Hoe doet Hakkebar het? Nog niet kunnen kijken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:02 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Die voorhoededie achterhoede
![]()
Een gevalletje kan alle kanten opquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:02 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Die voorhoededie achterhoede
![]()
Nou ja: het hele team speelt ruk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe doet Hakkebar het? Nog niet kunnen kijken.
Ik heb geloof ik nergens gezegd dat ik de laatste wedstrijden goed vind. Wel dat het absolute onzin is om hem nu al weg te sturenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geniet je nog steeds zo van Bosz zijn fenomenale voetbal
Ik heb net zo veel slechte wedstrijden gezien onder Bosz als best aardige. Dat haalde FdB niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geniet je nog steeds zo van Bosz zijn fenomenale voetbal
Ik heb me vorig seizoen exact 4/34 competitiewedstrijden vermaaktquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb net zo veel slechte wedstrijden gezien onder Bosz als best aardige. Dat haalde FdB niet.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb net zo veel slechte wedstrijden gezien onder Bosz als best aardige. Dat haalde FdB niet.
Ik ben benieuwd tot hoeveel leuke/best aardige/goede wedstrijden jij komt als je naar vorig seizoen kijktquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
Onder de Boer hebben ze genoeg prima potjes gespeeld met Barca thuis als absoluut hoogtepunt. Bosz heeft nog helemaal niets laten zien.
Komt omdat Ajax nog steeds denkt dat ze vooruitstrevend zijn/moeten zijn. Dus dan gaat men morren als het niet sprankelend is. Vanaf nu altijd dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:12 schreef hafcfan het volgende:
Nou kun je met dit elftal ook helemaal niets trouwens. Daarom heb ik die Frank haat nooit zo gesnapt. Dat hij vorig jaar zowat kampioen werd is waanzinnig. Echt heel armoedig elftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |