Dit besluit kost dus 3 miljoen. Tering, wat een geld.quote:‘Zo zouden we het liefst iedere Europese thuiswedstrijd spelen, maar we kunnen het risico niet nemen. Daardoor lopen we per wedstrijd wel zo’n half miljoen euro mis vanwege inkomstenderving en extra kosten, maar dat is niet anders. Dit zijn maatregelen die we met pijn in ons hart nemen, maar die in onze ogen allerminst overdreven en absoluut noodzakelijk zijn.’
En die voorwaardelijke straf duurt 3 jaar toch? Dus als ze een beetje consequent zijn...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Dit besluit kost dus 3 miljoen. Tering, wat een geld.
Pff ik wil daar niet eens over nadenken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
En die voorwaardelijke straf duurt 3 jaar toch? Dus als ze een beetje consequent zijn...
Ik kan me ook nog wel iets herinneren dat 5 jaar zou duren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
En die voorwaardelijke straf duurt 3 jaar toch? Dus als ze een beetje consequent zijn...
Die hebben ook genoeg fouten gemaakt waardoor en boetes kwamen namens de UEFA.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:24 schreef TC03 het volgende:
We kunnen wel klagen maar de oorzaak van deze problemen ligt niet bij het bestuur van Feyenoord natuurlijk.
Dus moet het bestuur maar (vrijwillig) nog meer ruzie gaan schoppen met het publiek? Nogmaals, de gasten die op de trappen staan bij S zijn niet de gasten die je vriendelijk kunt verzoeken om een andere plek te zoeken of om met z'n allen te gaan zitten op S waardoor iedereen met een kaartje van S van de trap wordt gehouden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Die hebben ook genoeg fouten gemaakt waardoor en boetes kwamen namens de UEFA.
Dat gaan ze nu alsnog doen, anders krijg je gewoon weer diezelfde boete.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dus moet het bestuur maar (vrijwillig) nog meer ruzie gaan schoppen met het publiek? Nogmaals, de gasten die op de trappen staan bij S zijn niet de gasten die je vriendelijk kunt verzoeken om een andere plek te zoeken of om met z'n allen te gaan zitten op S waardoor iedereen met een kaartje van S van de trap wordt gehouden.
Het is algemeen bekend dat wanneer je staat in de Kuip, er meer ruimte per persoon op het vak wordt gebruikt.
Als iedereen achter de stoeltjes gaat staan op S past niet iedereen in het vak waardoor je dus genoodzaakt bent gebruik te maken van de trap. Enige oplossing: minder kaarten verkopen voor het vak (wat ze nu dus ook gaan doen voor de vakken op de eerste ring).quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:34 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat gaan ze nu alsnog doen, anders krijg je gewoon weer diezelfde boete.
Dat laatste mag je wel even toelichten trouwens, want zo'n algemeenheid is dit niet.
Bij uitwedstrijden is Feyenoord alleen verantwoordelijk voor het uitvak en die groep is inmiddels wel aardig gefilterd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Pff ik wil daar niet eens over nadenken.
Wat gaan ze doen aan de uitwedstrijden? Ik schat de kans hoger is dat daar meer problemen komen. Heb je alle maatregelingen voor de thuiswedstrijden voor niks gedaan.
Ik vind het geen onzin om te straffen voor mensen op de trappen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als iedereen achter de stoeltjes gaat staan op S past niet iedereen in het vak waardoor je dus genoodzaakt bent gebruik te maken van de trap. Enige oplossing: minder kaarten verkopen voor het vak (wat ze nu dus ook gaan doen voor de vakken op de eerste ring).
Onder normale omstandigheden is het natuurlijk raar als iedere seizoenskaarthouder zijn plek kan terugkopen behalve mensen op vak S,Q etc omdat er anders op de trap wordt gestaan. Zelfde geldt overigens voor vak X, die trappen zijn ook nooit vrij van mensen.
Nogmaals, ik vind het onzin om te straffen voor mensen op de trappen, maar als wij de sjaak zijn zo lang er mensen op de trappen staan is er niets anders aan te doen dan op 'staanvakken' minder kaarten verkopen zodat iedereen op het vak past.
Het zou me overigens ook niets verbazen als alle kaarten die worden uitgegeven in Europees verband worden genummerd en streng wordt nageleefd.
Daar zijn we nog altijd zelf bij. Bij Feyenoord moet het toch mogelijk zijn om op Europese avondwedstrijden met 26.000 geluid te maken voor 50.000.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:49 schreef MPC60 het volgende:
Lekker dan, dan maar geen Europeese wedstrijden dit jaar.Sfeerloze bak wordt het.
Daar heb je dan wel weer een goed punt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar zijn we nog altijd zelf bij. Bij Feyenoord moet het toch mogelijk zijn om op Europese avondwedstrijden met 26.000 geluid te maken voor 50.000.
Het enige verschil is dat je de bananen nu pas kunt opblazen nadat je ze door de netopening hebt gestokenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:38 schreef Bolasie het volgende:
'Verder worden er rondom het hele veld netten van tien meter hoog opgehangen.'
Kut, bananen gooien wordt nu iets lastiger
Punt is alleen dat de kans dat ik nog aan kaarten kan komen gelijk is aan 0.00%.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar zijn we nog altijd zelf bij. Bij Feyenoord moet het toch mogelijk zijn om op Europese avondwedstrijden met 26.000 geluid te maken voor 50.000.
Gaap, deze valt echt in rijtje 'tijdens de thuiswedstrijd tegen AA Gent was het ook heel sfeervol!'quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, maar zoals ik zelf al zei zijn we daar zelf bij. In de jaren 90 zaten er zovaak rond de 30.000 toeschouwers in De Kuip bij een Europese bekerwedstrijd en toen was het ook heel sfeervol.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Gaap, deze valt echt in rijtje 'tijdens de thuiswedstrijd tegen AA Gent was het ook heel sfeervol!'
Maatregelen nemen naar aanleiding van de gebeurtenissen best, maar gewoon drie een keer half huis verkopen vind ik echt ridicuul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |