Roma zouden loten dan begrijpt denk ik iedereen dat er extra maatregelen nodig zijn tijdens zo'n wedstrijd.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_164789362
Ik kijk er niet van op, deze maatregelen. Begrijpelijk zelfs.

Beetje overdreven misschien om ook nog netten te hangen, want zover kun je niet eens gooien. Maar ach.

Ik heb overigens 1 keer eerder in de Kuip gezeten met netten, Jorien had die opgehangen.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:32:52 #285
263417 Keyos
Like a Boss
pi_164789392
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 16:24 schreef satecl het volgende:

[..]

Die hebben ook genoeg fouten gemaakt waardoor en boetes kwamen namens de UEFA.
Dus moet het bestuur maar (vrijwillig) nog meer ruzie gaan schoppen met het publiek? Nogmaals, de gasten die op de trappen staan bij S zijn niet de gasten die je vriendelijk kunt verzoeken om een andere plek te zoeken of om met z'n allen te gaan zitten op S waardoor iedereen met een kaartje van S van de trap wordt gehouden.

Het is algemeen bekend dat wanneer je staat in de Kuip, er meer ruimte per persoon op het vak wordt gebruikt.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_164789458
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 16:32 schreef Keyos het volgende:

[..]

Dus moet het bestuur maar (vrijwillig) nog meer ruzie gaan schoppen met het publiek? Nogmaals, de gasten die op de trappen staan bij S zijn niet de gasten die je vriendelijk kunt verzoeken om een andere plek te zoeken of om met z'n allen te gaan zitten op S waardoor iedereen met een kaartje van S van de trap wordt gehouden.

Het is algemeen bekend dat wanneer je staat in de Kuip, er meer ruimte per persoon op het vak wordt gebruikt.
Dat gaan ze nu alsnog doen, anders krijg je gewoon weer diezelfde boete.

Dat laatste mag je wel even toelichten trouwens, want zo'n algemeenheid is dit niet.
pi_164789516
Wat overdreven zeg _O-
hhhhh
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:40:24 #288
263417 Keyos
Like a Boss
pi_164789620
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 16:34 schreef Oldground het volgende:

[..]

Dat gaan ze nu alsnog doen, anders krijg je gewoon weer diezelfde boete.

Dat laatste mag je wel even toelichten trouwens, want zo'n algemeenheid is dit niet.
Als iedereen achter de stoeltjes gaat staan op S past niet iedereen in het vak waardoor je dus genoodzaakt bent gebruik te maken van de trap. Enige oplossing: minder kaarten verkopen voor het vak (wat ze nu dus ook gaan doen voor de vakken op de eerste ring).

Onder normale omstandigheden is het natuurlijk raar als iedere seizoenskaarthouder zijn plek kan terugkopen behalve mensen op vak S,Q etc omdat er anders op de trap wordt gestaan. Zelfde geldt overigens voor vak X, die trappen zijn ook nooit vrij van mensen.

Nogmaals, ik vind het onzin om te straffen voor mensen op de trappen, maar als wij de sjaak zijn zo lang er mensen op de trappen staan is er niets anders aan te doen dan op 'staanvakken' minder kaarten verkopen zodat iedereen op het vak past.

Het zou me overigens ook niets verbazen als alle kaarten die worden uitgegeven in Europees verband worden genummerd en streng wordt nageleefd.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:47:39 #289
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164789794
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 16:10 schreef satecl het volgende:

[..]

Pff ik wil daar niet eens over nadenken.

Wat gaan ze doen aan de uitwedstrijden? Ik schat de kans hoger is dat daar meer problemen komen. Heb je alle maatregelingen voor de thuiswedstrijden voor niks gedaan.
Bij uitwedstrijden is Feyenoord alleen verantwoordelijk voor het uitvak en die groep is inmiddels wel aardig gefilterd.

Al sloop je een hele stad, het zou de UEFA aan hun reet roesten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_164790233
Ik vind dat ik als vak N elite voorrang moet krijgen op dat parterreplebs.
BFF met GGMM
pi_164790694
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 16:40 schreef Keyos het volgende:

[..]

Als iedereen achter de stoeltjes gaat staan op S past niet iedereen in het vak waardoor je dus genoodzaakt bent gebruik te maken van de trap. Enige oplossing: minder kaarten verkopen voor het vak (wat ze nu dus ook gaan doen voor de vakken op de eerste ring).

Onder normale omstandigheden is het natuurlijk raar als iedere seizoenskaarthouder zijn plek kan terugkopen behalve mensen op vak S,Q etc omdat er anders op de trap wordt gestaan. Zelfde geldt overigens voor vak X, die trappen zijn ook nooit vrij van mensen.

Nogmaals, ik vind het onzin om te straffen voor mensen op de trappen, maar als wij de sjaak zijn zo lang er mensen op de trappen staan is er niets anders aan te doen dan op 'staanvakken' minder kaarten verkopen zodat iedereen op het vak past.

Het zou me overigens ook niets verbazen als alle kaarten die worden uitgegeven in Europees verband worden genummerd en streng wordt nageleefd.
Ik vind het geen onzin om te straffen voor mensen op de trappen.

Eerlijk is eerlijk, ik vond het ook altijd onzin omdat ik het probleem ervan nooit inzag. Maar het schijnt een veiligheidsissue te zijn. Het moet o.m. ook op last van de brandweer, maar sowieso als er iets gebeurd op één van de vakken - bijvoorbeeld iemand wordt onwel - dan lopen hulpverleners nodeloze vertraging op om bij die persoon te komen.

Is al een aantal keren voorgekomen namelijk.

Verder vind ik de maatregelen ook wel erg rigoureus, maar ik begrijp het ook weer wel. Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen dit het bestuur kwalijk nemen, want Feyenoord zit hier zelf natuurlijk ook niet op te wachten. Weet je hoeveel omzet die 20.000 minder toeschouwers Feyenoord scheelt? Daar worden ze echt niet vrolijk van hoor.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_164791050
Nou lekker gedaan jongens, verpest het maar weer voor de rest.
* Verwijderd *
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:49:44 #293
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_164791213
Lekker dan, dan maar geen Europeese wedstrijden dit jaar. :{ Sfeerloze bak wordt het.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_164791274
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 17:49 schreef MPC60 het volgende:
Lekker dan, dan maar geen Europeese wedstrijden dit jaar. :{ Sfeerloze bak wordt het.
Daar zijn we nog altijd zelf bij. Bij Feyenoord moet het toch mogelijk zijn om op Europese avondwedstrijden met 26.000 geluid te maken voor 50.000. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:54:40 #295
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_164791323
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 17:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Daar zijn we nog altijd zelf bij. Bij Feyenoord moet het toch mogelijk zijn om op Europese avondwedstrijden met 26.000 geluid te maken voor 50.000. :P
Daar heb je dan wel weer een goed punt. :D :P
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_164791649
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:38 schreef Bolasie het volgende:
'Verder worden er rondom het hele veld netten van tien meter hoog opgehangen.'

Kut, bananen gooien wordt nu iets lastiger
Het enige verschil is dat je de bananen nu pas kunt opblazen nadat je ze door de netopening hebt gestoken
pi_164791702
quote:

[..]

Punt is alleen dat de kans dat ik nog aan kaarten kan komen gelijk is aan 0.00%.
* Verwijderd *
pi_164791952
quote:

[..]

Gaap, deze valt echt in rijtje 'tijdens de thuiswedstrijd tegen AA Gent was het ook heel sfeervol!'

Maatregelen nemen naar aanleiding van de gebeurtenissen best, maar gewoon drie een keer half huis verkopen vind ik echt ridicuul.
#12 is not for sale!
pi_164791982
Ben ook benieuwd wie verantwoordelijkheid neemt voor dat amateuristisch uitvak tegen Luik thuis. Of werd daar gewoon rustig geëvalueerd, lessen getrokken en vervolgens ging iedereen vrolijk verder?
#12 is not for sale!
pi_164792071
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:31 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Gaap, deze valt echt in rijtje 'tijdens de thuiswedstrijd tegen AA Gent was het ook heel sfeervol!'

Maatregelen nemen naar aanleiding van de gebeurtenissen best, maar gewoon drie een keer half huis verkopen vind ik echt ridicuul.
Nee, maar zoals ik zelf al zei zijn we daar zelf bij. In de jaren 90 zaten er zovaak rond de 30.000 toeschouwers in De Kuip bij een Europese bekerwedstrijd en toen was het ook heel sfeervol.

Feyenoord - Juventus (2-0) zaten er bijvoorbeeld 35.000 (okee, dat zijn er nog altijd 9.000 meer, maar je snapt mijn punt).

Verder kun je de directie hooguit verwijten dat ze te naief zijn geweest in het verleden en dus niet al eerder hevigere maatregelen hebben genomen, zoals met het uitvak voor Luik naief is gehandeld, en dat er ook structureel te weinig stewards zijn ingezet bijvoorbeeld.

Maar nogmaals, de verneukende supporters zijn uiteindelijk gewoon de oorzaak en boosdoener natuurlijk. Dat gewijs naar de directie is in die zin erg hypocriet van het gedeelte van de supporters dat zich inlaat met die groep boosdoeners. In die zin hebben ze het er zelf naar gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')