Die heb ik dan gemist, deze tweede helft. Ik heb heel geconcentreerd gekeken, zwaar genoeg al.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:39 schreef RvLaak het volgende:
[..], al had Kuyt best geel mogen krijgen voor die schwalbe. Enige fout die ik me zo kan bedenken.
Dan noemen we het een schaamteloze topshow.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als Feyenoord wint is het altijd een Topshow, hoe ze slecht ze ook spelen
Dat wordt de kampioenswedstrijd.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
11 september, fey-ado. Ik heb een kaartje
Wat vond jij de leukste eredivisie wedstrijd van dit weekeinde?quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heb ik dan gemist, deze tweede helft. Ik heb heel geconcentreerd gekeken, zwaar genoeg al.
FC Groningen - FC Twente.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat vond jij de leukste eredivisie wedstrijd van dit weekeinde?
Weet je wie er bij de eerste interlandbreak met 4 punten achter stond op de top twee?quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Genoeg voorsprong op ajax inderdaad.
Vertel?quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je wie er bij de eerste interlandbreak met 4 punten achter stond op de top twee?
Ranglijst zegt tot nu toe toch allemaal geen ene klote. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen.quote:
Ajax staat nu echter 5 punten achter... Met hoeveel punten verschil werd PSV ook al weer kampioen?quote:
Je gaat weer aan de essentie voorbij.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax staat nu echter 5 punten achter... Met hoeveel punten verschil werd PSV ook al weer kampioen?
Fijn dat je op mijn denkhoogte zit (in before..).quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ranglijst zegt tot nu toe toch allemaal geen ene klote. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn dat je op mijn denkhoogte zit (in before..).
twitter:melslandzaad twitterde op zondag 21-08-2016 om 18:43:27Ajax stijgt een plaatsje dankzij Feyenoord https://t.co/xiAROkYGwg reageer retweet
"Wat een stand. Drie Rotterdamse ploegen in de top zes!"quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:47 schreef Zipportal het volgende:
twitter:melslandzaad twitterde op zondag 21-08-2016 om 18:43:27Ajax stijgt een plaatsje dankzij Feyenoord https://t.co/xiAROkYGwg reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |